abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156666113
quote:
2s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 13:46 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Omdat ze al wist dat het een vrij 'traditioneel' type was, dus dan tussendoor nog even met een ander batsen is geen goed idee als je verwacht dat t met deze jongen nog wat werd. Verder dikke prima hoor, zolang je niet exclusief met elkaar bent, maar in deze situatie had ze op haar vingers na kunnen tellen dat er gezeik van kwam.
Dan had hij dat ter sprake moeten brengen tijdens de eerste of tweede date en niet na een paar dagen stilzwijgen als een klein kind uithalen. :')
  woensdag 7 oktober 2015 @ 13:49:17 #202
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_156666142
TL;DR

TS wordt afgewezen voor seks. Princesje kan dat niet hebben. Gaat lijp lopen en verknalt relatie.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_156666157
quote:
7s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 13:49 schreef SpecialK het volgende:
TL;DR

TS wordt afgewezen voor seks. Princesje dat niet hebben. Gaat lijp lopen doen op whatsapp en verknalt relatie.
Labiel dus.
pi_156666165
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 13:47 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dan had hij dat ter sprake moeten brengen tijdens de eerste of tweede date en niet na een paar dagen stilzwijgen als een klein kind uithalen. :')
Dat klopt. Aan de andere kijkt lijkt hij een prima valide punt te hebben dat de dame in kwestie nogal labiel bezig is (lees voor de gein even dat topic van nog geen maand terug waar het het einde vd wereld was dat haar ex het uitmaakte). Dus ja, ik kan me wel voorstellen dat hij zoiets heeft van 'kijk eerst eens even naar jezelf'. En ook al is het volledig legitiem, het is ook zijn goed recht om geen trek te hebben in iemand die in de (summiere) datingfase nog even snel met een ander het bed in duikt.
pi_156666209
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 13:39 schreef zeefje het volgende:
"Hoe moet ik aan issues werken die ik niet heb"
:O

Denk na, ga niet 'vluchten/tijd vullen/ex vergeten' in seks. Of daten. Ga gewoon eerst alles op een rijtje zetten wat je nou écht wil.
Jij, of wie dan ook, kan niet voor mij bepalen of ik vlucht in seks of afspraakjes.

Ik had seks (eerste keer in mijn leven met zomaar iemand, wat erg) omdat ik er zin in had en de afspraakjes omdat ik behoefte had aan aandacht. Ook om bevestiging wellicht, maar dat weet ik zelf ook wel. Ik kan het loskoppelen van mijn ex, los van dat ik hem natuurlijk wel erg mis. Maar ik heb nooit veel gedate of seks gehad met zomaar een aantrekkelijke jongen, dus dan ben ik toch wel nieuwsgierig omdat mijn hele omgeving dat wel ervaart. En ik vrij lang in een relatie heb gezeten, dus heb dat niet zo meegemaakt. Behalve van verhalen van vriendinnen.

En zijn reactie vind ik lachwekkend en belachelijk. Hij had het echt veel aardiger kunnen brengen, dan had ik uitgelegd hoe het zit. Dat ik misschien inderdaad wat raar doe omdat ik in een rare fase zit in mijn leven. Hij is numdegene die gefrustreerd overkomt. Niet ik. Maar ik ga niet meer reageren, want ik blijf toch bij mijn eigen mening. Ik ben koppig en blijkbaar denk ik er heel anders over dan jullie.
pi_156666255
quote:
2s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 13:50 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat klopt. Aan de andere kijkt lijkt hij een prima valide punt te hebben dat de dame in kwestie nogal labiel bezig is (lees voor de gein even dat topic van nog geen maand terug waar het het einde vd wereld was dat haar ex het uitmaakte). Dus ja, ik kan me wel voorstellen dat hij zoiets heeft van 'kijk eerst eens even naar jezelf'. En ook al is het volledig legitiem, het is ook zijn goed recht om geen trek te hebben in iemand die in de (summiere) datingfase nog even snel met een ander het bed in duikt.
Ik zeg ook nergens dat Fotolijstje helemaal goed zit hierin. Beide kanten hadden dit een stuk beter kunnen afhandelen.

Fotolijstje moet gewoon lekker een tijdje single zijn en goed over d'r relatie heen komen. Beetje rondneuken om te ontdekken wat ze heeft gemist en daarna weer iets serieus beginnen. En dat gelijk goed aanpakken.

Die gast moet gewoon normaal leren communiceren als een volwassene. Er zit altijd nog een ander persoon aan de andere kant van dat schermpje. Een beetje rekening houden met de ander zijn/haar gevoelens kan nooit kwaad.
pi_156666309
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 13:52 schreef Fotolijstjes het volgende:
Ik had seks (eerste keer in mijn leven met zomaar iemand, wat erg) omdat ik er zin in had en de afspraakjes omdat ik behoefte had aan aandacht. Ook om bevestiging wellicht, maar dat weet ik zelf ook wel. Ik kan het loskoppelen van mijn ex, los van dat ik hem natuurlijk wel erg mis.
:D :D :'( :')

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2015 13:57:35 ]
  woensdag 7 oktober 2015 @ 13:57:17 #208
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156666310
Zulks een verrassende uitkomst!
Hij zegt het wellicht niet aardig, maar des te duidelijker. Iets met zachte heelmeesters en stinkende wonden.
Maar trek ook hier vooral geen lering uit, want hij is een stomme sukkel en jij hebt gelijk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156666336
quote:

[..]
Maar ik ga niet meer reageren, want ik blijf toch bij mijn eigen mening. Ik ben koppig en blijkbaar denk ik er heel anders over dan jullie.
Tja, de eerste stap naar verbetering is het probleem erkennen, als je dat al niet wil doen...

Ik wens je alsnog veel sterkte en hoop dat je je fouten in ziet en jezelf als persoon verbetert.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 14:03:24 #210
416020 K44S
The bearded man
pi_156666428
quote:

[..]

Jij, of wie dan ook, kan niet voor mij bepalen of ik vlucht in seks of afspraakjes.

Ik had seks (eerste keer in mijn leven met zomaar iemand, wat erg) omdat ik er zin in had en de afspraakjes omdat ik behoefte had aan aandacht. Ook om bevestiging wellicht, maar dat weet ik zelf ook wel. Ik kan het loskoppelen van mijn ex, los van dat ik hem natuurlijk wel erg mis. Maar ik heb nooit veel gedate of seks gehad met zomaar een aantrekkelijke jongen, dus dan ben ik toch wel nieuwsgierig omdat mijn hele omgeving dat wel ervaart. En ik vrij lang in een relatie heb gezeten, dus heb dat niet zo meegemaakt. Behalve van verhalen van vriendinnen.

En zijn reactie vind ik lachwekkend en belachelijk. Hij had het echt veel aardiger kunnen brengen, dan had ik uitgelegd hoe het zit. Dat ik misschien inderdaad wat raar doe omdat ik in een rare fase zit in mijn leven. Hij is numdegene die gefrustreerd overkomt. Niet ik. Maar ik ga niet meer reageren, want ik blijf toch bij mijn eigen mening. Ik ben koppig en blijkbaar denk ik er heel anders over dan jullie.
Lekker doen, zou ik ook doen als ik zo was.
Hu...... iets fysiek loskoppelen wat je mentaal van iemand anders mist.
eendeels mee eens
Ah, je bent er toch wel (onbewust?) achter :)
Uhmn nee, anders had je het er niet zo lang over.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_156666438
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 11:48 schreef Fotolijstjes het volgende:
http://i.imgur.com/PyK050B.jpg

http://i.imgur.com/3qIgJHg.jpg

Snap hier niks van, wil ik een afbeelding plaatsen en lukt het niet
Zo dan... props voor deze jongen! _O_ O+

Ik ben wel blij dat TS er anders over denkt, want als ik dit alles zo lees verdient die jongen ook vele malen beter dan wat TS heeft te bieden! :)
Tails tell tales
  woensdag 7 oktober 2015 @ 14:04:50 #212
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_156666458
En het ergste is die boy heeft gwn gelijk ook..

nog minder dan een maand geleden had Fotolijstjes hier een topik geopend met over hoe zwaar ze het had mr dr zojuist verbroken relatie (minimaal 2 jaar lange relatie) met dr ekss, (zij had die relatie verneukt door gezeur over een of andere vrijdagavond, xd lol) TS is gwn op zoek naar een rebound en hij is niet gediend van zon sletje die hem gebruikt als een van de vele boy toyz, en dat voor hooguit een maandje.

Ts is geen relatiemateriaal en kreeg terechte vegen uit das Pfan.

Nogmaals werk aan je issues TS en had die knul gwn gelijk gegeven ipv gepikeerd de verdediging in te schieten. zit ze te zeiken over hoe die het zei, echt hou toch op man xd.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_156666532
<nergens voor nodig>

[ Bericht 49% gewijzigd door Copycat op 07-10-2015 14:10:30 ]
pi_156666719
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 14:03 schreef Forbry het volgende:

[..]

Zo dan... props voor deze jongen! _O_ O+

Ik ben wel blij dat TS er anders over denkt, want als ik dit alles zo lees verdient die jongen ook vele malen beter dan wat TS heeft te bieden! :)
Precies, en die mossel krijgt ze sowieso wel aan de man, als dat is wat ze zoekt is er altijd wel iemand te vinden die dat wil faciliteren.

Wellicht kan ze eens de TS van dit topic DM'en? R&P / Iedereen lijkt bezet?
pi_156667193
Wat een topic.
Fotolijstje, het is misschien moeilijk, maar ga eens een lekkere bad nemen en even goed nadenken wat je precies wil.
Hij reageert misschien niet zoals jij wil, maar hij zegt toch niet zomaar uit het niets: 'heb vernomen dat je een weekje geleden nog in bed lag met een ander'. Hij zegt dat hij je heel leuk vindt maar hij had waarschijnlijk even tijd nodig om het te laten verwerken en zoekt geen neukertje maar een relatie met wie hij kan bouwen aan een toekomst.

Tip: zorg dat je relatiemateriaal wordt en werk aan je issues. Het probleem negeren werkt alleen maar averechts.
pi_156667352
Hij is waarschijnlijk van de herenliefde zo te zien :')
pi_156667498
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 14:49 schreef MadJackthePirate het volgende:
Hij is waarschijnlijk van de herenliefde zo te zien :')
Hahahsha! Hij is een beetje hypocriet, maar dat is misschien vaak man eigen betreffende dit soort zaken.

Zoals we nu ook in het topic lezen.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 15:01:14 #218
416020 K44S
The bearded man
pi_156667598
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 14:56 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Hahahsha! Hij is een beetje hypocriet, maar dat is misschien vaak man eigen betreffende dit soort zaken.

Zoals we nu ook in het topic lezen.
hypocriet omdat hij jou niet meteen wil neuken en een weekend niet van zich laten horen, en daarna zijn mening behoorlijk weergeeft? Waar lees ik over het hypocriete gedeelte heen?
pi_156667600
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 13:07 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Vind ik nou ook. En kom op zeg, prima dat hij het allemaal vindt. Maar hij had het gerust op een veel normalere manier kunnen brengen. Deze toon slaat nergens op, we spreken elkaar drie weken.
Ik vind zijn reactie niet slecht.... dit is geen slechte man.
pi_156667630
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 15:01 schreef K44S het volgende:

[..]

hypocriet omdat hij jou niet meteen wil neuken en een weekend niet van zich laten horen, en daarna zijn mening behoorlijk weergeeft? Waar lees ik over het hypocriete gedeelte heen?
Die kerel is echt een mongool :') Bloedhekel aan mensen die pretenderen het allemaal wel beter te weten over hoe jij je voelt en waarom je iets doet. Zeker allemaal gediplomeerd psychologen.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 15:05:30 #221
416020 K44S
The bearded man
pi_156667670
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 15:02 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Die kerel is echt een mongool :') Bloedhekel aan mensen die pretenderen het allemaal wel beter te weten over hoe jij je voelt en waarom je iets doet. Zeker allemaal gediplomeerd psychologen.
Ik weet niet of je mij en andere reaguurders bedoelt, maar ts vraagt om een mening op FOK!. Dan kan TS die krijgen ook.
pi_156667700
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 15:05 schreef K44S het volgende:

[..]

Ik weet niet of je mij en andere reaguurders bedoelt, maar ts vraagt om een mening op FOK!. Dan kan TS die krijgen ook.
Bedoelde de kerel waarmee TS aan het daten was. Ik snap best dat 't soms niet klikt ofzo met iemand, maar zo schijnheilig doen met "ik zie dat je issues hebt" e.d. :')
  woensdag 7 oktober 2015 @ 15:08:09 #223
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156667714
Wat is daar precies schijnheilig aan?
Het zou schijnheilig zijn als hij haar eerst neukte en daarna bekritiseerde.
pi_156667785
quote:
5s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 15:08 schreef Copycat het volgende:
Wat is daar precies schijnheilig aan?
Het zou schijnheilig zijn als hij haar eerst neukte en daarna bekritiseerde.
Het is schijnheilig omdat ie maar wat lult onder het mom van dat het haar moet helpen om verder te gaan in haar leven. Hoe kan hij nou weten of ze allemaal issues heeft en weet ik wat nog meer.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 15:13:24 #225
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156667814
Ik zie nog steeds het schijnheilige daar niet van, maar oké.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')