abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156665296
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 12:53 schreef Westerling het volgende:

[..]

Dit is wel echt om je kapot te lachen. Waar heeft hij niks over te zeggen? Met wie je in bed ligt? Klopt. Maar hij mag er natuurlijk gerust conclusies uit trekken.

Ik was benieuwd wat voor brute belediging hij had gestuurd dat jij hem ineens een sukkel vond. Als dit de reden daarvan is, heb je wel echt een plaat voor je kop.
Vind ik nou ook. En kom op zeg, prima dat hij het allemaal vindt. Maar hij had het gerust op een veel normalere manier kunnen brengen. Deze toon slaat nergens op, we spreken elkaar drie weken.
pi_156665339
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 13:07 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Vind ik nou ook. En kom op zeg, prima dat hij het allemaal vindt. Maar hij had het gerust op een veel normalere manier kunnen brengen. Deze toon slaat nergens op, we spreken elkaar drie weken.
Je begrijpt me verkeerd. Jij hebt een plaat voor je kop. Hij zegt gewoon precies wat er volgens hem fout is.

En daardoor is ie voor jou ineens een sukkel geworden. Beetje raar, of niet?
pi_156665545
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 13:09 schreef Westerling het volgende:

[..]

Je begrijpt me verkeerd. Jij hebt een plaat voor je kop. Hij zegt gewoon precies wat er volgens hem fout is.

En daardoor is ie voor jou ineens een sukkel geworden. Beetje raar, of niet?
Jij begrijpt mij verkeerd. Hij is een sukkel door de manier waarop hij het brengt. Hij mag vinden wat hij wil, maar als hij het op een normale manier had gebracht had ik het heel anders opgepakt.
pi_156665600
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 13:19 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Jij begrijpt mij verkeerd. Hij is een sukkel door de manier waarop hij het brengt. Hij mag vinden wat hij wil, maar als hij het op een normale manier had gebracht had ik het heel anders opgepakt.
Stel je aan zeg :') Je bent gewoon gepikeerd dat hij je niet wilde palen toen jij dat wel wou.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 13:23:40 #180
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_156665616
Maar vraag blijft: Ben je een week geleden nou wel of niet met een ander het bed in gedoken?
pi_156665622
Niet-zo-verkapte slutshaming. :')2

Serieus zeg, alsof er niets is aan te merken op de manier waarop die gast dit aanpakt. Nee, dit keer is het een vrouw die te snel het bed in wil duiken, de vuige slet! Hulde aan de man die dit doorziet en haar op haar plek zet.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 13:26:25 #182
416020 K44S
The bearded man
pi_156665669
Jup, nooit gedacht dat de iet-wat vrouwelijke vorm van Deezer zou bestaan:
De jongen de schuld geven (goed, hij had het iets wat anders kunnen brengen) dat hij niet reageert EN boos worden.

Sorry, hoe oud ben je ?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_156665706
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 13:19 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Het is vooral je eigen probleem als je dingen niet goed oppakt omdat het niet op een volgens jou goede manier wordt gebracht.

Is een beetje als niet luisteren naar de leraar omdat z'n lesstijl je niet aanstaat. Je hebt er vooral jezelf mee.
pi_156665745
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 13:23 schreef ElDinosaur het volgende:
Niet-zo-verkapte slutshaming. :')2

Serieus zeg, alsof er niets is aan te merken op de manier waarop die gast dit aanpakt. Nee, dit keer is het een vrouw die te snel het bed in wil duiken, de vuige slet! Hulde aan de man die dit doorziet en haar op haar plek zet.
Is het verboden om af te knappen op het seksgedrag van een vrouw? Volgens mij niet, dus hij doet niets verkeerd.
pi_156665768
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 12:15 schreef ElDinosaur het volgende:
Beetje te passief agressief om eerst een paar dagen niets te laten horen en dan het onderstaande, het lijkt wel een wijf. :')

"Ik heb geen behoefte aan contact met jou. Heb vernomen dat je vorige week nog in bed lag met een ander. Je bent onzeker, je zoekt te veel aandacht en daar heb ik geen zin in. Werk aan je issues".

Ik zou er respect voor hebben als hij dit op een normale manier brengt ipv proberen iemand de grond in te stampen omdat ze niet voldoet aan zijn relatie criteria.
Ik kan het niet beter verwoorden.
pi_156665771
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 13:29 schreef Westerling het volgende:

[..]

Is het verboden om af te knappen op het seksgedrag van een vrouw? Volgens mij niet, dus hij doet niets verkeerd.
Nee, dat is het niet.

Na drie dates vertrekken, vervolgens niets meer laten horen en dan na een ophelderingsvraag op deze manier reageren is gewoon kansloos in het kwadraat. Hij noemt d'r nog net geen slet omdat ze voor hun dates met iemand anders in bed heeft gelegen. :') :') :') :')
pi_156665860
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 13:26 schreef K44S het volgende:
Jup, nooit gedacht dat de iet-wat vrouwelijke vorm van Deezer zou bestaan:
De jongen de schuld geven (goed, hij had het iets wat anders kunnen brengen) dat hij niet reageert EN boos worden.

Sorry, hoe oud ben je ?
Ik ben absoluut niet boos.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 13:36:00 #188
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_156665869
Is fotolijstje de nieuwe zeef van 2 jaar terug? _O- :')
Mijn God wat een gelijkenissen

Ik heb soortgelijke berichten gehad. En eraan gewerkt. Ik kan je zeggen fotolijstje, werk aan je issues (ook al zeg je dat je die niet hebt, die heb je wel). Het gaat je echt helpen.
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_156665879
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 13:30 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Nee, dat is het niet.

Na drie dates vertrekken, vervolgens niets meer laten horen en dan na een ophelderingsvraag op deze manier reageren is gewoon kansloos in het kwadraat.
Op deze manier reageren? Hij zegt gewoon wat er wat hem betreft aan mankeert. Op z'n hoogst met een wat geirriteerde ondertoon, maar dat kan ik wel begrijpen als je erachter bent gekomen dat iemand tijdens het daten met anderen sekst (althans dat maak ik op uit dit verhaal). Staat haar vrij natuurlijk, maar het staat hem ook vrij om daar totaal op af te knappen.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 13:37:02 #190
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_156665893
hahahahh hoe ts ook reageert op hem, echt een pareltje in de scene dit.

Werk aan je issues TS.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_156665920
quote:
2s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 13:22 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Stel je aan zeg :') Je bent gewoon gepikeerd dat hij je niet wilde palen toen jij dat wel wou.
Ik ben niet gepikeerd. Ik vind het juist lachwekkend dat hij het op zo'n manier brengt. Dat ik maar naar zijn advies moet luisteren en dán wil hij mij nog wel een kans geven. Nou, daar zit ik op te wachten. :D
  woensdag 7 oktober 2015 @ 13:38:39 #192
416020 K44S
The bearded man
pi_156665927
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 13:35 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Ik ben absoluut niet boos.
Je frustraties druipen bij mij van het beeldscherm ;)
  woensdag 7 oktober 2015 @ 13:39:11 #193
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_156665937
"Hoe moet ik aan issues werken die ik niet heb"
:O

Denk na, ga niet 'vluchten/tijd vullen/ex vergeten' in seks. Of daten. Ga gewoon eerst alles op een rijtje zetten wat je nou écht wil.
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_156665951
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 13:36 schreef zeefje het volgende:
Is fotolijstje de nieuwe zeef van 2 jaar terug? _O- :')
Mijn God wat een gelijkenissen

Ik heb soortgelijke berichten gehad. En eraan gewerkt. Ik kan je zeggen fotolijstje, werk aan je issues (ook al zeg je dat je die niet hebt, die heb je wel). Het gaat je echt helpen.
Wat zijn onze gelijkenissen precies?
pi_156666012
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 13:38 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Ik ben niet gepikeerd. Ik vind het juist lachwekkend dat hij het op zo'n manier brengt. Dat ik maar naar zijn advies moet luisteren en dán wil hij mij nog wel een kans geven. Nou, daar zit ik op te wachten. :D
Ja gut je vindt het zo lachwekkend dat je je hier nu al een week over druk zit te maken. Geef gewoon toe meid; je hebt issues.

En de hamvraag natuurlijk; heb je daadwerkelijk afgelopen week met een ander geneukt?
pi_156666042
quote:
2s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 13:42 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

En de hamvraag natuurlijk; heb je daadwerkelijk afgelopen week met een ander geneukt?
Geef hier nou maar gewoon antwoord op, dan kunnen ze hun fapje plegen en weer verder naar een volgend topic om hun seksuele frustraties te luchten.

Het is ook zo relevant.
pi_156666055
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 13:44 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Geef hier nou maar gewoon antwoord op, dan kunnen ze hun fapje plegen en weer verder naar een volgend topic om hun seksuele frustraties te luchten.

Het is ook zo relevant.
:') zij komt hier jankzakken over zijn berichten hé. Dan is het vrij relevant of hij maar wat lult of het daadwerkelijk op feiten berust.
pi_156666074
quote:
2s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 13:45 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

:') zij komt hier jankzakken over zijn berichten hé. Dan is het vrij relevant of hij maar wat lult of het daadwerkelijk op feiten berust.
En waarom zou het relevant zijn als er geen afspraken over gemaakt zijn? Wat zal mij het aan m'n reet roesten wat een date doet totdat er gesproken is over exclusief daten.
pi_156666089
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 13:45 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

En waarom zou het relevant zijn als er geen afspraken over gemaakt zijn? Wat zal mij het aan m'n reet roesten wat een date doet totdat er gesproken is over exclusief daten.
Omdat ze al wist dat het een vrij 'traditioneel' type was, dus dan tussendoor nog even met een ander batsen is geen goed idee als je verwacht dat t met deze jongen nog wat werd. Verder dikke prima hoor, zolang je niet exclusief met elkaar bent, maar in deze situatie had ze op haar vingers na kunnen tellen dat er gezeik van kwam.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 13:46:58 #200
416020 K44S
The bearded man
pi_156666090
quote:
2s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 13:45 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Naja, het hele punt van fotolijstje: Bijna geneukt (meneer knapte af omdat mevrouw 'te snel' wou en meneer geen rebound wil zijn).
ElDino's punt: Het moet geen fuck uit maken of de dame in kwestie een week daarvoor heeft geneukt met een gozer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')