abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156670853
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 15:38 schreef Fotolijstjes het volgende:
Ik denk dat hij mij niet leuk, knap, slim genoeg vond en het op deze manier probeert af te handelen. Prima ook, want ik reageer niet meer op hem.
Als je niet leuk, knap of slim genoeg was, dan had ie die deur wel gewoon dicht gegooid. Maar nee, hij is nu ineens niet leuk meer omdat jij je zin (weer) niet kreeg. Niet sjiek om een ander zo af te willen kraken, omdat hij iets anders wil en wel direct is in wat dat is. Houdt dan de eer aan je onterechte gekwetste zelf zeg. Wees voortaan eerlijk over wat je wil en erken je eigen aandeel in dit soort miscommunicaties, neuk lekker rond als je daar zin in hebt, maar laat anderen gewoon in hun waarde.
pi_156670893
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 17:52 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Als je niet leuk, knap of slim genoeg was, dan had ie die deur wel gewoon dicht gegooid. Maar nee, hij is nu ineens niet leuk meer omdat jij je zin (weer) niet kreeg. Niet sjiek om een ander zo af te willen kraken, omdat hij iets anders wil en wel direct is in wat dat is. Houdt dan de eer aan je onterechte gekwetste zelf zeg. Wees voortaan eerlijk over wat je wil en erken je eigen aandeel in dit soort miscommunicaties, neuk lekker rond als je daar zin in hebt, maar laat anderen gewoon in hun waarde.
Ook hallo zeg. Ik kraak 'm niet af. Ik ben ontzettend op hem afgeknapt door hoe hij het aan heeft gepakt.
pi_156670945
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 16:00 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:

[..]

Jammer. Hij geeft een reden aan, maar je zoekt een excuus om zijn reden niet serieus te nemen en de schuld op deze manier van je af te schuiven.
Ik heb geen schuld, want ik heb niks verkeerd gedaan.

Jezus, ik blijf mezelf maar verdedigen en voor wat of wie eigenlijk? Ik heb ook de drang om een berichtje terug te sturen met wat ik van z'n actie vind. Maar ik doe het niet, houd de eer aan mezelf. Dát is misschien een issue van mij: ik wil altijd het laatste woord hebben.
pi_156670993
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 17:54 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Ook hallo zeg. Ik kraak 'm niet af. Ik ben ontzettend op hem afgeknapt door hoe hij het aan heeft gepakt.
Hem voor sukkel uitmaken, omdat hij niet reageert wanneer en zoals jij wilt..
pi_156671009
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 17:56 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Jezus, ik blijf mezelf maar verdedigen en voor wat of wie eigenlijk? Ik heb ook de drang om een berichtje terug te sturen met wat ik van z'n actie vind. Maar ik doe het niet, houd de eer aan mezelf. Dát is misschien een issue van mij: ik wil altijd het laatste woord hebben.
En je zin..
pi_156671027
quote:
13s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 17:58 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Hem voor sukkel uitmaken, omdat hij niet reageert wanneer en zoals jij wilt..
Wat erg! Had ik wellicht niet moeten zeggen, maar z'n bericht viel een beetje verkeerd :)
pi_156671082
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:00 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Wat erg! Had ik wellicht niet moeten zeggen, maar z'n bericht viel een beetje verkeerd :)
Er valt wel meer verkeerd als het je niet past, maar dan is het ok. Omgekeerd daarintegen..
pi_156671116
Wat een baas die kerel. Ik heb zin om een verhaal te tikken waarom maar doe het niet omdat TS toch niet luistert.

TS, werk aan je issues. Die kerel heeft gewoon in alles gelijk.
Niet Fokken met mij.
pi_156674330
quote:

[..]

De manier waarop hij het zei is nogal bot idd. Ook raar dat hij dit pas na dagen stuurt. Verder ben ik het inhoudelijk dan weer wle met hem eens, als jij net uit een lange relatie komt en hij op zoek is naar iets serieus snap ik dat hij nu even geen interesse heeft. ( hij is niet hypocriet hierin, want hij heeft er volgens mij voornamelijk moeite mee dat je zo snel na je ex aan het seksen bent, niet dat je überhaupt aan scharrelen doet). Je bent net een maand uit een relatie, wie is er nou in een maand over iemand heen als het serieus was en je zoveel verdriet had? Ik denk dat als jij tegen hem "ik wil rustig aan doen met alles" had gezegd en ook die andere jongen niet had gedaan dat hij meer de indruk had gehad dat je geen vervanger voor je ex zoekt.

Overigens is rondscharrelen terwijl je iemand date sws niet bij iedereen verstandig, niet iedereen accepteert dat , alvast en tip voor de toekomst. Op zich trouwens ook wel weer een compliment dat hij je niet als slechts een scharrel zag...

Verder niet meer in de aanval gaan. Hoe meer je erop reageert hoe meer hij denkt "zie je wel zo instabiel of koppig als wat" je bereikt er het tegenovergestelde mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2015 20:06:55 ]
  woensdag 7 oktober 2015 @ 20:07:53 #260
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_156674468
Aan die topics van Fotolijstjes zit standaard een niet zo fijne geur. :').
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_156674538
quote:
Dát is misschien een issue van mij: ik wil altijd het laatste woord hebben.
Het begin is er
pi_156675563
:D _O-
pi_156675655
Ik ga hem inderdaad een beleefd berichtje terugsturen, ben nu wat meer afgekoeld. Niet dat ik boos was, maar vond het berichtje niet leuk gebracht van hem. En nog steeds niet, maar ik ga heel beleefd laten weten dat ik er anders over denk en dat het dan verstandiger is dat we niet meer gaan afspreken. Ik vind het nl. ook niet netjes om helemaal niets meer terug te sturen.. Wel jammer, het moet ergens wel aan mij liggen, want de laatste tijd loopt alles niet zo lekker. Maar in deze situatie vind ik gewoon echt dat ik niks verkeerd heb gedaan. Bij mijn ex natuurlijk wel en daar heb ik ook spijt ban, maar dat is niet meer terug te draaien.
pi_156675719
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 20:44 schreef sylvesterrr het volgende:
:D _O-
Wat?
pi_156678347
hahahahaha lol
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
  woensdag 7 oktober 2015 @ 22:10:51 #266
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_156678464
whehehehe :D
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_156678548
Whehe ja lol
pi_156679048
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 20:48 schreef Fotolijstjes het volgende:
Ik ga hem inderdaad een beleefd berichtje terugsturen, ben nu wat meer afgekoeld. Niet dat ik boos was, maar vond het berichtje niet leuk gebracht van hem. En nog steeds niet, maar ik ga heel beleefd laten weten dat ik er anders over denk en dat het dan verstandiger is dat we niet meer gaan afspreken. Ik vind het nl. ook niet netjes om helemaal niets meer terug te sturen.. Wel jammer, het moet ergens wel aan mij liggen, want de laatste tijd loopt alles niet zo lekker. Maar in deze situatie vind ik gewoon echt dat ik niks verkeerd heb gedaan. Bij mijn ex natuurlijk wel en daar heb ik ook spijt ban, maar dat is niet meer terug te draaien.
Ik zou zo'n bericht zo niet verstuurd hebben. Maar het is een man en kennelijk van de directe communicatie. Je hebt nu wel helder en duidelijk antwoord op dat wat je wilde weten. Meid, kom op: volwassen worden is niet het leukste wat er bestaat op aarde, maar het is hard nodig. Je bent nog jong, ook morgen schijnt de zon weer en probeer eerst van jezelf te houden, dan van anderen en dan pas kun je ook liefde ontvangen. :) Sterkte.
pi_156680427
Zo moeilijk doen over zoiets simpels. Je zou er medailles voor uit moeten uitreiken
pi_156680489
Die gast is een bitch. Iemand die zich laat leiden door jouw seksleven is jouw seksleven niet waard ;)
pi_156681703
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 17:54 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Ehm, wie is op wie afgeknapt? :+
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  donderdag 8 oktober 2015 @ 06:37:33 #272
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156682830
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 22:13 schreef Fotolijstjes het volgende:
Whehe ja lol
Waarom ontwijk je de vraag of je met iemand anders in bed lag de week ervoor?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_156684079
quote:

[..]

De jongen is traditioneel, wilde het langzaam aan doen, dat wist je. Je hebt er meerdere keren van tevoren mee gedate, een week voor je laatste date heb je met een ander geneukt.
Je vindt het dan gek dat hij dat niet op prijs stelt?
pi_156684595
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 00:26 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Ehm, wie is op wie afgeknapt? :+
Ok, hij op mij dan. MAAR als ik mijn best ga doen om te veranderen.. dan niet. Dus niet helemaal.
pi_156684627
quote:
7s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 06:37 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Waarom ontwijk je de vraag of je met iemand anders in bed lag de week ervoor?
pi_156684722
quote:
4s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 10:05 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Wat maakt een antwoord precies uit?
pi_156684741
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 10:12 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Dat je zo draait zegt al genoeg. En het maakt natuurlijk wel degelijk uit of die beste knul een punt heeft of maar wat in de ruimte zit te lullen.
pi_156684767
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 09:27 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:

[..]

De jongen is traditioneel, wilde het langzaam aan doen, dat wist je. Je hebt er meerdere keren van tevoren mee gedate, een week voor je laatste date heb je met een ander geneukt.
Je vindt het dan gek dat hij dat niet op prijs stelt?
Maar, hij deed wel leuk mee met 'wild zoenen'. .
pi_156684795
quote:
2s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 10:14 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat je zo draait zegt al genoeg. En het maakt natuurlijk wel degelijk uit of die beste knul een punt heeft of maar wat in de ruimte zit te lullen.
Het is toch al voorbij, dus whatever of het waar is.
  donderdag 8 oktober 2015 @ 10:18:19 #280
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_156684798
quote:

[..]

Je hoeft al geen antwoord meer te geven, het is allang en breed duidelijk :D Oh, en dat is van belang omdat die dude je anders ergens vals van beschuldigt, maar dat is dus blijkbaar niet het geval. Hij heeft dus ergens een punt. Wil niet zeggen dat hij het voorbeeldig heeft afgehandeld, overigens.
pi_156684801
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 10:16 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat dan weer wel :') en ik weet zeker dat ie verder wilde
pi_156684828
quote:

[..]

:') Echt, wtf. Dus een ja, je ligt net voor je eerste afspraak met die jongen te krikken met een ander.

Die jongen zegt het nog netjes, eigenlijk ben je gewoon een aandachtsletje dat wanhopig op zoek naar lullen is.

Dont stick your dick in crazy.

Die jongen verdient beter dan jou.
Niet Fokken met mij.
  donderdag 8 oktober 2015 @ 10:21:22 #283
416020 K44S
The bearded man
pi_156684846
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 10:18 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Blijkbaar niet.

Hou het simpel.
Het is over en uit, tenzij hij zijn excuus aanbied op de manier wat hij heeft geschreven naar jou en dat jij wat stuk minder dwars/eigenwijs doet.

Want eerlijk is eerlijk, je vindt het jammer. Anders ging je er ook niet zo lang over door.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_156684851
quote:

[..]

Dat zegt ie zelf ook. Maar je hebt het verneukt.
pi_156684938
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 10:16 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Misschien verloor hij hierdoor zijn twijfels dat zij snel met iedereen in bed ligt?
pi_156685255
quote:
9s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 10:02 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Ok, hij op mij dan. MAAR als ik mijn best ga doen om te veranderen.. dan niet. Dus niet helemaal.
Nog rondneuken tijdens het daten, terwijl je iemand leuk vindt, is eigenlijk best wel heftig. Dus ik zou er niet vanuit gaan. Hij heeft het volgens mij alleen uit hoffelijkheid gezegd.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_156685377
Persoonlijk vind ik het geen probleem wanneer iemand nog scharrelt tijdens het daten, tenzij de afspraak is dat niet te doen.
pi_156686326
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 10:20 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:

[..]

:') Echt, wtf. Dus een ja, je ligt net voor je eerste afspraak met die jongen te krikken met een ander.

Die jongen zegt het nog netjes, eigenlijk ben je gewoon een aandachtsletje dat wanhopig op zoek naar lullen is.

Dont stick your dick in crazy.

Die jongen verdient beter dan jou.
Wat een taalgebruik en wat een bizarre conclusies. Het komt gefrustreerd over.
pi_156686386
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 10:21 schreef K44S het volgende:

[..]

Blijkbaar niet.

Hou het simpel.
Het is over en uit, tenzij hij zijn excuus aanbied op de manier wat hij heeft geschreven naar jou en dat jij wat stuk minder dwars/eigenwijs doet.

Want eerlijk is eerlijk, je vindt het jammer. Anders ging je er ook niet zo lang over door.
Jawel.

Ik vind het niet jammer, want zoals ik al benoemde vind ik het fijn dat ik nu al zie hoe hij is: een hypocriet. Mijn probleem is dat ik altijd mijn gelijk wil hebben en dat ik het eigenlijk moet laten voor wat het is, maar het raakt mij echt niet persoonlijk nee.
pi_156686407
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 11:55 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Wat een taalgebruik en wat een bizarre conclusies. Het komt gefrustreerd over.
Nee, ik draai er niet omheen. Je bent gewoon om moe van te worden met je gezanik in dit topic. Je wil niet luisteren terwijl iedereen zegt dat je gewoon faalt.

Werk aan je issues.
Niet Fokken met mij.
  donderdag 8 oktober 2015 @ 12:03:13 #291
416020 K44S
The bearded man
pi_156686470
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 11:58 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Jawel.

Ik vind het niet jammer, want zoals ik al benoemde vind ik het fijn dat ik nu al zie hoe hij is: een hypocriet. Mijn probleem is dat ik altijd mijn gelijk wil hebben en dat ik het eigenlijk moet laten voor wat het is, maar het raakt mij echt niet persoonlijk nee.
Wat is er hypocriet aan hem dan?

Ik lees nergens dat hij seks heeft gehad of wat dan ook na dat het tussen jullie spaak is gelopen?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_156686751
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 11:48 schreef Fotolijstjes het volgende:
http://i.imgur.com/PyK050B.jpg

http://i.imgur.com/3qIgJHg.jpg

Snap hier niks van, wil ik een afbeelding plaatsen en lukt het niet
Wees blij dat ie keihard de waarheid gezegd heeft.

Goede les weer uit dit topic, never stick your dick in crazy.
pi_156686790
quote:

[..]

Maar hij wist toen al dat je een week eerder wat met een ander had gedaan en dat was dan de reden dat hij niet verder ging, zei hij achteraf.
Waarom dan wel zoenen/voorspel? Vreemd dat hij niet gewoon voor de eer bedankte en sowieso nog met je afsprak.
  Moderator donderdag 8 oktober 2015 @ 12:22:21 #294
9859 crew  Karina
Woman
pi_156686829
Ben ik de enige die het nogal apart vind om whatsappgesprekken te posten? Lijkt me iets privé, stel dat die jongen dat toevallig leest hier, zou ik nou niet echt op prijs stellen dat openbaar wordt gemaakt wat ik tegen iemand heb gezegd, al staat er geen naam bij.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_156686856
quote:
99s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 12:22 schreef Karina het volgende:
Ben ik de enige die het nogal apart vind om whatsappgesprekken te posten? Lijkt me iets privé, stel dat die jongen dat toevallig leest hier, zou ik nou niet echt op prijs stellen dat openbaar wordt gemaakt wat ik tegen iemand heb gezegd, al staat er geen naam bij.
Ik snap je punt maar wie gaat aan de hand van 2 screenshots kunnen afleiden om wie het gaat?
pi_156686872
quote:
99s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 12:22 schreef Karina het volgende:
Dat vind ik ook niet erg kies. Dat is een persoonlijk gesprek.
  Moderator donderdag 8 oktober 2015 @ 12:25:07 #297
9859 crew  Karina
Woman
pi_156686874
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 12:23 schreef Kompart het volgende:

[..]

Ik snap je punt maar wie gaat aan de hand van 2 screenshots kunnen afleiden om wie het gaat?
Wat ik zei: hijzelf misschien, je weet maar nooit.
niet zo tof doen
pi_156686888
quote:
99s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 12:25 schreef Karina het volgende:

[..]

Wat ik zei: hijzelf misschien, je weet maar nooit.
Kan natuurlijk niet voor hem spreken, maar denk niet dat hij t erg vindt aangezien het gros van de mensen hier zijn mening ook delen.
pi_156686905
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 11:58 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Jawel.

Hij is op geen enkele manier hypocriet. Zoek eens op wat het betekent. Je misbruikt dit woord.
  Moderator donderdag 8 oktober 2015 @ 12:27:19 #300
9859 crew  Karina
Woman
pi_156686915
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 12:25 schreef Kompart het volgende:

[..]

Kan natuurlijk niet voor hem spreken, maar denk niet dat hij t erg vindt aangezien het gros van de mensen hier zijn mening ook delen.
Ik zou er nogal pissig om worden of ik nou 'gelijk' had of niet. Privéberichten openbaren vind ik gewoon niet kunnen.
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')