SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
hoe is het daar zijn er veel spaanse kerels om je door te laten volsprietsen?? waarom zit je tijdens je verkansie op fok??quote:Op maandag 28 september 2015 01:07 schreef MsMessy het volgende:
De groeten uit Lanzarote. Open lekker zelf maar een nieuw topic.
meeste mannen zijn toch niet zo comfortabel om te ballen met een andere man erbij dus hoe besluiten ze zoiets? gewoon in het moment of van tevoren "hey gasten laten we vanavond een chick aanranden" en dan hopen dat ze er ook into zijn?quote:Op maandag 28 september 2015 08:06 schreef Montelly het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)vigationItemId=36281
Eyyyy
Omdat EUquote:Op maandag 28 september 2015 08:35 schreef seto het volgende:
[..]
meeste mannen zijn toch niet zo comfortabel om te ballen met een andere man erbij dus hoe besluiten ze zoiets? gewoon in het moment of van tevoren "hey gasten laten we vanavond een chick aanranden" en dan hopen dat ze er ook into zijn?
Waar zie je jezelf over 5 jaar?quote:Op maandag 28 september 2015 09:17 schreef Faeroer het volgende:
Morgen sollicitatiegesprekKijken wat voor soort HR huppelkutjes ik voor mij zal krijgen.
Aan het front tegen de eigen EU burgers omdat geopolitiek, met een door de EU-voorgeschreven Duits wapen en drie Franse patronen, Nederlands 'waterafstotende' wannabe Goretex uniform van Chinese makelaardij. Terwijl Zweden ons geheel neutraal voorziet van naar cake-smakende broden die ons doen denken aan de WW2 bevrijdingsnostalgie. Zelfverzonnen nostalgieverhalen die 'veteranen' van destijds zes jaar oud door onze neuzen boorden.quote:
Is dit met of zonder STAR-methode? En of je even deze intelligentietest wilt maken, voordat je begint aan het psychologisch onderzoek waarbij je altijd "Volledig mee eens" aanvinkt bij de vragen over "Eet jij poep?", "Eet jij zand?", "Pest jij over cupcake pratende 'vrouwen' op de werkvloer?" of de 50 varianten daarop.quote:Op maandag 28 september 2015 09:28 schreef Ethanolic het volgende:
Gewoon op m'n jacht op de Caraïben.
Misschien weet je dan ook wel dat je een STARR-methode pas achteraf kunt maken.quote:Op maandag 28 september 2015 09:39 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Is dit met of zonder STAR-methode? En of je even deze intelligentietest wilt maken, voordat je begint aan het psychologisch onderzoek waarbij je altijd "Volledig mee eens" aanvinkt bij de vragen over "Eet jij poep?", "Eet jij zand?", "Pest jij over cupcake pratende 'vrouwen' op de werkvloer?" of de 50 varianten daarop.
Say wut matequote:Op maandag 28 september 2015 09:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Misschien weet je dan ook wel dat je een STARR-methode pas achteraf kunt maken.
quote:De kern van de STARR-methode
“Gedrag uit het recente verleden is de beste voorspeller voor toekomstig gedrag”
Vraag CC even. Zij kan wel een mooie boot regelen binnenkort, incl. dolfijnen die meezwemmenquote:Op maandag 28 september 2015 09:45 schreef Ethanolic het volgende:
Ik zit nu nog niet met een boot op de Caraïben
Hahaquote:Op maandag 28 september 2015 09:48 schreef Ethanolic het volgende:
Haha. Zolang zij er maar niet op zit. Haha. Snap je. Haha.
Oorlogsvluchtelingen zijn prima, (nutteloze) economische gelukszoekers, ISIS hordes en Somalische qatkauwers kunnen opdonderen.quote:Op maandag 28 september 2015 12:37 schreef Ethanolic het volgende:
hey faerbeach zijn jullie tege migrante? haha
goede antwoord faeroerquote:Op maandag 28 september 2015 12:40 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Oorlogsvluchtelingen zijn prima, (nutteloze) economische gelukszoekers, ISIS hordes en Somalische qatkauwers kunnen opdonderen.
Elandquote:Op maandag 28 september 2015 12:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
goede antwoord faeroer
ga nu maar weer terug op je rendier
Die discussies zoek ik bewust niet op.quote:Op maandag 28 september 2015 12:54 schreef Beach het volgende:
he faeroer leven de immigratiezorgen ook bij jouw schoonfamilie of beleven turken dat anders
Ohh, in die zin. Vind het totaal niet erg om me deels onder de definitie van lulletje te laten scharen.quote:Op zondag 27 september 2015 23:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Geen lul van klootzak, maar meer lul van lulletje.
Succes, waar solliciteer je? (evt dm)quote:Op maandag 28 september 2015 09:17 schreef Faeroer het volgende:
Morgen sollicitatiegesprekKijken wat voor soort HR huppelkutjes ik voor mij zal krijgen.
Plaatsvervangende schaamte altijd. Heb een tijdje, toen ik wat meer vrije tijd had lopen discussieren met dit soort mensen in een facebookgroepquote:Op maandag 28 september 2015 13:06 schreef Ethanolic het volgende:
https://www.facebook.com/telegraaf/posts/1163596227029337
mwahaha die reacties gelijk weer
Teringquote:Op maandag 28 september 2015 13:10 schreef Ethanolic het volgende:
Harry Sibering Bastiaan Wevers ik hoop dat je jezelf doodrijdt onderweg naar je vakantie in je leasauto. Idioot.
quote:Paul van Campen Nou als iemand aan mijn oma komt vermoord ik hem eigen handig!!!
En dat is een belofte!!!
Die dag heb ik dan ook suikerfeest?!!!
Waar denken jullie dat de pleuris gaat uitbreken, mocht die al uitbreken? Ik denk de achtertuin van Beach, of in Polen.quote:Op maandag 28 september 2015 13:17 schreef Ethanolic het volgende:
https://www.facebook.com/telegraaf/posts/1163931233662503
quote:Hedi Kriger echt neit normaal mijn dochter van 26 heb ik in huis met haar dochter omdat ze neit genoeg verdient voor een huis nergens word ze geholpen en dit krijgt alles ongelooflijk
Dit soort mensen worden normaal na de pleuris kaalgeschoren.quote:Pieter Broers: Lekker het vuurtje aanwakkeren, Telegraaf? Zo te zien aan de reacties is dat aardig gelukt. De hele meute heeft weer aangeslagen.
nog niet maar ik stem altijd op tweakers.netquote:Op maandag 28 september 2015 13:08 schreef Klokov het volgende:
Hebben jullie al op website van het jaar gestemd?
als dat zo is verander ik mijn achtertuin in een Oost-Duitse grenspostquote:Op maandag 28 september 2015 13:23 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Waar denken jullie dat de pleuris gaat uitbreken, mocht die al uitbreken? Ik denk de achtertuin van Beach, of in Polen.
met halal bedoelen ze zeker een pak Knorr wereldgerechten couscousquote:Op maandag 28 september 2015 14:00 schreef Sapstengel het volgende:
Polen is wel een goede kanshebber inderdaad http://www.euronews.com/2(...)mmigration-protests/
Dit zie je in Nederland niet. Hier praten mensen op Facebook over hoe leuk het was om een asielzoeker in huis te nemen en een keertje halal te eten #multiculti
quote:Op woensdag 23 september 2015 13:12 schreef stinkie het volgende:
[..]
zzp'r. Bij een grote bank
Ik factureer mijn broker. Broker factureert de klant + 0,95ct per uur. That's it.
Tijd voor een andere intermediar.quote:Op woensdag 23 september 2015 13:20 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
bij ons 3 euro per uur voor de intermediair
Waarom? Is toch iets tussen opdrachtgever en hunzelf.quote:Op maandag 28 september 2015 14:16 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Tijd voor een andere intermediar.
[..]
Let even op het olieverbruik:quote:Op woensdag 23 september 2015 23:27 schreef stinkie het volgende:
[..]
2e hands.
Denk zelfs dat het een A4 word. Wil al tijdje wat kleiner gaan rijden. V70 of v60 is dan niet ideaal. Zeker niet waar ik nu nog woon.
Deze: http://www.autotrack.nl/tweedehands/audi/a4/13861240
Als ie er volgende maand nog staat is ie van mij
Ik begrijp dat ik echt helemaal niets mis zonder Facebook?quote:Op maandag 28 september 2015 13:06 schreef Ethanolic het volgende:
https://www.facebook.com/telegraaf/posts/1163596227029337
mwahaha die reacties gelijk weer
Alsof wat wij hier doen zoveel zinniger is...quote:Op maandag 28 september 2015 13:08 schreef Klokov het volgende:
[..]
Plaatsvervangende schaamte altijd. Heb een tijdje, toen ik wat meer vrije tijd had lopen discussieren met dit soort mensen in een facebookgroep
gaat lekker met VAG groep wtfquote:Op maandag 28 september 2015 14:18 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Let even op het olieverbruik:
http://www.autoweek.nl/ni(...)laim-om-olieverbruik
Dat is een feature. Hoef je niet niet meer te verversen.quote:Op maandag 28 september 2015 14:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
gaat lekker met VAG groep wtfhad al geoord van mensen met een tfsi dat dat ding iedere 10K een liter nodig had
komt door al die turbo's om die zuinige kutblokken te kietelen. Mijn megane had dat ook, en meer ook nog.quote:Op maandag 28 september 2015 14:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
gaat lekker met VAG groep wtfhad al geoord van mensen met een tfsi dat dat ding iedere 10K een liter nodig had
vandaar dat gesjoemel met die emissietesten ook, dat ding verstookt liters olie omdat de goede zuigers er niet inzittenquote:Op maandag 28 september 2015 14:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat is een feature. Hoef je niet niet meer te verversen.
is toch minder belasting betalen vriend kan mij die milieu tyfen haha ja tochquote:Op maandag 28 september 2015 14:43 schreef Sapstengel het volgende:
Wie maakt zich uberhaupt druk om emissie. Lekker boeiend man gewoon rijden.
VAG is al jaren onbetrouwbare bagger alleen duurt het wat lang voordat het tot de massa doordringt.quote:Op maandag 28 september 2015 14:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Er zijn mensen die hun oude contact af (laten) kopen.quote:Op maandag 28 september 2015 14:53 schreef fathank het volgende:
Wel verrot dat de bijtellingregels veranderen in 2016, proberen om voor 31 dec nog een 14% hok kan fixen
BTW: waar denk je aan?quote:Op maandag 28 september 2015 14:53 schreef fathank het volgende:
Wel verrot dat de bijtellingregels veranderen in 2016, proberen om voor 31 dec nog een 14% hok kan fixen
moet je wel een auto nemen die al op voorraad is bij de dealer anders wordt het krapjes denk ikquote:Op maandag 28 september 2015 14:53 schreef fathank het volgende:
14% zegt ie toch???......quote:Op maandag 28 september 2015 14:57 schreef Questular het volgende:
Ik zou eerder voor Mercedes of BMW gaan, Audi vind ik net iets minder.
haha ov is voro paupers en kinderenquote:Op maandag 28 september 2015 14:58 schreef seto het volgende:
gewoon OV pakken
dan heb je al deze zorgen niet
lekker in tram 9 chillen met je matties, hey no1
V40, Peugeot 308 of Focus. Maar er zijn nog wat onzekere factoren. Maar lukt het niet dan een Giulietta. Of een nieuwe A-klasse.quote:
Tram 3 tochquote:Op maandag 28 september 2015 14:58 schreef seto het volgende:
gewoon OV pakken
Lekker tussen de scholieren, rochelende bejaarden en Fit-For-Free volk staan.quote:Op maandag 28 september 2015 14:58 schreef seto het volgende:
gewoon OV pakken
Je vergeet de knoflookmocro's met petje, wolla accent die een gratis kickbox les willen voordat zij langs de egyptenaar tegenover de EazyWok gaan, wat EazyWok is nep-halal en van 'kutchinesen'.quote:Op maandag 28 september 2015 15:07 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Lekker tussen de scholieren, rochelende bejaarden en Fit-For-Free volk staan.
No thanks, Jeff.
Fixed, was het toch?quote:
Koop een 16kg kettlebell, zie: SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinisterquote:Op maandag 28 september 2015 16:05 schreef Fripsel het volgende:
Om de calorieën gaat het al lang niet meer, succesvol van 98 kg naar 65 kg gegaan![]()
Nee ik sport al thuis met gewichtjes en een namaak tRX..quote:Op maandag 28 september 2015 16:08 schreef Klokov het volgende:
[..]
Koop een 16kg kettlebell, zie: SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Dordrecht:quote:Op maandag 28 september 2015 15:58 schreef Fripsel het volgende:
Ok brand los wat is volgens jullie een aanrader qua sportschool in breda/Dordrecht en zevenbergen? Tijd dat fripsel op d'r eigen sportbenen gaat staan
Koop een 48kg kettlebellquote:Op maandag 28 september 2015 16:12 schreef Faeroer het volgende:
Iemand tips voor het eruit slopen van een badkuip?
+1 voorspelbaar.quote:Op maandag 28 september 2015 16:08 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat wil je weten? Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op maandag 28 september 2015 16:12 schreef Faeroer het volgende:
Ja het probleem met googlen is dus dat ik inderdaad hele waslijsten krijg en niet meer weet waar te beginnen..quote:Op maandag 28 september 2015 16:12 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dordrecht:
- Ringer sportplaza http://www.ringer-sportplaza.nl/
- Hercules http://www.herculesdordrecht.nl/
- DJ's workout http://www.djs-workout.nl/
- Powerhouse
Breda:
- KeepFit
- Pure Fitness
(beide niet echt geweldig)
als je wil shinen met je lichaam: Pellikaan.
Zevenbergen:
- Sportstudio
Zoektijd met Google: < 2 minuten.
In de buurtbus van Tytsjerksteradiel zal het wel meevallen, ja.quote:Op maandag 28 september 2015 15:25 schreef Questular het volgende:
Zegt wat over waar je woont als het ov vol met tokkies zit
Zit er over te denken om voor thus wat kettlebells te kopenquote:Op maandag 28 september 2015 16:08 schreef Klokov het volgende:
[..]
Naja er zit wel echt verschil in. De bus langs mijn dorp is rond 4 uur echt verschrikkelijk vol gestampt met irritante schooljochies die zichzelf veel te stoer vinden.quote:Op maandag 28 september 2015 16:16 schreef Eleiko het volgende:
[..]
In de buurtbus van Tytsjerksteradiel zal het wel meevallen, ja.
Ik heb al meerdere keren een kettlebell tegen m'n kop laten knallenquote:Op maandag 28 september 2015 16:17 schreef Questular het volgende:
[..]
Zit er over te denken om voor thus wat kettlebells te kopen
Waar koop je die meuk nou het best?quote:Op maandag 28 september 2015 16:08 schreef Klokov het volgende:
[..]
Jij hebt geen andere optie dan hier: http://www.eleikobarbell.(...)ing/kettlebells.htmlquote:Op maandag 28 september 2015 16:19 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Waar koop je die meuk nou het best?
Fitness Seller, Powercage, ...?
Jij hebt daar wel eens tussen gestaan?quote:Op maandag 28 september 2015 16:18 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Naja er zit wel echt verschil in. De bus langs mijn dorp is rond 4 uur echt verschrikkelijk vol gestampt met irritante schooljochies die zichzelf veel te stoer vinden.
Zovaak. Overdag afhankelijk van OV en scooterquote:Op maandag 28 september 2015 16:22 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Jij hebt daar wel eens tussen gestaan?
Fijne hormonencocktail zal dat dan zijnquote:Op maandag 28 september 2015 16:23 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Zovaak. Overdag afhankelijk van OV en scooter
Zijn die echt goed? Ik bedoel: voor een kettlebell lijkt het me niet strikt noodzakelijk dat er Eleiko (of een ander A-merk) op staat.quote:Op maandag 28 september 2015 16:21 schreef Klokov het volgende:
[..]
Jij hebt geen andere optie dan hier: http://www.eleikobarbell.(...)ing/kettlebells.html
Heb ik ook niet, heb altijd gewoon de goedkoopsten gekocht.quote:Op maandag 28 september 2015 16:25 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zijn die echt goed? Ik bedoel: voor een kettlebell lijkt het me niet strikt noodzakelijk dat er Eleiko (of een ander A-merk) op staat.
En waar koop je die?quote:Op maandag 28 september 2015 16:26 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heb ik ook niet, heb altijd gewoon de goedkoopsten gekocht.
wel gietijzer toch, niet met kunststof omhulsel?quote:Op maandag 28 september 2015 16:26 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heb ik ook niet, heb altijd gewoon de goedkoopsten gekocht.
Ik heb het over jongetjes van 15 hequote:Op maandag 28 september 2015 16:24 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Fijne hormonencocktail zal dat dan zijn
Niet powerhouse, ik wil daar nog trainenquote:
Gewoon djoeken togquote:Op maandag 28 september 2015 16:31 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb het over jongetjes van 15 hemeisjes zijn eng. Daar roep je hoogstens iets naar van achteruit de bus.
Uiteraard, met kunststof zijn moeilijk groot en verwoestbaarquote:Op maandag 28 september 2015 16:30 schreef Beach het volgende:
[..]
wel gietijzer toch, niet met kunststof omhulsel?
Wel minder pijnlijk voor je hoofdquote:Op maandag 28 september 2015 16:32 schreef Klokov het volgende:
[..]
Uiteraard, met kunststof zijn moeilijk groot en verwoestbaar
Kijk even rond, Google tijd = <2 minutenquote:Op maandag 28 september 2015 16:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En waar koop je die?
(fris mijn geheugen even op).
quote:Op maandag 28 september 2015 16:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En waar koop je die?
(fris mijn geheugen even op).
Heb je de OP van het kettlebelltopic wel gelezen?quote:Op maandag 28 september 2015 16:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Wel minder pijnlijk voor je hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Brotip: zet een helm op voordat je met een kettlebell aan de slag gaat.quote:Op maandag 28 september 2015 16:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Wel minder pijnlijk voor je hoofd
quote:Op maandag 28 september 2015 16:34 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heb je de OP van het kettlebelltopic wel gelezen?M.a.w.: vid please.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op maandag 28 september 2015 16:34 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heb je de OP van het kettlebelltopic wel gelezen?Ja maar dat maakt mij niet minder klunzig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb m een keer tegen m'n kop gemept omdat ik geen kracht meer had bij de snatch verder was puur lompheiden als dat niet gebeurd struikel ik wel over een trampoline, of nog liever over m'n eigen voeten of zet ik het zadel van de hometrainer niet goed vast
![]()
Ik vind altijd wel een manier om mezelf voor schut te zetten
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2015 16:42:00 ]
+1 herkenbaar. Knap kut idd.quote:Op maandag 28 september 2015 16:44 schreef Ethanolic het volgende:
Gvd PWO genomen, sta ik al een half uur in de file![]()
Road Roid Rage
Pre-workout.quote:
Praat eens normaal?quote:Op maandag 28 september 2015 14:27 schreef kaasplankje het volgende:
dat opstappen van Winterkorn was ook een regelrechte schijnvertoning want hij is nog steeds voorzitter van Porsche AG die een merendeel vd aandelen heeft in VW.
bel je ex, die weet wel hoe ze iets uit huis krijgtquote:Op maandag 28 september 2015 16:12 schreef Faeroer het volgende:
quote:Op maandag 28 september 2015 17:12 schreef stinkie het volgende:
[..]
bel je ex, die weet wel hoe ze iets uit huis krijgt
neuh.quote:Op maandag 28 september 2015 17:14 schreef Eleiko het volgende:
[..]![]()
Klinkt wel een beetje alsof het ooit tegen jou zo gezegd is.
Nice.quote:Op maandag 28 september 2015 17:17 schreef stinkie het volgende:
[..]
neuh.
Toen wij uit elkaar gingen kreeg ze een koffer. De rest was allemaal van mij. Das het mooie van uit elkaar gaan net voor je gaat samenwonen
trammetje naar skiffaquote:Op maandag 28 september 2015 14:58 schreef seto het volgende:
gewoon OV pakken
Dit is ONZ.quote:Op maandag 28 september 2015 16:11 schreef Fripsel het volgende:
En dan verpesten de nieuwkomers hier de sfeer zeker, een gymgerelateerde vraag kan niet eens. Sneuneuzen.
jup. Mijn reactie ook gelezen? Is een probleem met al die "zuinige" auto'squote:Op maandag 28 september 2015 17:21 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nice.
Heb je mijn post over Audi-olieverbruik gezien?
Het was hier inderdaad een stuk serieuzer toen Weissman er nog was.quote:Op maandag 28 september 2015 17:38 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja maar voorheen was hier ook nog een normale ondertoon te vinden heb ik me laten vertellen
je het je zeker ook laten vertellen dat weisman echt van je houdquote:Op maandag 28 september 2015 17:38 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja maar voorheen was hier ook nog een normale ondertoon te vinden heb ik me laten vertellen
lol.quote:Op maandag 28 september 2015 17:38 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Wie heeft je die onzin wijsgemaakt?quote:Op maandag 28 september 2015 17:38 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Meerdere fokkersquote:Op maandag 28 september 2015 18:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wie heeft je die onzin wijsgemaakt?
hoe was je workout maatjequote:Op maandag 28 september 2015 18:17 schreef Ethanolic het volgende:
Grappen over Fripsel worden nooit oud. Echt nooit.
Die bronnen zijn betrouwbaarder dan jijquote:Op maandag 28 september 2015 18:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Misschien toch eens betrouwbaardere bronnen opzoeken de volgende keer.
Blijkbaar niet hequote:Op maandag 28 september 2015 18:21 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Die bronnen zijn betrouwbaarder dan jij
Beter praat ze gewoon niet tegen mequote:Op maandag 28 september 2015 18:26 schreef fathank het volgende:
Kan de bitchfight aub verplaatst worden naar LIF of R&P.
Hier wenst men geen oestrogenenoverdosis te krijgen.
Jeetje, dit was niet bitchfighterig bedoeld.quote:Op maandag 28 september 2015 18:26 schreef fathank het volgende:
Kan de bitchfight aub verplaatst worden naar LIF of R&P.
Hier wenst men geen oestrogenenoverdosis te krijgen.
Oh nevermind fathank. Ze is alweer op dr klauwen getrapt, je hebt gelijk.quote:Op maandag 28 september 2015 18:30 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Beter praat ze gewoon niet tegen megraag zelfs.
worden ze vaker wild? Voor wie moet je zijn?quote:Op maandag 28 september 2015 18:34 schreef Montelly het volgende:
Ow woow, cockterminator vs fripsel part deux?
gewoon plaatsvervangende schaamte hieroquote:Op maandag 28 september 2015 18:37 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Jakken wil niet in me broekje, en ik hoef hem ook niet in m'n broekje. Jaq is gewoon aardig
friendzonedquote:Op maandag 28 september 2015 18:37 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Jakken wil niet in me broekje, en ik hoef hem ook niet in m'n broekje. Jaq is gewoon aardig
lolquote:Op maandag 28 september 2015 18:30 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Beter praat ze gewoon niet tegen megraag zelfs.
Adblockers zijn het probleem.quote:
Ga van je vakantie genieten johquote:Op maandag 28 september 2015 19:28 schreef MsMessy het volgende:
Kilokipknaller wat een janktopic is deze
WHAHAquote:Op maandag 28 september 2015 18:37 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hey Messy, hoe is het in Spaans Marokko?quote:Op maandag 28 september 2015 19:28 schreef MsMessy het volgende:
Kilokipknaller wat een janktopic is deze
Nee, dan sla je meteen een modderfiguur. Beter probeer je tijdens deze stage normaal communiceren en wordt het vervolgens nog wat met je afstudeeropdracht.quote:Op maandag 28 september 2015 19:40 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik wil gaan solliciteren voor een afstudeerstage maar de plek waar ik in gedachte had had ik al op gesolliciteerd voor een meewerkstage maar ik kreeg geen reactie van ze, ook niet nadat ik nog een mail had gestuurd met hoe en wat. Naar alternatieven gezocht en bij mijn huidige stage terechtgekomen en toen kreeg ik opeens een mail dat ze nog druk bezig waren om iets te regelen.
Is het handig als ik iets in de sollicitatie zet dat ik het jammer vond dat ze zo laat reageerden waardoor ik naar alternatieven heb moeten kijken en dat ik alsnog graag een stage bij hun zou willen doen? Toen ik mijn huidige stage had geregeld had ik ook niet gemeld dat ik inmiddels voorzien was, misschien niet zo netjes? Maar ik kreeg pas 6 weken later bericht ofzo. Hoe pak ik dit het best aan?
Vertel me meerquote:Op maandag 28 september 2015 19:42 schreef Fripsel het volgende:
Het dima. Ik heb m'n paiq-dima gevondenhartstikke knap maar een te grote plaat voor z'n kop om het zelf door te hebben
ik heb alles behalve ene plaat voor mijn kopquote:Op maandag 28 september 2015 19:42 schreef Fripsel het volgende:
Hey dima. Ik heb m'n paiq-dima gevondenhartstikke knap maar een te grote plaat voor z'n kop om het zelf door te hebben
Het gaat om een afstudeerstage vanaf februari, niet ter vervanging van mijn huidige meewerkstage.quote:Op maandag 28 september 2015 19:42 schreef Klokov het volgende:
[..]
Nee, dan sla je meteen een modderfiguur. Beter probeer je tijdens deze stage normaal communiceren en wordt het vervolgens nog wat met je afstudeeropdracht.
Srs
ja wss nietquote:Op maandag 28 september 2015 19:41 schreef Ethanolic het volgende:
Maar Dima, vriend, je gaat deze stage toch niet eens halen?
Ja precies dit dus. Maar over je stage. Ik snap dat je er een opmerking over wil maken.. Maar zou het niet doen. Wie wil er nu een stagiair die al bijdehand doet voor hij begonnen is.quote:Op maandag 28 september 2015 19:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb alles behalve ene plaat voor mijn kop
Ik begrijp niet wat je bedoeld?quote:Op maandag 28 september 2015 19:44 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja precies dit dus. Maar over je stage. Ik snap dat je er een opmerking over wil maken.. Maar zou het niet doen. Wie wil er nu een stagiair die al bijdehand doet voor hij begonnen is.
Heb je niet genoeg aan Fok en US?quote:Op maandag 28 september 2015 19:42 schreef Fripsel het volgende:
Hey dima. Ik heb m'n paiq-dima gevondenhartstikke knap maar een te grote plaat voor z'n kop om het zelf door te hebben
Als jij zegt dat je het destijds jammer vond dat ze zo lang op zich lieten wachten, dan uit je al kritiek voor je er begonnen bent. Niet iedereen kan daar tegen.quote:Op maandag 28 september 2015 19:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat je bedoeld?
Weiss is de enige fokker die ik datequote:Op maandag 28 september 2015 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb je niet genoeg aan Fok en US?
Ohh, ok. Ik had begrepen dat je nog van stage wilde switchen. Als ik het goed begrijp heb je dus op de een of andere manier ook een afstudeerstage weten te regelen bij het bedrijf waar je nu stage loopt. Echter wil je nu naar het bedrijf wat je eerder voor ogen had maar je afstudeerstage is in principe al geregeld, correct?quote:Op maandag 28 september 2015 19:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het gaat om een afstudeerstage vanaf februari, niet ter vervanging van mijn huidige meewerkstage.
op site staat dat ze binnen 3 weken zouden reagerenquote:Op maandag 28 september 2015 19:47 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als jij zegt dat je het destijds jammer vond dat ze zo lang op zich lieten wachten, dan uit je al kritiek voor je er begonnen bent. Niet iedereen kan daar tegen.
Welke Marokkanen? Ik ben juist even weg uit Rotterdamquote:Op maandag 28 september 2015 19:41 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hey Messy, hoe is het in Spaans Marokko?
nee neequote:Op maandag 28 september 2015 19:48 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ohh, ok. Ik had begrepen dat je nog van stage wilde switchen. Als ik het goed begrijp heb je dus op de een of andere manier ook een afstudeerstage weten te regelen bij het bedrijf waar je nu stage loopt. Echter wil je nu naar het bedrijf wat je eerder voor ogen had maar je afstudeerstage is in principe al geregeld, correct?
Wat is dan het probleem om een afstudeerstage bij een ander bedrijf te regelen? Volgens mij volg ik je niet helemaal.quote:Op maandag 28 september 2015 20:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee nee
ik doe nu een meewerkstage, dit afmaken en vanaf februari moet ik ergens anders een afstudeerstage doen
en de deadline voor het geregeld hebben van een afstudeerstage is in december
Weissman is ook Marrokaan toch? Dat eiland waar jullie zitten ligt vlakbij Marokko als ik het mij goed herinner. Dacht misschien even terug naar zijn roots.quote:Op maandag 28 september 2015 20:06 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Welke Marokkanen? Ik ben juist even weg uit Rotterdam
Bij dat bedrijf waar ik mijn afstudeerstage wil doen daar ik had een tijdje terug al gesolliciteerd voor een meewerkstage maar ze kwamen pas met een reactie nadat ik mijn huidige meewerkstage al had geregeld.quote:Op maandag 28 september 2015 20:07 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat is dan het probleem om een afstudeerstage bij een ander bedrijf te regelen? Volgens mij volg ik je niet helemaal.
weissman is turk uit izmirquote:Op maandag 28 september 2015 20:08 schreef Klokov het volgende:
[..]
Weissman is ook Marrokaan toch? Dat eiland waar jullie zitten ligt vlakbij Marokko als ik het mij goed herinner. Dacht misschien even terug naar zijn roots.
Geen probleem toch? Zij waren (te) laat met hun reactie. Die snappen ook wel dat je niet al je eieren in 1 mandje flikkerd.quote:Op maandag 28 september 2015 20:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Bij dat bedrijf waar ik mijn afstudeerstage wil doen daar ik had een tijdje terug al gesolliciteerd voor een meewerkstage maar ze kwamen pas met een reactie nadat ik mijn huidige meewerkstage al had geregeld.
Maar nu wil ik dus bij dat andere bedrijf weer solliciteren, maar dit keer voor een afstudeerstage.
Jonguh wat kan jij schelden!quote:Op maandag 28 september 2015 20:08 schreef Klokov het volgende:
[..]
Weissman is ook Marrokaan toch? Dat eiland waar jullie zitten ligt vlakbij Marokko als ik het mij goed herinner. Dacht misschien even terug naar zijn roots.
Turk dus, snap eerlijk gezegd nog steeds de grote afgunst tussen de twee landen nietquote:Op maandag 28 september 2015 20:10 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Jonguh wat kan jij schelden!Hey Crip
ja is ook geen probleemquote:Op maandag 28 september 2015 20:10 schreef Klokov het volgende:
[..]
Geen probleem toch? Zij waren (te) laat met hun reactie. Die snappen ook wel dat je niet al je eieren in 1 mandje flikkerd.
Eindbaas, schaakmeesterquote:
Deze had ik eigenlijk van de oude seto verwacht, is wel goed.quote:Op maandag 28 september 2015 17:12 schreef stinkie het volgende:
bel je ex, die weet wel hoe ze iets uit huis krijgt
Ja, geef gewoon aan dat je al eerder hebt gesolliciteerd voor een meerwerkstage maar dat je toen al wat gevonden had. Desalniettemin heb je nog steeds interesse in het bedrijf en wil je daar de mogelijkheden voor een afstudeeropdracht bespreken.quote:Op maandag 28 september 2015 20:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja is ook geen probleem
als ik nu solliciteer ze zullen mij heus wel herkennen denk ik, is het dan handig om iets te vermelden dat ik al eerder gesolliciteerd had oid?
Klinkt als iets voor hipsters. Feestje om cd te luisteren, soort pre-release, beetje als de sneak peek wat je vroeger met bioscoopfilms had.quote:Op maandag 28 september 2015 20:19 schreef Montelly het volgende:
Wie kan mij even snel listening party uitleggen, ik ben niet meer zo trending.
Doen jullie ook scharenquote:Op maandag 28 september 2015 20:50 schreef Fripsel het volgende:
Zo awkward hoe gigantisch men er telkens toch weer naast zit
niet heel bijzonder been there done thatquote:Op maandag 28 september 2015 21:08 schreef Dimachaerus het volgende:
met meisje zoenen (mits vriendin) nadat je facial hebt gegeven lijkt me wel
iceballing heet dat tochquote:Op maandag 28 september 2015 21:08 schreef Dimachaerus het volgende:
met meisje zoenen (mits vriendin) nadat je facial hebt gegeven lijkt me wel
ik heb alleen geen idee mbt afstudeeropdracht, maar dit kan je ook samen met bedrijf bespreken toch?quote:
snowballingquote:Op maandag 28 september 2015 21:12 schreef no1uknow het volgende:
[..]
iceballing heet dat toch
sap jij weet dat wel
mag ik vragen als je dit al eens gedaan hebt??quote:Op maandag 28 september 2015 21:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
snowballing
Alleen dat is dat je de cum echt wisselt zeg maar in de mond, door de toevoeging van speeksel wordt de load steeds groter, net als hoe je een sneeuwbal over de grond rolt om groter te maken.
Maar doet Weiss dan achter elkaar coïtus plegen?quote:Op maandag 28 september 2015 21:19 schreef G.R.S. het volgende:
Huh? Weissy date dus echt met MsMessy en Fripsel? Dacht dat het een grap wasNou, hoe is dat ontstaan dan?
Thnx ik moest hard op lachenquote:Op maandag 28 september 2015 21:19 schreef G.R.S. het volgende:
Huh? Weissy date dus echt met MsMessy en Fripsel? Dacht dat het een grap wasNou, hoe is dat ontstaan dan?
Wel een keer dat meisje me bj gaf en toen ineens mij kuste en daarbij wat semen in mijn mond sijpelde.quote:Op maandag 28 september 2015 21:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
mag ik vragen als je dit al eens gedaan hebt??
ahhha, herkenbaarquote:Op maandag 28 september 2015 21:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wel een keer dat meisje me bj gaf en toen ineens mij kuste en daarbij wat semen in mijn mond sijpelde.
Was niet echt fijn tbh
sinds haar vriend haar niet meer genoeg kon bevredigenquote:Op maandag 28 september 2015 21:31 schreef G.R.S. het volgende:
[..]hehehe, wel leuk joh! Hoelang is dit al gaande?
ja? Jij zoent je vriend ook nadat ie in je mond gekomen is?quote:
Ja, ze hebben vast nog wel iets liggen wat niemand daar oppakt omdat het teveel geld zou kosten.quote:Op maandag 28 september 2015 21:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb alleen geen idee mbt afstudeeropdracht, maar dit kan je ook samen met bedrijf bespreken toch?
Never change publieke omroep, never change.quote:Gerties moeder heeft zelf al twee pogingen gedaan om de ruzie met haar zoon Hugo bij te leggen. Al zeven jaar heeft ze geen contact meer met haar zoon. En dat terwijl hij tot zijn 33e bij zijn moeder gewoond heeft en zij een hechte band hadden. Moeder stond niet helemaal achter Hugo's relatie met zijn vriendin en Hugo stond niet achter het beëindigen van moeders relatie met haar vriend. Moeder José probeerde het dus al goed te maken, eerst met cadeaus: sokken en ondergoed en later met zijn lievelingsgerecht. Maar beide pogingen liepen op niets uit. De sokken en ondergoed werden via Gertie gegeven en ook een pannetje met eten werd bezorgd bij Hugo, maar tot een verzoening heeft het tot dusver niet geleid. Vandaar dat Gertie in haar wanhoop het Familiediner inschakelt.
Wist niet dat jij een relatie met haar hadquote:Op maandag 28 september 2015 21:38 schreef no1uknow het volgende:
[..]
sinds haar vriend haar niet meer genoeg kon bevredigen
oh jeetjequote:Op maandag 28 september 2015 21:51 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Wist niet dat jij een relatie met haar had
JK![]()
Je moet wel erg wanhopig zijn als je de EO inschakelt ja.quote:Op maandag 28 september 2015 21:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Never change publieke omroep, never change.
kom eerst maar eens hier op m'n bed liggen voordat je zulke uitspraken bezigt mevrouwtjequote:Op maandag 28 september 2015 21:51 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Wist niet dat jij een relatie met haar had
JK![]()
KRO/NCRV knul. Lekker Spoorloos kijken.quote:Op maandag 28 september 2015 21:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Je moet wel erg wanhopig zijn als je de EO inschakelt ja.
Koop een kettlebell, srsquote:Op maandag 28 september 2015 21:54 schreef no1uknow het volgende:
ik heb het vandaag besloten: m'n conditie is zo bagger als wat (merk het zelfs bij liften) en ik haat hardlopen, dus ik ga die 9 weken couch to 5k shit doen. Starting morgenochtend.
Ik geloof het wel hoorquote:Op maandag 28 september 2015 21:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
kom eerst maar eens hier op m'n bed liggen voordat je zulke uitspraken bezigt mevrouwtje
Ga dan maar hardlopen.quote:Op maandag 28 september 2015 21:57 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nooit, zelfs ik heb nog een beetje waardigheid
Zijn complementair aan elkaar, srs.quote:Op maandag 28 september 2015 21:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
interfereert niet met liften.
En dan nu een biertje
Je werkt als barman toch in 1 of andere hipstertent?quote:Op maandag 28 september 2015 21:57 schreef no1uknow het volgende:
[..]
vriend ik studeer sociologie waar ga ik die bruidsschat vandaan halen
Sander ik moet hierom best wel lachen, heb gelijk ook even trainingsvideo van RayK gekeken..moest nog harder lachen.quote:Op maandag 28 september 2015 21:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
kom eerst maar eens hier op m'n bed liggen voordat je zulke uitspraken bezigt mevrouwtje
wut?quote:Op maandag 28 september 2015 21:59 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je werkt als barman toch in 1 of andere hipstertent?
jij mag ook wel ff op m'n bedje komen liggen, zal ik je ff poepie laten ruikenquote:Op maandag 28 september 2015 21:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
Sander ik moet hierom best wel lachen, heb gelijk ook even trainingsvideo van RayK gekeken..moest nog harder lachen.
srs?quote:Op maandag 28 september 2015 22:00 schreef no1uknow het volgende:
[..]
dat staat wel op m'n bucketlist
ik heb geen bucketlistquote:
Srs, onderschat hem nietquote:Op maandag 28 september 2015 21:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
Sander ik moet hierom best wel lachen, heb gelijk ook even trainingsvideo van RayK gekeken..moest nog harder lachen.
Mwahahquote:
zegt de naam Kees jou ietsquote:Op maandag 28 september 2015 22:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mwahah
In m'n gym traint een dude die best wel op Sander lijkt, best wel awkward, helemaal omdat Sander en ik niet eens 2 km van elkaar wonen.
wow je kon niet erger mis zittenquote:Op maandag 28 september 2015 22:20 schreef no1uknow het volgende:
er liep zondagmorgen wel zo'n dude rond in de gym in tanktop, expres witte sokken boven z'n ingetogen sneakers, bos krullen en een beetje popi-jopie doen, past eigenlijk best bij het beeld dat ik van je heb
surequote:Op maandag 28 september 2015 22:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wow je kon niet erger mis zitten
ik train altijd shirtloos, heb geen krullen (), ik praat met helemaal niemand tijdens het trainen en heb een dikke koptelefoon op
maar goed
je bedoelt met als achternaam Guyt?quote:Op maandag 28 september 2015 22:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ken twee guytjes die Kees heten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |