Ja, geef gewoon aan dat je al eerder hebt gesolliciteerd voor een meerwerkstage maar dat je toen al wat gevonden had. Desalniettemin heb je nog steeds interesse in het bedrijf en wil je daar de mogelijkheden voor een afstudeeropdracht bespreken.quote:Op maandag 28 september 2015 20:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja is ook geen probleem
als ik nu solliciteer ze zullen mij heus wel herkennen denk ik, is het dan handig om iets te vermelden dat ik al eerder gesolliciteerd had oid?
Klinkt als iets voor hipsters. Feestje om cd te luisteren, soort pre-release, beetje als de sneak peek wat je vroeger met bioscoopfilms had.quote:Op maandag 28 september 2015 20:19 schreef Montelly het volgende:
Wie kan mij even snel listening party uitleggen, ik ben niet meer zo trending.
Doen jullie ook scharenquote:Op maandag 28 september 2015 20:50 schreef Fripsel het volgende:
Zo awkward hoe gigantisch men er telkens toch weer naast zit
niet heel bijzonder been there done thatquote:Op maandag 28 september 2015 21:08 schreef Dimachaerus het volgende:
met meisje zoenen (mits vriendin) nadat je facial hebt gegeven lijkt me wel
iceballing heet dat tochquote:Op maandag 28 september 2015 21:08 schreef Dimachaerus het volgende:
met meisje zoenen (mits vriendin) nadat je facial hebt gegeven lijkt me wel
ik heb alleen geen idee mbt afstudeeropdracht, maar dit kan je ook samen met bedrijf bespreken toch?quote:
snowballingquote:Op maandag 28 september 2015 21:12 schreef no1uknow het volgende:
[..]
iceballing heet dat toch
sap jij weet dat wel
mag ik vragen als je dit al eens gedaan hebt??quote:Op maandag 28 september 2015 21:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
snowballing
Alleen dat is dat je de cum echt wisselt zeg maar in de mond, door de toevoeging van speeksel wordt de load steeds groter, net als hoe je een sneeuwbal over de grond rolt om groter te maken.
Maar doet Weiss dan achter elkaar coïtus plegen?quote:Op maandag 28 september 2015 21:19 schreef G.R.S. het volgende:
Huh? Weissy date dus echt met MsMessy en Fripsel? Dacht dat het een grap wasNou, hoe is dat ontstaan dan?
Thnx ik moest hard op lachenquote:Op maandag 28 september 2015 21:19 schreef G.R.S. het volgende:
Huh? Weissy date dus echt met MsMessy en Fripsel? Dacht dat het een grap wasNou, hoe is dat ontstaan dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |