quote:Op maandag 28 september 2015 16:34 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heb je de OP van het kettlebelltopic wel gelezen?Ja maar dat maakt mij niet minder klunzig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb m een keer tegen m'n kop gemept omdat ik geen kracht meer had bij de snatch verder was puur lompheiden als dat niet gebeurd struikel ik wel over een trampoline, of nog liever over m'n eigen voeten of zet ik het zadel van de hometrainer niet goed vast
![]()
Ik vind altijd wel een manier om mezelf voor schut te zetten
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2015 16:42:00 ]
+1 herkenbaar. Knap kut idd.quote:Op maandag 28 september 2015 16:44 schreef Ethanolic het volgende:
Gvd PWO genomen, sta ik al een half uur in de file![]()
Road Roid Rage
Pre-workout.quote:
Praat eens normaal?quote:Op maandag 28 september 2015 14:27 schreef kaasplankje het volgende:
dat opstappen van Winterkorn was ook een regelrechte schijnvertoning want hij is nog steeds voorzitter van Porsche AG die een merendeel vd aandelen heeft in VW.
bel je ex, die weet wel hoe ze iets uit huis krijgtquote:Op maandag 28 september 2015 16:12 schreef Faeroer het volgende:
Iemand tips voor het eruit slopen van een badkuip?
quote:Op maandag 28 september 2015 17:12 schreef stinkie het volgende:
[..]
bel je ex, die weet wel hoe ze iets uit huis krijgt
neuh.quote:Op maandag 28 september 2015 17:14 schreef Eleiko het volgende:
[..]![]()
Klinkt wel een beetje alsof het ooit tegen jou zo gezegd is.
Nice.quote:Op maandag 28 september 2015 17:17 schreef stinkie het volgende:
[..]
neuh.
Toen wij uit elkaar gingen kreeg ze een koffer. De rest was allemaal van mij. Das het mooie van uit elkaar gaan net voor je gaat samenwonen
trammetje naar skiffaquote:Op maandag 28 september 2015 14:58 schreef seto het volgende:
gewoon OV pakken
dan heb je al deze zorgen niet
lekker in tram 9 chillen met je matties, hey no1
Dit is ONZ.quote:Op maandag 28 september 2015 16:11 schreef Fripsel het volgende:
En dan verpesten de nieuwkomers hier de sfeer zeker, een gymgerelateerde vraag kan niet eens. Sneuneuzen.
jup. Mijn reactie ook gelezen? Is een probleem met al die "zuinige" auto'squote:Op maandag 28 september 2015 17:21 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nice.
Heb je mijn post over Audi-olieverbruik gezien?
Het was hier inderdaad een stuk serieuzer toen Weissman er nog was.quote:Op maandag 28 september 2015 17:38 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja maar voorheen was hier ook nog een normale ondertoon te vinden heb ik me laten vertellen
je het je zeker ook laten vertellen dat weisman echt van je houdquote:Op maandag 28 september 2015 17:38 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja maar voorheen was hier ook nog een normale ondertoon te vinden heb ik me laten vertellen
lol.quote:Op maandag 28 september 2015 17:38 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Wie heeft je die onzin wijsgemaakt?quote:Op maandag 28 september 2015 17:38 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Meerdere fokkersquote:Op maandag 28 september 2015 18:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wie heeft je die onzin wijsgemaakt?
hoe was je workout maatjequote:Op maandag 28 september 2015 18:17 schreef Ethanolic het volgende:
Grappen over Fripsel worden nooit oud. Echt nooit.
Die bronnen zijn betrouwbaarder dan jijquote:Op maandag 28 september 2015 18:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Misschien toch eens betrouwbaardere bronnen opzoeken de volgende keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |