+1 voorspelbaar.quote:Op maandag 28 september 2015 16:08 schreef Klokov het volgende:
[..]
Koop een 16kg kettlebell, zie: SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Wat wil je weten? Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op maandag 28 september 2015 16:12 schreef Faeroer het volgende:
Iemand tips voor het eruit slopen van een badkuip?
Ja het probleem met googlen is dus dat ik inderdaad hele waslijsten krijg en niet meer weet waar te beginnen..quote:Op maandag 28 september 2015 16:12 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dordrecht:
- Ringer sportplaza http://www.ringer-sportplaza.nl/
- Hercules http://www.herculesdordrecht.nl/
- DJ's workout http://www.djs-workout.nl/
- Powerhouse
Breda:
- KeepFit
- Pure Fitness
(beide niet echt geweldig)
als je wil shinen met je lichaam: Pellikaan.
Zevenbergen:
- Sportstudio
Zoektijd met Google: < 2 minuten.
In de buurtbus van Tytsjerksteradiel zal het wel meevallen, ja.quote:Op maandag 28 september 2015 15:25 schreef Questular het volgende:
Zegt wat over waar je woont als het ov vol met tokkies zit
Zit er over te denken om voor thus wat kettlebells te kopenquote:Op maandag 28 september 2015 16:08 schreef Klokov het volgende:
[..]
Naja er zit wel echt verschil in. De bus langs mijn dorp is rond 4 uur echt verschrikkelijk vol gestampt met irritante schooljochies die zichzelf veel te stoer vinden.quote:Op maandag 28 september 2015 16:16 schreef Eleiko het volgende:
[..]
In de buurtbus van Tytsjerksteradiel zal het wel meevallen, ja.
Ik heb al meerdere keren een kettlebell tegen m'n kop laten knallenquote:Op maandag 28 september 2015 16:17 schreef Questular het volgende:
[..]
Zit er over te denken om voor thus wat kettlebells te kopen
Waar koop je die meuk nou het best?quote:Op maandag 28 september 2015 16:08 schreef Klokov het volgende:
[..]
Jij hebt geen andere optie dan hier: http://www.eleikobarbell.(...)ing/kettlebells.htmlquote:Op maandag 28 september 2015 16:19 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Waar koop je die meuk nou het best?
Fitness Seller, Powercage, ...?
Jij hebt daar wel eens tussen gestaan?quote:Op maandag 28 september 2015 16:18 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Naja er zit wel echt verschil in. De bus langs mijn dorp is rond 4 uur echt verschrikkelijk vol gestampt met irritante schooljochies die zichzelf veel te stoer vinden.
Zovaak. Overdag afhankelijk van OV en scooterquote:Op maandag 28 september 2015 16:22 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Jij hebt daar wel eens tussen gestaan?
Fijne hormonencocktail zal dat dan zijnquote:Op maandag 28 september 2015 16:23 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Zovaak. Overdag afhankelijk van OV en scooter
Zijn die echt goed? Ik bedoel: voor een kettlebell lijkt het me niet strikt noodzakelijk dat er Eleiko (of een ander A-merk) op staat.quote:Op maandag 28 september 2015 16:21 schreef Klokov het volgende:
[..]
Jij hebt geen andere optie dan hier: http://www.eleikobarbell.(...)ing/kettlebells.html
Heb ik ook niet, heb altijd gewoon de goedkoopsten gekocht.quote:Op maandag 28 september 2015 16:25 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zijn die echt goed? Ik bedoel: voor een kettlebell lijkt het me niet strikt noodzakelijk dat er Eleiko (of een ander A-merk) op staat.
En waar koop je die?quote:Op maandag 28 september 2015 16:26 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heb ik ook niet, heb altijd gewoon de goedkoopsten gekocht.
wel gietijzer toch, niet met kunststof omhulsel?quote:Op maandag 28 september 2015 16:26 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heb ik ook niet, heb altijd gewoon de goedkoopsten gekocht.
Ik heb het over jongetjes van 15 hequote:Op maandag 28 september 2015 16:24 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Fijne hormonencocktail zal dat dan zijn
Niet powerhouse, ik wil daar nog trainenquote:
Gewoon djoeken togquote:Op maandag 28 september 2015 16:31 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb het over jongetjes van 15 hemeisjes zijn eng. Daar roep je hoogstens iets naar van achteruit de bus.
Uiteraard, met kunststof zijn moeilijk groot en verwoestbaarquote:Op maandag 28 september 2015 16:30 schreef Beach het volgende:
[..]
wel gietijzer toch, niet met kunststof omhulsel?
Wel minder pijnlijk voor je hoofdquote:Op maandag 28 september 2015 16:32 schreef Klokov het volgende:
[..]
Uiteraard, met kunststof zijn moeilijk groot en verwoestbaar
Kijk even rond, Google tijd = <2 minutenquote:Op maandag 28 september 2015 16:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En waar koop je die?
(fris mijn geheugen even op).
quote:Op maandag 28 september 2015 16:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En waar koop je die?
(fris mijn geheugen even op).
Heb je de OP van het kettlebelltopic wel gelezen?quote:Op maandag 28 september 2015 16:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Wel minder pijnlijk voor je hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Brotip: zet een helm op voordat je met een kettlebell aan de slag gaat.quote:Op maandag 28 september 2015 16:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Wel minder pijnlijk voor je hoofd
quote:Op maandag 28 september 2015 16:34 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heb je de OP van het kettlebelltopic wel gelezen?M.a.w.: vid please.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op maandag 28 september 2015 16:34 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heb je de OP van het kettlebelltopic wel gelezen?Ja maar dat maakt mij niet minder klunzig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb m een keer tegen m'n kop gemept omdat ik geen kracht meer had bij de snatch verder was puur lompheiden als dat niet gebeurd struikel ik wel over een trampoline, of nog liever over m'n eigen voeten of zet ik het zadel van de hometrainer niet goed vast
![]()
Ik vind altijd wel een manier om mezelf voor schut te zetten
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2015 16:42:00 ]
+1 herkenbaar. Knap kut idd.quote:Op maandag 28 september 2015 16:44 schreef Ethanolic het volgende:
Gvd PWO genomen, sta ik al een half uur in de file![]()
Road Roid Rage
Pre-workout.quote:
Praat eens normaal?quote:Op maandag 28 september 2015 14:27 schreef kaasplankje het volgende:
dat opstappen van Winterkorn was ook een regelrechte schijnvertoning want hij is nog steeds voorzitter van Porsche AG die een merendeel vd aandelen heeft in VW.
bel je ex, die weet wel hoe ze iets uit huis krijgtquote:Op maandag 28 september 2015 16:12 schreef Faeroer het volgende:
Iemand tips voor het eruit slopen van een badkuip?
quote:Op maandag 28 september 2015 17:12 schreef stinkie het volgende:
[..]
bel je ex, die weet wel hoe ze iets uit huis krijgt
neuh.quote:Op maandag 28 september 2015 17:14 schreef Eleiko het volgende:
[..]![]()
Klinkt wel een beetje alsof het ooit tegen jou zo gezegd is.
Nice.quote:Op maandag 28 september 2015 17:17 schreef stinkie het volgende:
[..]
neuh.
Toen wij uit elkaar gingen kreeg ze een koffer. De rest was allemaal van mij. Das het mooie van uit elkaar gaan net voor je gaat samenwonen
trammetje naar skiffaquote:Op maandag 28 september 2015 14:58 schreef seto het volgende:
gewoon OV pakken
dan heb je al deze zorgen niet
lekker in tram 9 chillen met je matties, hey no1
Dit is ONZ.quote:Op maandag 28 september 2015 16:11 schreef Fripsel het volgende:
En dan verpesten de nieuwkomers hier de sfeer zeker, een gymgerelateerde vraag kan niet eens. Sneuneuzen.
jup. Mijn reactie ook gelezen? Is een probleem met al die "zuinige" auto'squote:Op maandag 28 september 2015 17:21 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nice.
Heb je mijn post over Audi-olieverbruik gezien?
Het was hier inderdaad een stuk serieuzer toen Weissman er nog was.quote:Op maandag 28 september 2015 17:38 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja maar voorheen was hier ook nog een normale ondertoon te vinden heb ik me laten vertellen
je het je zeker ook laten vertellen dat weisman echt van je houdquote:Op maandag 28 september 2015 17:38 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja maar voorheen was hier ook nog een normale ondertoon te vinden heb ik me laten vertellen
lol.quote:Op maandag 28 september 2015 17:38 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Wie heeft je die onzin wijsgemaakt?quote:Op maandag 28 september 2015 17:38 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Meerdere fokkersquote:Op maandag 28 september 2015 18:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wie heeft je die onzin wijsgemaakt?
hoe was je workout maatjequote:Op maandag 28 september 2015 18:17 schreef Ethanolic het volgende:
Grappen over Fripsel worden nooit oud. Echt nooit.
Die bronnen zijn betrouwbaarder dan jijquote:Op maandag 28 september 2015 18:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Misschien toch eens betrouwbaardere bronnen opzoeken de volgende keer.
Blijkbaar niet hequote:Op maandag 28 september 2015 18:21 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Die bronnen zijn betrouwbaarder dan jij
Beter praat ze gewoon niet tegen mequote:Op maandag 28 september 2015 18:26 schreef fathank het volgende:
Kan de bitchfight aub verplaatst worden naar LIF of R&P.
Hier wenst men geen oestrogenenoverdosis te krijgen.
Jeetje, dit was niet bitchfighterig bedoeld.quote:Op maandag 28 september 2015 18:26 schreef fathank het volgende:
Kan de bitchfight aub verplaatst worden naar LIF of R&P.
Hier wenst men geen oestrogenenoverdosis te krijgen.
Oh nevermind fathank. Ze is alweer op dr klauwen getrapt, je hebt gelijk.quote:Op maandag 28 september 2015 18:30 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Beter praat ze gewoon niet tegen megraag zelfs.
Op maandag 28 september 2015 18:32 schreef clumsy_clown het volgende:
worden ze vaker wild? Voor wie moet je zijn?quote:Op maandag 28 september 2015 18:34 schreef Montelly het volgende:
Ow woow, cockterminator vs fripsel part deux?
gewoon plaatsvervangende schaamte hieroquote:Op maandag 28 september 2015 18:37 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Jakken wil niet in me broekje, en ik hoef hem ook niet in m'n broekje. Jaq is gewoon aardig
friendzonedquote:Op maandag 28 september 2015 18:37 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Jakken wil niet in me broekje, en ik hoef hem ook niet in m'n broekje. Jaq is gewoon aardig
lolquote:Op maandag 28 september 2015 18:30 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Beter praat ze gewoon niet tegen megraag zelfs.
Adblockers zijn het probleem.quote:
ds
Ga van je vakantie genieten johquote:Op maandag 28 september 2015 19:28 schreef MsMessy het volgende:
Kilokipknaller wat een janktopic is deze
WHAHAquote:Op maandag 28 september 2015 18:37 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hey Messy, hoe is het in Spaans Marokko?quote:Op maandag 28 september 2015 19:28 schreef MsMessy het volgende:
Kilokipknaller wat een janktopic is deze
Nee, dan sla je meteen een modderfiguur. Beter probeer je tijdens deze stage normaal communiceren en wordt het vervolgens nog wat met je afstudeeropdracht.quote:Op maandag 28 september 2015 19:40 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik wil gaan solliciteren voor een afstudeerstage maar de plek waar ik in gedachte had had ik al op gesolliciteerd voor een meewerkstage maar ik kreeg geen reactie van ze, ook niet nadat ik nog een mail had gestuurd met hoe en wat. Naar alternatieven gezocht en bij mijn huidige stage terechtgekomen en toen kreeg ik opeens een mail dat ze nog druk bezig waren om iets te regelen.
Is het handig als ik iets in de sollicitatie zet dat ik het jammer vond dat ze zo laat reageerden waardoor ik naar alternatieven heb moeten kijken en dat ik alsnog graag een stage bij hun zou willen doen? Toen ik mijn huidige stage had geregeld had ik ook niet gemeld dat ik inmiddels voorzien was, misschien niet zo netjes? Maar ik kreeg pas 6 weken later bericht ofzo. Hoe pak ik dit het best aan?
Vertel me meerquote:Op maandag 28 september 2015 19:42 schreef Fripsel het volgende:
Het dima. Ik heb m'n paiq-dima gevondenhartstikke knap maar een te grote plaat voor z'n kop om het zelf door te hebben
ik heb alles behalve ene plaat voor mijn kopquote:Op maandag 28 september 2015 19:42 schreef Fripsel het volgende:
Hey dima. Ik heb m'n paiq-dima gevondenhartstikke knap maar een te grote plaat voor z'n kop om het zelf door te hebben
Het gaat om een afstudeerstage vanaf februari, niet ter vervanging van mijn huidige meewerkstage.quote:Op maandag 28 september 2015 19:42 schreef Klokov het volgende:
[..]
Nee, dan sla je meteen een modderfiguur. Beter probeer je tijdens deze stage normaal communiceren en wordt het vervolgens nog wat met je afstudeeropdracht.
Srs
ja wss nietquote:Op maandag 28 september 2015 19:41 schreef Ethanolic het volgende:
Maar Dima, vriend, je gaat deze stage toch niet eens halen?
Ja precies dit dus. Maar over je stage. Ik snap dat je er een opmerking over wil maken.. Maar zou het niet doen. Wie wil er nu een stagiair die al bijdehand doet voor hij begonnen is.quote:Op maandag 28 september 2015 19:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb alles behalve ene plaat voor mijn kop
Ik begrijp niet wat je bedoeld?quote:Op maandag 28 september 2015 19:44 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja precies dit dus. Maar over je stage. Ik snap dat je er een opmerking over wil maken.. Maar zou het niet doen. Wie wil er nu een stagiair die al bijdehand doet voor hij begonnen is.
Heb je niet genoeg aan Fok en US?quote:Op maandag 28 september 2015 19:42 schreef Fripsel het volgende:
Hey dima. Ik heb m'n paiq-dima gevondenhartstikke knap maar een te grote plaat voor z'n kop om het zelf door te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |