lolquote:Op maandag 28 september 2015 18:30 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Beter praat ze gewoon niet tegen megraag zelfs.
Adblockers zijn het probleem.quote:
ds
Ga van je vakantie genieten johquote:Op maandag 28 september 2015 19:28 schreef MsMessy het volgende:
Kilokipknaller wat een janktopic is deze
WHAHAquote:Op maandag 28 september 2015 18:37 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Jakken wil niet in me broekje, en ik hoef hem ook niet in m'n broekje. Jaq is gewoon aardig
Hey Messy, hoe is het in Spaans Marokko?quote:Op maandag 28 september 2015 19:28 schreef MsMessy het volgende:
Kilokipknaller wat een janktopic is deze
Nee, dan sla je meteen een modderfiguur. Beter probeer je tijdens deze stage normaal communiceren en wordt het vervolgens nog wat met je afstudeeropdracht.quote:Op maandag 28 september 2015 19:40 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik wil gaan solliciteren voor een afstudeerstage maar de plek waar ik in gedachte had had ik al op gesolliciteerd voor een meewerkstage maar ik kreeg geen reactie van ze, ook niet nadat ik nog een mail had gestuurd met hoe en wat. Naar alternatieven gezocht en bij mijn huidige stage terechtgekomen en toen kreeg ik opeens een mail dat ze nog druk bezig waren om iets te regelen.
Is het handig als ik iets in de sollicitatie zet dat ik het jammer vond dat ze zo laat reageerden waardoor ik naar alternatieven heb moeten kijken en dat ik alsnog graag een stage bij hun zou willen doen? Toen ik mijn huidige stage had geregeld had ik ook niet gemeld dat ik inmiddels voorzien was, misschien niet zo netjes? Maar ik kreeg pas 6 weken later bericht ofzo. Hoe pak ik dit het best aan?
Vertel me meerquote:Op maandag 28 september 2015 19:42 schreef Fripsel het volgende:
Het dima. Ik heb m'n paiq-dima gevondenhartstikke knap maar een te grote plaat voor z'n kop om het zelf door te hebben
ik heb alles behalve ene plaat voor mijn kopquote:Op maandag 28 september 2015 19:42 schreef Fripsel het volgende:
Hey dima. Ik heb m'n paiq-dima gevondenhartstikke knap maar een te grote plaat voor z'n kop om het zelf door te hebben
Het gaat om een afstudeerstage vanaf februari, niet ter vervanging van mijn huidige meewerkstage.quote:Op maandag 28 september 2015 19:42 schreef Klokov het volgende:
[..]
Nee, dan sla je meteen een modderfiguur. Beter probeer je tijdens deze stage normaal communiceren en wordt het vervolgens nog wat met je afstudeeropdracht.
Srs
ja wss nietquote:Op maandag 28 september 2015 19:41 schreef Ethanolic het volgende:
Maar Dima, vriend, je gaat deze stage toch niet eens halen?
Ja precies dit dus. Maar over je stage. Ik snap dat je er een opmerking over wil maken.. Maar zou het niet doen. Wie wil er nu een stagiair die al bijdehand doet voor hij begonnen is.quote:Op maandag 28 september 2015 19:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb alles behalve ene plaat voor mijn kop
Ik begrijp niet wat je bedoeld?quote:Op maandag 28 september 2015 19:44 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja precies dit dus. Maar over je stage. Ik snap dat je er een opmerking over wil maken.. Maar zou het niet doen. Wie wil er nu een stagiair die al bijdehand doet voor hij begonnen is.
Heb je niet genoeg aan Fok en US?quote:Op maandag 28 september 2015 19:42 schreef Fripsel het volgende:
Hey dima. Ik heb m'n paiq-dima gevondenhartstikke knap maar een te grote plaat voor z'n kop om het zelf door te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |