+1 voorspelbaar.quote:Op maandag 28 september 2015 16:08 schreef Klokov het volgende:
[..]
Koop een 16kg kettlebell, zie: SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Wat wil je weten? Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op maandag 28 september 2015 16:12 schreef Faeroer het volgende:
Iemand tips voor het eruit slopen van een badkuip?
Ja het probleem met googlen is dus dat ik inderdaad hele waslijsten krijg en niet meer weet waar te beginnen..quote:Op maandag 28 september 2015 16:12 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dordrecht:
- Ringer sportplaza http://www.ringer-sportplaza.nl/
- Hercules http://www.herculesdordrecht.nl/
- DJ's workout http://www.djs-workout.nl/
- Powerhouse
Breda:
- KeepFit
- Pure Fitness
(beide niet echt geweldig)
als je wil shinen met je lichaam: Pellikaan.
Zevenbergen:
- Sportstudio
Zoektijd met Google: < 2 minuten.
In de buurtbus van Tytsjerksteradiel zal het wel meevallen, ja.quote:Op maandag 28 september 2015 15:25 schreef Questular het volgende:
Zegt wat over waar je woont als het ov vol met tokkies zit
Zit er over te denken om voor thus wat kettlebells te kopenquote:Op maandag 28 september 2015 16:08 schreef Klokov het volgende:
[..]
Naja er zit wel echt verschil in. De bus langs mijn dorp is rond 4 uur echt verschrikkelijk vol gestampt met irritante schooljochies die zichzelf veel te stoer vinden.quote:Op maandag 28 september 2015 16:16 schreef Eleiko het volgende:
[..]
In de buurtbus van Tytsjerksteradiel zal het wel meevallen, ja.
Ik heb al meerdere keren een kettlebell tegen m'n kop laten knallenquote:Op maandag 28 september 2015 16:17 schreef Questular het volgende:
[..]
Zit er over te denken om voor thus wat kettlebells te kopen
Waar koop je die meuk nou het best?quote:Op maandag 28 september 2015 16:08 schreef Klokov het volgende:
[..]
Jij hebt geen andere optie dan hier: http://www.eleikobarbell.(...)ing/kettlebells.htmlquote:Op maandag 28 september 2015 16:19 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Waar koop je die meuk nou het best?
Fitness Seller, Powercage, ...?
Jij hebt daar wel eens tussen gestaan?quote:Op maandag 28 september 2015 16:18 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Naja er zit wel echt verschil in. De bus langs mijn dorp is rond 4 uur echt verschrikkelijk vol gestampt met irritante schooljochies die zichzelf veel te stoer vinden.
Zovaak. Overdag afhankelijk van OV en scooterquote:Op maandag 28 september 2015 16:22 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Jij hebt daar wel eens tussen gestaan?
Fijne hormonencocktail zal dat dan zijnquote:Op maandag 28 september 2015 16:23 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Zovaak. Overdag afhankelijk van OV en scooter
Zijn die echt goed? Ik bedoel: voor een kettlebell lijkt het me niet strikt noodzakelijk dat er Eleiko (of een ander A-merk) op staat.quote:Op maandag 28 september 2015 16:21 schreef Klokov het volgende:
[..]
Jij hebt geen andere optie dan hier: http://www.eleikobarbell.(...)ing/kettlebells.html
Heb ik ook niet, heb altijd gewoon de goedkoopsten gekocht.quote:Op maandag 28 september 2015 16:25 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zijn die echt goed? Ik bedoel: voor een kettlebell lijkt het me niet strikt noodzakelijk dat er Eleiko (of een ander A-merk) op staat.
En waar koop je die?quote:Op maandag 28 september 2015 16:26 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heb ik ook niet, heb altijd gewoon de goedkoopsten gekocht.
wel gietijzer toch, niet met kunststof omhulsel?quote:Op maandag 28 september 2015 16:26 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heb ik ook niet, heb altijd gewoon de goedkoopsten gekocht.
Ik heb het over jongetjes van 15 hequote:Op maandag 28 september 2015 16:24 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Fijne hormonencocktail zal dat dan zijn
Niet powerhouse, ik wil daar nog trainenquote:
Gewoon djoeken togquote:Op maandag 28 september 2015 16:31 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb het over jongetjes van 15 hemeisjes zijn eng. Daar roep je hoogstens iets naar van achteruit de bus.
Uiteraard, met kunststof zijn moeilijk groot en verwoestbaarquote:Op maandag 28 september 2015 16:30 schreef Beach het volgende:
[..]
wel gietijzer toch, niet met kunststof omhulsel?
Wel minder pijnlijk voor je hoofdquote:Op maandag 28 september 2015 16:32 schreef Klokov het volgende:
[..]
Uiteraard, met kunststof zijn moeilijk groot en verwoestbaar
Kijk even rond, Google tijd = <2 minutenquote:Op maandag 28 september 2015 16:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En waar koop je die?
(fris mijn geheugen even op).
quote:Op maandag 28 september 2015 16:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En waar koop je die?
(fris mijn geheugen even op).
Heb je de OP van het kettlebelltopic wel gelezen?quote:Op maandag 28 september 2015 16:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Wel minder pijnlijk voor je hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Brotip: zet een helm op voordat je met een kettlebell aan de slag gaat.quote:Op maandag 28 september 2015 16:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Wel minder pijnlijk voor je hoofd
quote:Op maandag 28 september 2015 16:34 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heb je de OP van het kettlebelltopic wel gelezen?M.a.w.: vid please.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |