Wel een keer dat meisje me bj gaf en toen ineens mij kuste en daarbij wat semen in mijn mond sijpelde.quote:Op maandag 28 september 2015 21:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
mag ik vragen als je dit al eens gedaan hebt??
ahhha, herkenbaarquote:Op maandag 28 september 2015 21:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wel een keer dat meisje me bj gaf en toen ineens mij kuste en daarbij wat semen in mijn mond sijpelde.
Was niet echt fijn tbh
sinds haar vriend haar niet meer genoeg kon bevredigenquote:Op maandag 28 september 2015 21:31 schreef G.R.S. het volgende:
[..]hehehe, wel leuk joh! Hoelang is dit al gaande?
ja? Jij zoent je vriend ook nadat ie in je mond gekomen is?quote:
Ja, ze hebben vast nog wel iets liggen wat niemand daar oppakt omdat het teveel geld zou kosten.quote:Op maandag 28 september 2015 21:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb alleen geen idee mbt afstudeeropdracht, maar dit kan je ook samen met bedrijf bespreken toch?
Never change publieke omroep, never change.quote:Gerties moeder heeft zelf al twee pogingen gedaan om de ruzie met haar zoon Hugo bij te leggen. Al zeven jaar heeft ze geen contact meer met haar zoon. En dat terwijl hij tot zijn 33e bij zijn moeder gewoond heeft en zij een hechte band hadden. Moeder stond niet helemaal achter Hugo's relatie met zijn vriendin en Hugo stond niet achter het beëindigen van moeders relatie met haar vriend. Moeder José probeerde het dus al goed te maken, eerst met cadeaus: sokken en ondergoed en later met zijn lievelingsgerecht. Maar beide pogingen liepen op niets uit. De sokken en ondergoed werden via Gertie gegeven en ook een pannetje met eten werd bezorgd bij Hugo, maar tot een verzoening heeft het tot dusver niet geleid. Vandaar dat Gertie in haar wanhoop het Familiediner inschakelt.
Wist niet dat jij een relatie met haar hadquote:Op maandag 28 september 2015 21:38 schreef no1uknow het volgende:
[..]
sinds haar vriend haar niet meer genoeg kon bevredigen
oh jeetjequote:Op maandag 28 september 2015 21:51 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Wist niet dat jij een relatie met haar had
JK![]()
Je moet wel erg wanhopig zijn als je de EO inschakelt ja.quote:Op maandag 28 september 2015 21:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Never change publieke omroep, never change.
kom eerst maar eens hier op m'n bed liggen voordat je zulke uitspraken bezigt mevrouwtjequote:Op maandag 28 september 2015 21:51 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Wist niet dat jij een relatie met haar had
JK![]()
KRO/NCRV knul. Lekker Spoorloos kijken.quote:Op maandag 28 september 2015 21:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Je moet wel erg wanhopig zijn als je de EO inschakelt ja.
Koop een kettlebell, srsquote:Op maandag 28 september 2015 21:54 schreef no1uknow het volgende:
ik heb het vandaag besloten: m'n conditie is zo bagger als wat (merk het zelfs bij liften) en ik haat hardlopen, dus ik ga die 9 weken couch to 5k shit doen. Starting morgenochtend.
Ik geloof het wel hoorquote:Op maandag 28 september 2015 21:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
kom eerst maar eens hier op m'n bed liggen voordat je zulke uitspraken bezigt mevrouwtje
Ga dan maar hardlopen.quote:Op maandag 28 september 2015 21:57 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nooit, zelfs ik heb nog een beetje waardigheid
Zijn complementair aan elkaar, srs.quote:Op maandag 28 september 2015 21:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
interfereert niet met liften.
En dan nu een biertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |