Oorlogsvluchtelingen zijn prima, (nutteloze) economische gelukszoekers, ISIS hordes en Somalische qatkauwers kunnen opdonderen.quote:Op maandag 28 september 2015 12:37 schreef Ethanolic het volgende:
hey faerbeach zijn jullie tege migrante? haha
goede antwoord faeroerquote:Op maandag 28 september 2015 12:40 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Oorlogsvluchtelingen zijn prima, (nutteloze) economische gelukszoekers, ISIS hordes en Somalische qatkauwers kunnen opdonderen.
Elandquote:Op maandag 28 september 2015 12:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
goede antwoord faeroer
ga nu maar weer terug op je rendier
Die discussies zoek ik bewust niet op.quote:Op maandag 28 september 2015 12:54 schreef Beach het volgende:
he faeroer leven de immigratiezorgen ook bij jouw schoonfamilie of beleven turken dat anders
Ohh, in die zin. Vind het totaal niet erg om me deels onder de definitie van lulletje te laten scharen.quote:Op zondag 27 september 2015 23:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Geen lul van klootzak, maar meer lul van lulletje.
Succes, waar solliciteer je? (evt dm)quote:Op maandag 28 september 2015 09:17 schreef Faeroer het volgende:
Morgen sollicitatiegesprekKijken wat voor soort HR huppelkutjes ik voor mij zal krijgen.
Plaatsvervangende schaamte altijd. Heb een tijdje, toen ik wat meer vrije tijd had lopen discussieren met dit soort mensen in een facebookgroepquote:Op maandag 28 september 2015 13:06 schreef Ethanolic het volgende:
https://www.facebook.com/telegraaf/posts/1163596227029337
mwahaha die reacties gelijk weer
Teringquote:Op maandag 28 september 2015 13:10 schreef Ethanolic het volgende:
Harry Sibering Bastiaan Wevers ik hoop dat je jezelf doodrijdt onderweg naar je vakantie in je leasauto. Idioot.
quote:Paul van Campen Nou als iemand aan mijn oma komt vermoord ik hem eigen handig!!!
En dat is een belofte!!!
Die dag heb ik dan ook suikerfeest?!!!
Waar denken jullie dat de pleuris gaat uitbreken, mocht die al uitbreken? Ik denk de achtertuin van Beach, of in Polen.quote:Op maandag 28 september 2015 13:17 schreef Ethanolic het volgende:
https://www.facebook.com/telegraaf/posts/1163931233662503
quote:Hedi Kriger echt neit normaal mijn dochter van 26 heb ik in huis met haar dochter omdat ze neit genoeg verdient voor een huis nergens word ze geholpen en dit krijgt alles ongelooflijk
Dit soort mensen worden normaal na de pleuris kaalgeschoren.quote:Pieter Broers: Lekker het vuurtje aanwakkeren, Telegraaf? Zo te zien aan de reacties is dat aardig gelukt. De hele meute heeft weer aangeslagen.
nog niet maar ik stem altijd op tweakers.netquote:Op maandag 28 september 2015 13:08 schreef Klokov het volgende:
Hebben jullie al op website van het jaar gestemd?
als dat zo is verander ik mijn achtertuin in een Oost-Duitse grenspostquote:Op maandag 28 september 2015 13:23 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Waar denken jullie dat de pleuris gaat uitbreken, mocht die al uitbreken? Ik denk de achtertuin van Beach, of in Polen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |