SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door no1uknow op 25-09-2015 11:04:11 ]
pleur anders lekker op met die kritische houding van jequote:Op vrijdag 25 september 2015 10:52 schreef Eleiko het volgende:
OMG: er is zelfs een tijdschrift specifiek voor WAJONG-ers.
Matige TT, btw: had moeten zijn: いいいいいいいいいいいいい
Goede mascotte en ik wacht nog op een nieuw gymmokkel.
TR gezet.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:50 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nee was nog ff filmpje over je moeder aan t kijken
Dat was niet specifiek kritsch bedoeld: ik heb er alleen nooit bij stil gestaan dat zoiets (natuurlijk) ook bestond.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:53 schreef no1uknow het volgende:
[..]
pleur anders lekker op met die kritische houding van je
het zij je vergevenquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:54 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat was niet specifiek kritsch bedoeld: ik heb er alleen nooit bij stil gestaan dat zoiets (natuurlijk) ook bestond.
dat is geen filmpje dat is een foto HAHAquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:50 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nee was nog ff filmpje over je moeder aan t kijken
[ afbeelding ]
Zorg eerst maar eens voor een nieuwe, lekkere gymchick, bro.quote:
fixedquote:Op vrijdag 25 september 2015 11:02 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zorg eerst maar eens voor een nieuwe, lekkere gymchick, bro.
quote:
Klikquote:Op vrijdag 25 september 2015 11:25 schreef Faeroer het volgende:
Iemand tips voor maken van lift platform?Die dingen van fitness-seller zijn kapotduur voor wat hout
ik krijg dit soort dmsquote:Lol, ik zie dat je openlijk Gouden Dageraad steunt.Op je achterhoofd gevallen?
quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:29 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dit zegt mij helemaal nietsWaar kan ik goede timmerman kopen
De eigenaar van Sport Arena heeft er ook zelf een laten maken.quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:30 schreef fathank het volgende:
Werkspot?
Volgens mij zijn er op DBB wel wat DHZ topics te vinden.
dbb zou ik ook kijken.quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:30 schreef fathank het volgende:
Werkspot?
Volgens mij zijn er op DBB wel wat DHZ topics te vinden.
Man-o-man: 110 euro veel vinden voor auto reparaties.quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:35 schreef Ethanolic het volgende:
ernstige ziekte 110 euro voor apk + wat reparaties
alsof t niets kost
meer dan m'n kuurtje
quote:
30,02 net nog getanktquote:Op vrijdag 25 september 2015 11:37 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Man-o-man: 110 euro veel vinden voor auto reparaties.
Ben jij zo'n gast die elke keer voor 10,02 euro tankt?
APK kost de garage 7 euro...(benzine auto tenminste). Laaielichtersquote:Op vrijdag 25 september 2015 11:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
30,02 net nog getankt
40 apk 70 reparaties, vind ik kapot veel ja
heb je ff een APK EN ONDERHOUD VOOR DUMMIES boekje voor mij dan??quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:50 schreef seto het volgende:
gewoon paar dingetjes zelf leren over onderhoud en je bespaart ZOVEEL op apk + onderhoud!!
carterstop eruit, olie opvangen, nieuwe stopring ertussen dop terug. filter vernieuwen verse olie erin. Luchtfilter schoonmaken, interieurfilter vervangen klaar. Brandstoffilter evt nog.quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
heb je ff een APK EN ONDERHOUD VOOR DUMMIES boekje voor mij dan??
wist niet dat je ook chinees sprak henkquote:Op vrijdag 25 september 2015 11:58 schreef fathank het volgende:
[..]
carterstop eruit, olie opvangen, nieuwe stopring ertussen dop terug. filter vernieuwen verse olie erin. Luchtfilter schoonmaken, interieurfilter vervangen klaar. Brandstoffilter evt nog.
Clumsy is m.i. niet representatief voor de gemiddelde vrouw. Ach, misschien ook wel maar in ieder geval niet voor de vijver waar ik in vis(te).quote:Op vrijdag 25 september 2015 09:12 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je hebt een vertekend beeld van vrouwen.
Slecht financieel advies dit. Je kan beter zelf leren hoe je je boekhouding moet voeren. De gemiddelde particulier heeft niks aan een accountant (naast gemak uiteraard). Verder is de eerste opmerking: "Koop pas iets als je er geld voor hebt" ook nog wel te nuanceren. Je kan prima geld lenen zolang je maar goed overzichtelijk houdt hoe je er financieel voor staat.quote:Op vrijdag 25 september 2015 09:18 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Koop pas iets als je er geld voor hebt.
En besteed niet teveel geld aan auto's: overrated.
En neem Klokov als je accountant.
Wanneer je het geld kan missen voor lange termijn.quote:
Voetnoot voor trackers: knal er gewoon elke maand wat in als je je risico wil spreiden. Of wel, beleggen op lange termijn koerswinst. Transactiekosten zijn tegenwoordig heerlijk laag. Als je denkt dat de beurs lager staat dan dat die zou moeten staan kun je wat meer erin stoppen en wanneer die wat hoger staat wat meer als dat je voorkeur heeft.quote:Op vrijdag 25 september 2015 09:35 schreef stinkie het volgende:
[..]
net wanneer. In wat.
Trackers als je je niet te veel wil verdiepen. Wel echte, dus trackers die uit echte fysieke onderliggende aandelen bestaan.
Anders in aandelen die door de jaren een leuk dividend geven. Koerswinst is minder belangrijk.
quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:38 schreef no1uknow het volgende:
anders ik wel vriendje, heb m'n master nog niet eens
op naar CEO 10k/day
Wat stond hier vriend, echt een Dima gepulled hier.quote:
Ohh, dit dus...quote:
Kopen is illegaal, huren wil nog wel eens lukken.quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:29 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dit zegt mij helemaal nietsWaar kan ik goede timmerman kopen
Ik ben ondertussen wel gewend aan de nieuwe layout.quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:34 schreef Eleiko het volgende:
[..]
dbb zou ik ook kijken.
Overigens vind ik de lay-out update van dbb.com / bb.nl beter geslaagd dan die van Fok.
Die post staat er nog gewoon, deze post kreeg een edit:quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:06 schreef Ethanolic het volgende:
Mag je jihadi ado niet meer posten? What is this madness?
quote:nee was nog ff filmpje over je moeder aan t kijken
Hey smeg leef je nog?quote:Op woensdag 23 september 2015 21:30 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Als het verder geen bijdrage heeft en het geen noemenswaardig topic is dan worden ze inderdaad gesloten.
Hij kan zijn tijd beter besteden aan het bedenken van een goede diss zodra CC weer post.quote:
ik zag je al voorbijkomen op animewolken forumquote:Op vrijdag 25 september 2015 12:09 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb me vandaag op een ander forum geregistreerd. Ik ga natuurlijk niet zeggen welke, voordat ik 'mensen weglok' en een ban van 6 maanden krijg.
Zit zelf al tijden op Viva, die hebben een actievere kettlebell-scene dan FOK!quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:09 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb me vandaag op een ander forum geregistreerd. Ik ga natuurlijk niet zeggen welke, voordat ik 'mensen weglok' en een ban van 6 maanden krijg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Joke is on you, Beach bestaat wel, Ethanolic niet.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:10 schreef Beach het volgende:
https://www.reddit.com/user/ethanolic
gevonden
Ja man.quote:
Nee man zit in de bijstandswet.quote:
Nee man ik ben altijd al close geweest met de GYM #nohomo.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:05 schreef Klokov het volgende:
Is dit het nieuwe beleid waarmee ze afstand willen creeeren tussen gebruikers en mods?
Krijg jij geen herkeuring dan? Volgens mij kan je gewoon werkenquote:Op vrijdag 25 september 2015 12:20 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nee man zit in de bijstandswet.
al dat CHI advertentiegeld gaat nu naar de modsquote:Op vrijdag 25 september 2015 12:20 schreef Ethanolic het volgende:
Ik betwijfel of die blauen werken. Volgens mij stelen ze alleen.
tot ik koala zeg en je me weer 3 weken banned. Echt enorm close.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:21 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nee man ik ben altijd al close geweest met de GYM #nohomo.
Psychische aandoening.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:21 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Krijg jij geen herkeuring dan? Volgens mij kan je gewoon werken
Echt koalaclose dan.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
tot ik koala zeg en je me weer 3 weken banned. Echt enorm close.
mwehehequote:Op vrijdag 25 september 2015 12:21 schreef Beach het volgende:
[..]
al dat CHI advertentiegeld gaat nu naar de mods
Een pak van mijn hart dit. Heb je hier weinig gezien sinds dat ik weer terug ben.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:21 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Als jullie graag willen dat ik elke dag actief meepost dan doe ik datquote:Op vrijdag 25 september 2015 12:22 schreef Klokov het volgende:
[..]
Een pak van mijn hart dit. Heb je hier weinig gezien sinds dat ik weer terug ben.
Syndroom_van_Mnchhausenquote:Op vrijdag 25 september 2015 12:24 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Welke heb jij? Ik heb nyctophobia
Ik heb alleen agraphobia. Al die vrouwen kijken altijd zo verdacht naar mij.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:24 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Welke heb jij? Ik heb nyctophobia
Deze is wel lastig ja, ik doe gewoon het licht aan en dan is alles weg.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:28 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik heb alleen agraphobia. Al die vrouwen kijken altijd zo verdacht naar mij.
Deze lijstquote:Uranophobia, ouranophobia – fear of Heaven
Vroeger kreeg je een goede klap tegen je harses en was het normaal doen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:29 schreef Klokov het volgende:
Hoe kun je hier bang voor zijn:
[..]
Deze lijst_!
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_phobias
Jij maakt mensen nu wel erg bang met deze leermethodequote:Op vrijdag 25 september 2015 12:37 schreef Beach het volgende:
Vroeger kreeg je een goede klap tegen je harses en was het normaal doen.
quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:11 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zit zelf al tijden op Viva, die hebben een actievere kettlebell-scene dan FOK!tr wegens mensen weglokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Ok, even ter compensatie: SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinisterquote:
Ik gok zoiets.quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:21 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dat zijn niet alleen de vrouwen. bro.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:28 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik heb alleen agraphobia. Al die vrouwen kijken altijd zo verdacht naar mij.
Vroeger-was-alles-beter-alert.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Vroeger kreeg je een goede klap tegen je harses en was het normaal doen.
Tegenwoordig heb je een waslijst aan kwaaltjes en stoornissen en ben je zo zielig en anders.
quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:11 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zit zelf al tijden op Viva, die hebben een actievere kettlebell-scene dan FOK!De vraag is welke username jij daar hebt geregistreerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Jij hebt de loopgraven nog meegemaakt, ik denk niet dat dat beter was.quote:
Volgens mij is de helft daarvan verzonnen. Minimaal de helft.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:29 schreef Klokov het volgende:
Hoe kun je hier bang voor zijn:
[..]
Deze lijst_!
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_phobias
https://en.wikipedia.org/wiki/Kinetophobiaquote:Op vrijdag 25 september 2015 14:07 schreef seto het volgende:
weet niet hoor, meeste zien er wel vrij normaal uit voor een angst?
Bij ons in de Basic Fit is er een aantal mocro's die meer bezig zijn met vrouwen aanspreken dan met trainen. Houden ze oefeningen bezet met hun zooi terwijl ze 15 minuten achter elkaar staan te lullen. En me dan nog raar aankijken als ik hun zooi aan de kant leg omdat ik wl wil trainen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 06:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Net trouwens een dame aangesproken bij de sportschool die ik al vaker zag en zij mij ook... Gewoon over ditjes en datjes, vrij relaxed. Maar na 3 vragen netjes beantwoord te hebben (zonder tegenvraag van haar kant) pakte ze haar oortjes, sportte verder en kwartier later droop ze zonder oogcontact de zaal uit..
houden ze ook het power rack bezet als je squats/deadlifts gaat zetten?quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:15 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Bij ons in de Basic Fit is er een aantal mocro's die meer bezig zijn met vrouwen aanspreken dan met trainen. Houden ze oefeningen bezet met hun zooi terwijl ze 15 minuten achter elkaar staan te lullen. En me dan nog raar aankijken als ik hun zooi aan de kant leg omdat ik wl wil trainen.
Wordt meestal snel korte metten gemaakt met dat soort volk in gyms. Mja basic fit ehquote:Op vrijdag 25 september 2015 16:15 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Bij ons in de Basic Fit is er een aantal mocro's die meer bezig zijn met vrouwen aanspreken dan met trainen. Houden ze oefeningen bezet met hun zooi terwijl ze 15 minuten achter elkaar staan te lullen. En me dan nog raar aankijken als ik hun zooi aan de kant leg omdat ik wl wil trainen.
het kromme is dat vrouwen eerder naar basic fit zouden gaan dan naar bijv kneets terwijl dat soort shit daar bijna nooit gebeurtquote:Op vrijdag 25 september 2015 16:56 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Wordt meestal snel korte metten gemaakt met dat soort volk in gyms. Mja basic fit eh
Je moet wel heel dom zijn wil je daar vrouwen lastig gaan lopen vallenquote:Op vrijdag 25 september 2015 16:59 schreef seto het volgende:
[..]
het kromme is dat vrouwen eerder naar basic fit zouden gaan dan naar bijv kneets terwijl dat soort shit daar bijna nooit gebeurt
Leg liever uit waarom je bij die kuttent traint?quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:15 schreef Deuce92 het volgende:
Als jullie willen kan ik hier meer over vertellen.
wat gebeurt er danquote:Op vrijdag 25 september 2015 17:04 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Je moet wel heel dom zijn wil je daar vrouwen lastig gaan lopen vallen
Probeer maar.quote:
Goedkoop, dichtbij, en alle dingen die ik nodig heb zijn er.quote:Op vrijdag 25 september 2015 17:43 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Leg liever uit waarom je bij die kuttent traint?
Kan gebeuren, doe je niks aan.quote:
Ze hebben bij mijn basic fit onlangs rubberen vloertegels neergelegd en gister heb ik gevraagd of ik mijn OLY lifts ook mag droppen. Van die chick mocht het eigenlijk niet maar ze zei: " ik wil je niet in je training hinderen"quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:56 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Wordt meestal snel korte metten gemaakt met dat soort volk in gyms. Mja basic fit eh
I feel ya.quote:Op vrijdag 25 september 2015 23:46 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ze hebben bij mijn basic fit onlangs rubberen vloertegels neergelegd en gister heb ik gevraagd of ik mijn OLY lifts ook mag droppen. Van die chick mocht het eigenlijk niet maar ze zei: " ik wil je niet in je training hinderen"
Wat een gevoel om eindelijk een C&J te doen zonder bang te zijn om te failen of dat gewicht te laten denderen omdat je het niet rustig naar beneden krijgt
quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:49 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_kijkje_in_azc.html
lol
hallo PVDAquote:Op zaterdag 26 september 2015 13:13 schreef seto het volgende:
zijn allemaal hoogopgeleide goede mensen die hier startups komen opzetten ok
Open anders een apart powerlifttopicquote:
quote:Op zaterdag 26 september 2015 13:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Open anders een apart powerlifttopic
echt sick, blijkbaar is die dude competitive eater en heel z'n kanaal staat vol met dit soort onzin. Echt belachelijk hoe hij die shit naar binnen schrokt, nog geen 4 happen en zo'n Big Mac is weg.quote:
Jouw squat is zeker maar 8x 70kgquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil nog steeds een keer een test doen als ik dat iemand hoor roepen.. Vraag me af jn hoeverre je echt verschil proeft of dat het goede marketing is.quote:Op zaterdag 26 september 2015 13:42 schreef fathank het volgende:
Cola light is niet te zuipen. Cola zero is wel lekkerder dan regular
smaak zelf merk je niet veel van. Cola light krijge je droge bek van. Regular en zero schelen niet zoveel. Pepsi is echt tering zoet.quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:34 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds een keer een test doen als ik dat iemand hoor roepen.. Vraag me af jn hoeverre je echt verschil proeft of dat het goede marketing is.
Er wordt een andere blend van zoetstoffen gebruikt, zit wel degelijk verschil.quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:34 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds een keer een test doen als ik dat iemand hoor roepen.. Vraag me af jn hoeverre je echt verschil proeft of dat het goede marketing is.
Heey Mr Brighteyesquote:Op zaterdag 26 september 2015 14:42 schreef stinkie het volgende:
En ik bedoel tering hier niet als ziekte dus pls geen ban
Alsof daar geen toevoegingen inzitten van BigPharma om het volk onder de duim te houden.quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:57 schreef Beach het volgende:
gewoon water drinken
je gaat je lichaam toch niet vrijwillig volstoppen met kankerverwekkers
De ironie van dat nieuwsbericht dat cola kankerremmers lijkt te helpen, is wel mooi, na al dat geschreeuw van de biohippies.quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:57 schreef Beach het volgende:
gewoon water drinken
ik maak me niet druk daarom je krijgt toch wel alles binnen via de chemtrailsquote:Op zaterdag 26 september 2015 14:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Alsof daar geen toevoegingen inzitten van BigPharma om het volk onder de duim te houden.
Ja vandaar dat ik het dus wel eens zou willen testenquote:Op zaterdag 26 september 2015 14:52 schreef VMSDKR het volgende:
Zero en Light zijn bijna precies hetzelfde drankje, met uitzondering van wat toevoegingen. Zero is op de markt gebracht omdat Light teveel gezien werd als vrouwendrankje en Coca Cola ook de doelgroep: mannen wilde bereiken met dat spul.
Pepsi Maxsterracequote:Op zaterdag 26 september 2015 14:55 schreef VMSDKR het volgende:
Oh ja, het is allebei niet te zuipen.
En die groene ook niet.
Vanilla
Cherry
lol !!!!!!!!!!!!!! geestig henkquote:Op zaterdag 26 september 2015 14:59 schreef fathank het volgende:
Bovendien verdrink je veel sneller in water. Ik ken niemand die in Cola is verdronken
Oh nee. Het is meer dat ik het iedere keer bedenk maar het dan weer vergeetquote:Op zaterdag 26 september 2015 15:11 schreef VMSDKR het volgende:
Wat houdt je tegen dan? Die 65 cent die je per blikje moet betalen om het te kunnen testen?
Lol, doet me ergens aan denken. Kwam laatst een gast tegen in de stad met een naambordje Henk. Was van Kerk in Actie ofzo. Weet je wat die lul me vroeg?quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol !!!!!!!!!!!!!! geestig henk
Of je aan de anabolen zit?quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Lol, doet me ergens aan denken. Kwam laatst een gast tegen in de stad met een naambordje Henk. Was van Kerk in Actie ofzo. Weet je wat die lul me vroeg?
Mag ik je vragen als jij een bijbel wilt?quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Lol, doet me ergens aan denken. Kwam laatst een gast tegen in de stad met een naambordje Henk. Was van Kerk in Actie ofzo. Weet je wat die lul me vroeg?
Lol van die werkgevers die daadwerkelijk rondjes radler gevenquote:Op zaterdag 26 september 2015 15:21 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon normale cola drinken. Je drinkt toch ook geen alcoholvrij bier
Het begon met dat standaard gelul.quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mag ik je vragen als jij een bijbel wilt?
Mag ik je vragen als je drugs hebt?
Mag ik je vragen als je al een schotel hebt?
ben jij illuminatiquote:Op zaterdag 26 september 2015 14:52 schreef VMSDKR het volgende:
Zero en Light zijn bijna precies hetzelfde drankje, met uitzondering van wat toevoegingen. Zero is op de markt gebracht omdat Light teveel gezien werd als vrouwendrankje en Coca Cola ook de doelgroep: mannen wilde bereiken met dat spul.
Geestig hoe dergelijke gesprekken kunnen verlopen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:31 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Het begon met dat standaard gelul.
"Heb je wat over voor Kerk in Actie"?
Dus ik zeg: "Nee, bedankt."
Toen kwam er vanalles over of ik Jezus al in mijn hart had gesloten als mijn enige redder en heiland.
Dus ik zeg wederom: "Nee, sorry".
Zegt 'ie ineens:
Maar wist je dat lapjeskatten vrijwel altijd vrouwtjes zijn?
Dat wist ik dan weer wel.
quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:57 schreef Beach het volgende:
gewoon water drinken
ok manquote:Op zaterdag 26 september 2015 18:56 schreef Ethanolic het volgende:
boeie vriend ik wist niet dat je angel bent geworden
Wat de ??quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:22 schreef Sapstengel het volgende:
http://www.rt.com/news/316568-germany-nurse-eviction-refugees/![]()
![]()
Het was leuk zolang het duurde maar vaarwel Europa.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Faeroer op 26-09-2015 19:18:08 ]
Celda 211 (2009) - IMDbquote:
net goed, zal haar leren om dochter te zijn van nazisquote:Op zaterdag 26 september 2015 18:22 schreef Sapstengel het volgende:
http://www.rt.com/news/316568-germany-nurse-eviction-refugees/![]()
![]()
Het was leuk zolang het duurde maar vaarwel Europa.
welke vriend?quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:26 schreef no1uknow het volgende:
interessante docu over rusland en oligarchen gekeken
op 7:05 wordt hij nog beterquote:
Is wel goed voor mij dan, heb toch al ervaring met onderwerping door uit m'n huis gegooid te wordenquote:Op zaterdag 26 september 2015 23:20 schreef Beach het volgende:
he faeroer islam betekent onderwerping he
wist je dat
hoe komt die gast aan zo'n buik dayumquote:
Mwehehe zelfspot plus 蜑n maar wel kaolo gay ditquote:Op zondag 27 september 2015 00:12 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Is wel goed voor mij dan, heb toch al ervaring met onderwerping door uit m'n huis gegooid te worden
zometeen naar de gym 8 hour arm workout zettenquote:Op zondag 27 september 2015 09:38 schreef Jahr00n het volgende:
he maatjes
wie gaat er nog knallen vandaag?
quote:Op zondag 27 september 2015 10:19 schreef no1uknow het volgende:
[..]
zometeen naar de gym 8 hour arm workout zetten
quote:Op zondag 27 september 2015 18:03 schreef Sapstengel het volgende:
Whaha die bruiloft van hem wat een clown
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die vrouw die achter hem staat op de eerste foto zit volgens mij ook aan de roids. Check die zieke armen.quote:Op zondag 27 september 2015 18:03 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idd zieke bicepsen wel, misschien zelfs synthol.quote:Op zondag 27 september 2015 19:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Die vrouw die achter hem staat op de eerste foto zit volgens mij ook aan de roids. Check die zieke armen.
Mwahahaquote:Op zondag 27 september 2015 18:03 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 september 2015 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)mood-s-changing.html
De sharia is real
Quote anders even het Britse equivalent van racistisch toiletpapierquote:Op zondag 27 september 2015 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)mood-s-changing.html
De sharia is real
Jij zou juist extra bang moeten zijn als afvallige.quote:Op zondag 27 september 2015 20:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Quote anders even het Britse equivalent van racistisch toiletpapier.
De daily mail.
Als ik mongoliserend dom was en zou geloven wat de daily mail schrijft wel jaquote:Op zondag 27 september 2015 20:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij zou juist extra bang moeten zijn als afvallige.
Aww, kijk hem eens stoer en gevat doen. Mag dat wel, van je vriendin?quote:Op zondag 27 september 2015 21:17 schreef Klokov het volgende:
Snap het ook wel natuurlijk, wie wil jou nou verkrachten.
Hoezo denk jij dat? Ik geef hier alleen maar aan dat jij je misschien niet heel goed in de situatie kan verplaatsen dat verkrachting een reeel risico is.quote:Op zondag 27 september 2015 21:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Die zin zegt het tegenovergestelde van wat je bedoelt, denk ik.
De comeback waar we allemaal op zaten te wachtenquote:Op zondag 27 september 2015 21:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Aww, kijk hem eens stoer en gevat doen. Mag dat wel, van je vriendin?
quote:Op zondag 27 september 2015 21:19 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hoezo denk jij dat? Ik geef hier alleen maar aan dat jij je misschien niet heel goed in de situatie kan verplaatsen dat verkrachting een reeel risico is.
Lees je post nog eens.quote:Op zondag 27 september 2015 21:16 schreef Klokov het volgende:
Jij gelooft niet dat je daar als vrouw niet moet oppassen?
quote:Op zondag 27 september 2015 21:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[..]
Lees je post nog eens.
Ik TR niet. Je gaat je vanzelf weer als een hondsdolle gedragen, het is gewoon wachten tot het zover is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Ben ik ook, srsquote:Op zondag 27 september 2015 21:36 schreef no1uknow het volgende:
hey klokov
Dacht dat jij wel rustige jongen was
quote:Op zondag 27 september 2015 21:57 schreef Beach (fan van Poetin en Assad) het volgende:
[..]
je druk maken om die dorpsgek
Als jij denkt dat hetgeen zij in die post schrijven onzin is, ken ik nog wel een paar Duitsers die je anders doen willen geloven. Het is serieus foute boel daar. Een vriend van mij woont in het centrum van Frankfurt, en drie gezinnen in een (verder) leegstaand pand tegenover hem zijn 'verzocht' in februari te vertrekken om plaats te maken voor een stel asielzoekers.quote:Op zondag 27 september 2015 21:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Als ik mongoliserend dom was en zou geloven wat de daily mail schrijft wel ja
Haha zijn wel allebei harde bazenquote:Op zondag 27 september 2015 22:20 schreef Klokov het volgende:
Hey Sap, net dit gekeken:
Category: sports
Schopje satire
Motorbloempjequote:Op zondag 27 september 2015 21:55 schreef Klokov het volgende:
Sta op 17 notes trouwens, allemaal door die eerste note van Motorbloempje.
Jaqquote:Op zondag 27 september 2015 22:58 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Yo Breivik jonguh, alles goud?
nee heb geen internet in mn Noorse celquote:Op zondag 27 september 2015 22:58 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Yo Breivik jonguh, alles goud?
Nordic meester ras, gewoon bidden tot Odin ja toch.quote:Op zondag 27 september 2015 23:01 schreef Beach het volgende:
[..]
nee heb geen internet in mn Noorse cel
haha.quote:Op zondag 27 september 2015 21:55 schreef Klokov het volgende:
Sta op 17 notes trouwens, allemaal door die eerste note van Motorbloempje.
volgens de plaatselijke viking is Odin uit de gratiequote:Op zondag 27 september 2015 23:02 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Nordic meester ras, gewoon bidden tot Odin ja toch.
Knielen tot die zuidelijke / oosterse kutkneuzen zekerquote:Op zondag 27 september 2015 23:08 schreef Beach het volgende:
[..]
volgens de plaatselijke viking is Odin uit de gratie
Hoe gaat het met je rug en je kettlebellambities?quote:Op zondag 27 september 2015 23:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
haha.
Bedankt anonieme tipgever uit dit topic. Goed gelachen. Fijne avond!
Verklaar je naderquote:Op zondag 27 september 2015 23:22 schreef Ethanolic het volgende:
Klokov is echt zo'n ontzettende lul.
beter! En ben nu met regelmaat aan het zwaaien, vanmiddag nog, maar moet nog wel voorzichtig doenquote:Op zondag 27 september 2015 23:35 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je rug en je kettlebellambities?
Goed om te horenquote:Op zondag 27 september 2015 23:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
beter! En ben nu met regelmaat aan het zwaaien, vanmiddag nog, maar moet nog wel voorzichtig doen
Klopt het is juist de westerse media die dit niet vertelt en de overheid die boetes geeft voor hatespeech en samenmet Facebook gaat samenwerken tegen anti-imnigratie boodschappenquote:Op zondag 27 september 2015 22:20 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Als jij denkt dat hetgeen zij in die post schrijven onzin is, ken ik nog wel een paar Duitsers die je anders doen willen geloven. Het is serieus foute boel daar. Een vriend van mij woont in het centrum van Frankfurt, en drie gezinnen in een (verder) leegstaand pand tegenover hem zijn 'verzocht' in februari te vertrekken om plaats te maken voor een stel asielzoekers.
Is niet zomaar een verhaaltje wat uit de lucht komt vallen. De EU gaat te ver.
Hey Clumsy maak je niet dik!!quote:Op zondag 27 september 2015 23:44 schreef clumsy_clown het volgende:
sowieso een topic met Echte Hardcore Mannen.
- Klokov die samen met z'n vriendin lekker RTL Boulevard kijkt en daarna ff een uurtje mag fokken.
- Faeroer ...
- dima![]()
![]()
- Deucestengel.
- Beach die ieder moment in opsporing verzocht kan verschijnen
Twatosteronbommetjea zijn het. Snap wel dat ik het hard te verduren krijg van ze.
Gesellie we appequote:Op maandag 28 september 2015 00:00 schreef VMSDKR het volgende:
ik zal jou eerlijk vertellen dat ik mijn hobby teleskoop in het dakraam heb staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |