SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door no1uknow op 25-09-2015 11:04:11 ]
pleur anders lekker op met die kritische houding van jequote:Op vrijdag 25 september 2015 10:52 schreef Eleiko het volgende:
OMG: er is zelfs een tijdschrift specifiek voor WAJONG-ers.
Matige TT, btw: had moeten zijn: ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Goede mascotte en ik wacht nog op een nieuw gymmokkel.
TR gezet.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:50 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nee was nog ff filmpje over je moeder aan t kijken
Dat was niet specifiek kritsch bedoeld: ik heb er alleen nooit bij stil gestaan dat zoiets (natuurlijk) ook bestond.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:53 schreef no1uknow het volgende:
[..]
pleur anders lekker op met die kritische houding van je
het zij je vergevenquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:54 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat was niet specifiek kritsch bedoeld: ik heb er alleen nooit bij stil gestaan dat zoiets (natuurlijk) ook bestond.
dat is geen filmpje dat is een foto HAHAquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:50 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nee was nog ff filmpje over je moeder aan t kijken
[ afbeelding ]
Zorg eerst maar eens voor een nieuwe, lekkere gymchick, bro.quote:
fixedquote:Op vrijdag 25 september 2015 11:02 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zorg eerst maar eens voor een nieuwe, lekkere gymchick, bro.
quote:
Klikquote:Op vrijdag 25 september 2015 11:25 schreef Faeroer het volgende:
Iemand tips voor maken van lift platform?Die dingen van fitness-seller zijn kapotduur voor wat hout
ik krijg dit soort dmsquote:Lol, ik zie dat je openlijk Gouden Dageraad steunt.Op je achterhoofd gevallen?
quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:29 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dit zegt mij helemaal nietsWaar kan ik goede timmerman kopen
De eigenaar van Sport Arena heeft er ook zelf een laten maken.quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:30 schreef fathank het volgende:
Werkspot?
Volgens mij zijn er op DBB wel wat DHZ topics te vinden.
dbb zou ik ook kijken.quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:30 schreef fathank het volgende:
Werkspot?
Volgens mij zijn er op DBB wel wat DHZ topics te vinden.
Man-o-man: 110 euro veel vinden voor auto reparaties.quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:35 schreef Ethanolic het volgende:
ernstige ziekte 110 euro voor apk + wat reparaties
alsof t niets kost
meer dan m'n kuurtje
quote:
30,02 net nog getanktquote:Op vrijdag 25 september 2015 11:37 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Man-o-man: 110 euro veel vinden voor auto reparaties.
Ben jij zo'n gast die elke keer voor 10,02 euro tankt?
APK kost de garage 7 euro...(benzine auto tenminste). Laaielichtersquote:Op vrijdag 25 september 2015 11:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
30,02 net nog getankt
40 apk 70 reparaties, vind ik kapot veel ja
heb je ff een APK EN ONDERHOUD VOOR DUMMIES boekje voor mij dan??quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:50 schreef seto het volgende:
gewoon paar dingetjes zelf leren over onderhoud en je bespaart ZOVEEL op apk + onderhoud!!
carterstop eruit, olie opvangen, nieuwe stopring ertussen dop terug. filter vernieuwen verse olie erin. Luchtfilter schoonmaken, interieurfilter vervangen klaar. Brandstoffilter evt nog.quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
heb je ff een APK EN ONDERHOUD VOOR DUMMIES boekje voor mij dan??
wist niet dat je ook chinees sprak henkquote:Op vrijdag 25 september 2015 11:58 schreef fathank het volgende:
[..]
carterstop eruit, olie opvangen, nieuwe stopring ertussen dop terug. filter vernieuwen verse olie erin. Luchtfilter schoonmaken, interieurfilter vervangen klaar. Brandstoffilter evt nog.
Clumsy is m.i. niet representatief voor de gemiddelde vrouw. Ach, misschien ook wel maar in ieder geval niet voor de vijver waar ik in vis(te).quote:Op vrijdag 25 september 2015 09:12 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je hebt een vertekend beeld van vrouwen.
Slecht financieel advies dit. Je kan beter zelf leren hoe je je boekhouding moet voeren. De gemiddelde particulier heeft niks aan een accountant (naast gemak uiteraard). Verder is de eerste opmerking: "Koop pas iets als je er geld voor hebt" ook nog wel te nuanceren. Je kan prima geld lenen zolang je maar goed overzichtelijk houdt hoe je er financieel voor staat.quote:Op vrijdag 25 september 2015 09:18 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Koop pas iets als je er geld voor hebt.
En besteed niet teveel geld aan auto's: overrated.
En neem Klokov als je accountant.
Wanneer je het geld kan missen voor lange termijn.quote:
Voetnoot voor trackers: knal er gewoon elke maand wat in als je je risico wil spreiden. Of wel, beleggen op lange termijn koerswinst. Transactiekosten zijn tegenwoordig heerlijk laag. Als je denkt dat de beurs lager staat dan dat die zou moeten staan kun je wat meer erin stoppen en wanneer die wat hoger staat wat meer als dat je voorkeur heeft.quote:Op vrijdag 25 september 2015 09:35 schreef stinkie het volgende:
[..]
net wanneer. In wat.
Trackers als je je niet te veel wil verdiepen. Wel echte, dus trackers die uit echte fysieke onderliggende aandelen bestaan.
Anders in aandelen die door de jaren een leuk dividend geven. Koerswinst is minder belangrijk.
quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:38 schreef no1uknow het volgende:
anders ik wel vriendje, heb m'n master nog niet eens
op naar CEO 10k/day
Wat stond hier vriend, echt een Dima gepulled hier.quote:
Ohh, dit dus...quote:
Kopen is illegaal, huren wil nog wel eens lukken.quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:29 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dit zegt mij helemaal nietsWaar kan ik goede timmerman kopen
Ik ben ondertussen wel gewend aan de nieuwe layout.quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:34 schreef Eleiko het volgende:
[..]
dbb zou ik ook kijken.
Overigens vind ik de lay-out update van dbb.com / bb.nl beter geslaagd dan die van Fok.
Die post staat er nog gewoon, deze post kreeg een edit:quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:06 schreef Ethanolic het volgende:
Mag je jihadi ado niet meer posten? What is this madness?
quote:nee was nog ff filmpje over je moeder aan t kijken
Hey smeg leef je nog?quote:Op woensdag 23 september 2015 21:30 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Als het verder geen bijdrage heeft en het geen noemenswaardig topic is dan worden ze inderdaad gesloten.
Hij kan zijn tijd beter besteden aan het bedenken van een goede diss zodra CC weer post.quote:
ik zag je al voorbijkomen op animewolken forumquote:Op vrijdag 25 september 2015 12:09 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb me vandaag op een ander forum geregistreerd. Ik ga natuurlijk niet zeggen welke, voordat ik 'mensen weglok' en een ban van 6 maanden krijg.
Zit zelf al tijden op Viva, die hebben een actievere kettlebell-scene dan FOK!quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:09 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb me vandaag op een ander forum geregistreerd. Ik ga natuurlijk niet zeggen welke, voordat ik 'mensen weglok' en een ban van 6 maanden krijg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Joke is on you, Beach bestaat wel, Ethanolic niet.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:10 schreef Beach het volgende:
https://www.reddit.com/user/ethanolic
gevonden
Ja man.quote:
Nee man zit in de bijstandswet.quote:
Nee man ik ben altijd al close geweest met de GYM #nohomo.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:05 schreef Klokov het volgende:
Is dit het nieuwe beleid waarmee ze afstand willen creeeren tussen gebruikers en mods?
Krijg jij geen herkeuring dan? Volgens mij kan je gewoon werkenquote:Op vrijdag 25 september 2015 12:20 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nee man zit in de bijstandswet.
al dat CHI advertentiegeld gaat nu naar de modsquote:Op vrijdag 25 september 2015 12:20 schreef Ethanolic het volgende:
Ik betwijfel of die blauen werken. Volgens mij stelen ze alleen.
tot ik koala zeg en je me weer 3 weken banned. Echt enorm close.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:21 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nee man ik ben altijd al close geweest met de GYM #nohomo.
Psychische aandoening.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:21 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Krijg jij geen herkeuring dan? Volgens mij kan je gewoon werken
Echt koalaclose dan.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
tot ik koala zeg en je me weer 3 weken banned. Echt enorm close.
mwehehequote:Op vrijdag 25 september 2015 12:21 schreef Beach het volgende:
[..]
al dat CHI advertentiegeld gaat nu naar de mods
Een pak van mijn hart dit. Heb je hier weinig gezien sinds dat ik weer terug ben.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:21 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Als jullie graag willen dat ik elke dag actief meepost dan doe ik datquote:Op vrijdag 25 september 2015 12:22 schreef Klokov het volgende:
[..]
Een pak van mijn hart dit. Heb je hier weinig gezien sinds dat ik weer terug ben.
Syndroom_van_Münchhausenquote:Op vrijdag 25 september 2015 12:24 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Welke heb jij? Ik heb nyctophobia
Ik heb alleen agraphobia. Al die vrouwen kijken altijd zo verdacht naar mij.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:24 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Welke heb jij? Ik heb nyctophobia
Deze is wel lastig ja, ik doe gewoon het licht aan en dan is alles weg.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:28 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik heb alleen agraphobia. Al die vrouwen kijken altijd zo verdacht naar mij.
Deze lijstquote:Uranophobia, ouranophobia – fear of Heaven
Vroeger kreeg je een goede klap tegen je harses en was het normaal doen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:29 schreef Klokov het volgende:
Hoe kun je hier bang voor zijn:
[..]
Deze lijst_!
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_phobias
Jij maakt mensen nu wel erg bang met deze leermethodequote:Op vrijdag 25 september 2015 12:37 schreef Beach het volgende:
Vroeger kreeg je een goede klap tegen je harses en was het normaal doen.
quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:11 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zit zelf al tijden op Viva, die hebben een actievere kettlebell-scene dan FOK!tr wegens mensen weglokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Ok, even ter compensatie: SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinisterquote:
Ik gok zoiets.quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:21 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dat zijn niet alleen de vrouwen. bro.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:28 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik heb alleen agraphobia. Al die vrouwen kijken altijd zo verdacht naar mij.
Vroeger-was-alles-beter-alert.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Vroeger kreeg je een goede klap tegen je harses en was het normaal doen.
Tegenwoordig heb je een waslijst aan kwaaltjes en stoornissen en ben je zo zielig en anders.
quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:11 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zit zelf al tijden op Viva, die hebben een actievere kettlebell-scene dan FOK!De vraag is welke username jij daar hebt geregistreerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Jij hebt de loopgraven nog meegemaakt, ik denk niet dat dat beter was.quote:
Volgens mij is de helft daarvan verzonnen. Minimaal de helft.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:29 schreef Klokov het volgende:
Hoe kun je hier bang voor zijn:
[..]
Deze lijst_!
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_phobias
https://en.wikipedia.org/wiki/Kinetophobiaquote:Op vrijdag 25 september 2015 14:07 schreef seto het volgende:
weet niet hoor, meeste zien er wel vrij normaal uit voor een angst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |