Die post staat er nog gewoon, deze post kreeg een edit:quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:06 schreef Ethanolic het volgende:
Mag je jihadi ado niet meer posten? What is this madness?
quote:nee was nog ff filmpje over je moeder aan t kijken
Hey smeg leef je nog?quote:Op woensdag 23 september 2015 21:30 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Als het verder geen bijdrage heeft en het geen noemenswaardig topic is dan worden ze inderdaad gesloten.
Hij kan zijn tijd beter besteden aan het bedenken van een goede diss zodra CC weer post.quote:
ik zag je al voorbijkomen op animewolken forumquote:Op vrijdag 25 september 2015 12:09 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb me vandaag op een ander forum geregistreerd. Ik ga natuurlijk niet zeggen welke, voordat ik 'mensen weglok' en een ban van 6 maanden krijg.
Zit zelf al tijden op Viva, die hebben een actievere kettlebell-scene dan FOK!quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:09 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb me vandaag op een ander forum geregistreerd. Ik ga natuurlijk niet zeggen welke, voordat ik 'mensen weglok' en een ban van 6 maanden krijg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Joke is on you, Beach bestaat wel, Ethanolic niet.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:10 schreef Beach het volgende:
https://www.reddit.com/user/ethanolic
gevonden
Ja man.quote:
Nee man zit in de bijstandswet.quote:
Nee man ik ben altijd al close geweest met de GYM #nohomo.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:05 schreef Klokov het volgende:
Is dit het nieuwe beleid waarmee ze afstand willen creeeren tussen gebruikers en mods?
Krijg jij geen herkeuring dan? Volgens mij kan je gewoon werkenquote:Op vrijdag 25 september 2015 12:20 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nee man zit in de bijstandswet.
al dat CHI advertentiegeld gaat nu naar de modsquote:Op vrijdag 25 september 2015 12:20 schreef Ethanolic het volgende:
Ik betwijfel of die blauen werken. Volgens mij stelen ze alleen.
tot ik koala zeg en je me weer 3 weken banned. Echt enorm close.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:21 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nee man ik ben altijd al close geweest met de GYM #nohomo.
Psychische aandoening.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:21 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Krijg jij geen herkeuring dan? Volgens mij kan je gewoon werken
Echt koalaclose dan.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
tot ik koala zeg en je me weer 3 weken banned. Echt enorm close.
mwehehequote:Op vrijdag 25 september 2015 12:21 schreef Beach het volgende:
[..]
al dat CHI advertentiegeld gaat nu naar de mods
Een pak van mijn hart dit. Heb je hier weinig gezien sinds dat ik weer terug ben.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:21 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nee man ik ben altijd al close geweest met de GYM #nohomo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |