Ben ik ook, srsquote:Op zondag 27 september 2015 21:36 schreef no1uknow het volgende:
hey klokov
Dacht dat jij wel rustige jongen was
quote:Op zondag 27 september 2015 21:57 schreef Beach (fan van Poetin en Assad) het volgende:
[..]
je druk maken om die dorpsgek
Als jij denkt dat hetgeen zij in die post schrijven onzin is, ken ik nog wel een paar Duitsers die je anders doen willen geloven. Het is serieus foute boel daar. Een vriend van mij woont in het centrum van Frankfurt, en drie gezinnen in een (verder) leegstaand pand tegenover hem zijn 'verzocht' in februari te vertrekken om plaats te maken voor een stel asielzoekers.quote:Op zondag 27 september 2015 21:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Als ik mongoliserend dom was en zou geloven wat de daily mail schrijft wel ja
Haha zijn wel allebei harde bazenquote:Op zondag 27 september 2015 22:20 schreef Klokov het volgende:
Hey Sap, net dit gekeken:
Category: sports
Schopje satire
Motorbloempjequote:Op zondag 27 september 2015 21:55 schreef Klokov het volgende:
Sta op 17 notes trouwens, allemaal door die eerste note van Motorbloempje.
Jaqquote:Op zondag 27 september 2015 22:58 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Yo Breivik jonguh, alles goud?
nee heb geen internet in mn Noorse celquote:Op zondag 27 september 2015 22:58 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Yo Breivik jonguh, alles goud?
Nordic meester ras, gewoon bidden tot Odin ja toch.quote:Op zondag 27 september 2015 23:01 schreef Beach het volgende:
[..]
nee heb geen internet in mn Noorse cel
haha.quote:Op zondag 27 september 2015 21:55 schreef Klokov het volgende:
Sta op 17 notes trouwens, allemaal door die eerste note van Motorbloempje.
volgens de plaatselijke viking is Odin uit de gratiequote:Op zondag 27 september 2015 23:02 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Nordic meester ras, gewoon bidden tot Odin ja toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |