Is wel goed voor mij dan, heb toch al ervaring met onderwerping door uit m'n huis gegooid te wordenquote:Op zaterdag 26 september 2015 23:20 schreef Beach het volgende:
he faeroer islam betekent onderwerping he
wist je dat
hoe komt die gast aan zo'n buik dayumquote:
Mwehehe zelfspot plus één maar wel kaolo gay ditquote:Op zondag 27 september 2015 00:12 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Is wel goed voor mij dan, heb toch al ervaring met onderwerping door uit m'n huis gegooid te worden
zometeen naar de gym 8 hour arm workout zettenquote:Op zondag 27 september 2015 09:38 schreef Jahr00n het volgende:
he maatjes
wie gaat er nog knallen vandaag?
quote:Op zondag 27 september 2015 10:19 schreef no1uknow het volgende:
[..]
zometeen naar de gym 8 hour arm workout zetten
quote:Op zondag 27 september 2015 18:03 schreef Sapstengel het volgende:
Whaha die bruiloft van hem wat een clown
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die vrouw die achter hem staat op de eerste foto zit volgens mij ook aan de roids. Check die zieke armen.quote:Op zondag 27 september 2015 18:03 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idd zieke bicepsen wel, misschien zelfs synthol.quote:Op zondag 27 september 2015 19:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Die vrouw die achter hem staat op de eerste foto zit volgens mij ook aan de roids. Check die zieke armen.
Mwahahaquote:Op zondag 27 september 2015 18:03 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 september 2015 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)mood-s-changing.html
De sharia is real
Quote anders even het Britse equivalent van racistisch toiletpapierquote:Op zondag 27 september 2015 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)mood-s-changing.html
De sharia is real
Jij zou juist extra bang moeten zijn als afvallige.quote:Op zondag 27 september 2015 20:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Quote anders even het Britse equivalent van racistisch toiletpapier.
De daily mail.
Als ik mongoliserend dom was en zou geloven wat de daily mail schrijft wel jaquote:Op zondag 27 september 2015 20:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij zou juist extra bang moeten zijn als afvallige.
Aww, kijk hem eens stoer en gevat doen. Mag dat wel, van je vriendin?quote:Op zondag 27 september 2015 21:17 schreef Klokov het volgende:
Snap het ook wel natuurlijk, wie wil jou nou verkrachten.
Hoezo denk jij dat? Ik geef hier alleen maar aan dat jij je misschien niet heel goed in de situatie kan verplaatsen dat verkrachting een reeel risico is.quote:Op zondag 27 september 2015 21:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Die zin zegt het tegenovergestelde van wat je bedoelt, denk ik.
De comeback waar we allemaal op zaten te wachtenquote:Op zondag 27 september 2015 21:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Aww, kijk hem eens stoer en gevat doen. Mag dat wel, van je vriendin?
quote:Op zondag 27 september 2015 21:19 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hoezo denk jij dat? Ik geef hier alleen maar aan dat jij je misschien niet heel goed in de situatie kan verplaatsen dat verkrachting een reeel risico is.
Lees je post nog eens.quote:Op zondag 27 september 2015 21:16 schreef Klokov het volgende:
Jij gelooft niet dat je daar als vrouw niet moet oppassen?
quote:Op zondag 27 september 2015 21:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[..]
Lees je post nog eens.
Ik TR niet. Je gaat je vanzelf weer als een hondsdolle gedragen, het is gewoon wachten tot het zover is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Ben ik ook, srsquote:Op zondag 27 september 2015 21:36 schreef no1uknow het volgende:
hey klokov
Dacht dat jij wel rustige jongen was
quote:Op zondag 27 september 2015 21:57 schreef Beach (fan van Poetin en Assad) het volgende:
[..]
je druk maken om die dorpsgek
Als jij denkt dat hetgeen zij in die post schrijven onzin is, ken ik nog wel een paar Duitsers die je anders doen willen geloven. Het is serieus foute boel daar. Een vriend van mij woont in het centrum van Frankfurt, en drie gezinnen in een (verder) leegstaand pand tegenover hem zijn 'verzocht' in februari te vertrekken om plaats te maken voor een stel asielzoekers.quote:Op zondag 27 september 2015 21:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Als ik mongoliserend dom was en zou geloven wat de daily mail schrijft wel ja
Haha zijn wel allebei harde bazenquote:Op zondag 27 september 2015 22:20 schreef Klokov het volgende:
Hey Sap, net dit gekeken:
Category: sports
Schopje satire
Motorbloempjequote:Op zondag 27 september 2015 21:55 schreef Klokov het volgende:
Sta op 17 notes trouwens, allemaal door die eerste note van Motorbloempje.
Jaqquote:Op zondag 27 september 2015 22:58 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Yo Breivik jonguh, alles goud?
nee heb geen internet in mn Noorse celquote:Op zondag 27 september 2015 22:58 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Yo Breivik jonguh, alles goud?
Nordic meester ras, gewoon bidden tot Odin ja toch.quote:Op zondag 27 september 2015 23:01 schreef Beach het volgende:
[..]
nee heb geen internet in mn Noorse cel
haha.quote:Op zondag 27 september 2015 21:55 schreef Klokov het volgende:
Sta op 17 notes trouwens, allemaal door die eerste note van Motorbloempje.
volgens de plaatselijke viking is Odin uit de gratiequote:Op zondag 27 september 2015 23:02 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Nordic meester ras, gewoon bidden tot Odin ja toch.
Knielen tot die zuidelijke / oosterse kutkneuzen zekerquote:Op zondag 27 september 2015 23:08 schreef Beach het volgende:
[..]
volgens de plaatselijke viking is Odin uit de gratie
Hoe gaat het met je rug en je kettlebellambities?quote:Op zondag 27 september 2015 23:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
haha.
Bedankt anonieme tipgever uit dit topic. Goed gelachen. Fijne avond!
Verklaar je naderquote:Op zondag 27 september 2015 23:22 schreef Ethanolic het volgende:
Klokov is echt zo'n ontzettende lul.
beter! En ben nu met regelmaat aan het zwaaien, vanmiddag nog, maar moet nog wel voorzichtig doenquote:Op zondag 27 september 2015 23:35 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je rug en je kettlebellambities?
Goed om te horenquote:Op zondag 27 september 2015 23:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
beter! En ben nu met regelmaat aan het zwaaien, vanmiddag nog, maar moet nog wel voorzichtig doen
Klopt het is juist de westerse media die dit niet vertelt en de overheid die boetes geeft voor hatespeech en samenmet Facebook gaat samenwerken tegen anti-imnigratie boodschappenquote:Op zondag 27 september 2015 22:20 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Als jij denkt dat hetgeen zij in die post schrijven onzin is, ken ik nog wel een paar Duitsers die je anders doen willen geloven. Het is serieus foute boel daar. Een vriend van mij woont in het centrum van Frankfurt, en drie gezinnen in een (verder) leegstaand pand tegenover hem zijn 'verzocht' in februari te vertrekken om plaats te maken voor een stel asielzoekers.
Is niet zomaar een verhaaltje wat uit de lucht komt vallen. De EU gaat te ver.
Hey Clumsy maak je niet dik!!quote:Op zondag 27 september 2015 23:44 schreef clumsy_clown het volgende:
sowieso een topic met Echte Hardcore Mannen.
- Klokov die samen met z'n vriendin lekker RTL Boulevard kijkt en daarna ff een uurtje mag fokken.
- Faeroer ...
- dima![]()
![]()
- Deucestengel.
- Beach die ieder moment in opsporing verzocht kan verschijnen
Twatosteronbommetjea zijn het. Snap wel dat ik het hard te verduren krijg van ze.
Gesellie we appequote:Op maandag 28 september 2015 00:00 schreef VMSDKR het volgende:
ik zal jou eerlijk vertellen dat ik mijn hobby teleskoop in het dakraam heb staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |