Bij ons in de Basic Fit is er een aantal mocro's die meer bezig zijn met vrouwen aanspreken dan met trainen. Houden ze oefeningen bezet met hun zooi terwijl ze 15 minuten achter elkaar staan te lullen. En me dan nog raar aankijken als ik hun zooi aan de kant leg omdat ik wél wil trainen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 06:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Net trouwens een dame aangesproken bij de sportschool die ik al vaker zag en zij mij ook... Gewoon over ditjes en datjes, vrij relaxed. Maar na 3 vragen netjes beantwoord te hebben (zonder tegenvraag van haar kant) pakte ze haar oortjes, sportte verder en kwartier later droop ze zonder oogcontact de zaal uit..
houden ze ook het power rack bezet als je squats/deadlifts gaat zetten?quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:15 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Bij ons in de Basic Fit is er een aantal mocro's die meer bezig zijn met vrouwen aanspreken dan met trainen. Houden ze oefeningen bezet met hun zooi terwijl ze 15 minuten achter elkaar staan te lullen. En me dan nog raar aankijken als ik hun zooi aan de kant leg omdat ik wél wil trainen.
Wordt meestal snel korte metten gemaakt met dat soort volk in gyms. Mja basic fit ehquote:Op vrijdag 25 september 2015 16:15 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Bij ons in de Basic Fit is er een aantal mocro's die meer bezig zijn met vrouwen aanspreken dan met trainen. Houden ze oefeningen bezet met hun zooi terwijl ze 15 minuten achter elkaar staan te lullen. En me dan nog raar aankijken als ik hun zooi aan de kant leg omdat ik wél wil trainen.
het kromme is dat vrouwen eerder naar basic fit zouden gaan dan naar bijv kneets terwijl dat soort shit daar bijna nooit gebeurtquote:Op vrijdag 25 september 2015 16:56 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Wordt meestal snel korte metten gemaakt met dat soort volk in gyms. Mja basic fit eh
Je moet wel heel dom zijn wil je daar vrouwen lastig gaan lopen vallenquote:Op vrijdag 25 september 2015 16:59 schreef seto het volgende:
[..]
het kromme is dat vrouwen eerder naar basic fit zouden gaan dan naar bijv kneets terwijl dat soort shit daar bijna nooit gebeurt
Leg liever uit waarom je bij die kuttent traint?quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:15 schreef Deuce92 het volgende:
Als jullie willen kan ik hier meer over vertellen.
wat gebeurt er danquote:Op vrijdag 25 september 2015 17:04 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Je moet wel heel dom zijn wil je daar vrouwen lastig gaan lopen vallen
Probeer maar.quote:
Goedkoop, dichtbij, en alle dingen die ik nodig heb zijn er.quote:Op vrijdag 25 september 2015 17:43 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Leg liever uit waarom je bij die kuttent traint?
Kan gebeuren, doe je niks aan.quote:
Ze hebben bij mijn basic fit onlangs rubberen vloertegels neergelegd en gister heb ik gevraagd of ik mijn OLY lifts ook mag droppen. Van die chick mocht het eigenlijk niet maar ze zei: " ik wil je niet in je training hinderen"quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:56 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Wordt meestal snel korte metten gemaakt met dat soort volk in gyms. Mja basic fit eh
I feel ya.quote:Op vrijdag 25 september 2015 23:46 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ze hebben bij mijn basic fit onlangs rubberen vloertegels neergelegd en gister heb ik gevraagd of ik mijn OLY lifts ook mag droppen. Van die chick mocht het eigenlijk niet maar ze zei: " ik wil je niet in je training hinderen"
Wat een gevoel om eindelijk een C&J te doen zonder bang te zijn om te failen of dat gewicht te laten denderen omdat je het niet rustig naar beneden krijgt
quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:49 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_kijkje_in_azc.html
lol
hallo PVDAquote:Op zaterdag 26 september 2015 13:13 schreef seto het volgende:
zijn allemaal hoogopgeleide goede mensen die hier startups komen opzetten ok
Open anders een apart powerlifttopicquote:
quote:Op zaterdag 26 september 2015 13:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Open anders een apart powerlifttopic
echt sick, blijkbaar is die dude competitive eater en heel z'n kanaal staat vol met dit soort onzin. Echt belachelijk hoe hij die shit naar binnen schrokt, nog geen 4 happen en zo'n Big Mac is weg.quote:
Jouw squat is zeker maar 8x 70kgquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil nog steeds een keer een test doen als ik dat iemand hoor roepen.. Vraag me af jn hoeverre je echt verschil proeft of dat het goede marketing is.quote:Op zaterdag 26 september 2015 13:42 schreef fathank het volgende:
Cola light is niet te zuipen. Cola zero is wel lekkerder dan regular
smaak zelf merk je niet veel van. Cola light krijge je droge bek van. Regular en zero schelen niet zoveel. Pepsi is echt tering zoet.quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:34 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds een keer een test doen als ik dat iemand hoor roepen.. Vraag me af jn hoeverre je echt verschil proeft of dat het goede marketing is.
Er wordt een andere blend van zoetstoffen gebruikt, zit wel degelijk verschil.quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:34 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds een keer een test doen als ik dat iemand hoor roepen.. Vraag me af jn hoeverre je echt verschil proeft of dat het goede marketing is.
Heey Mr Brighteyesquote:Op zaterdag 26 september 2015 14:42 schreef stinkie het volgende:
En ik bedoel tering hier niet als ziekte dus pls geen ban
Alsof daar geen toevoegingen inzitten van BigPharma om het volk onder de duim te houden.quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:57 schreef Beach het volgende:
gewoon water drinken
je gaat je lichaam toch niet vrijwillig volstoppen met kankerverwekkers
De ironie van dat nieuwsbericht dat cola kankerremmers lijkt te helpen, is wel mooi, na al dat geschreeuw van de biohippies.quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:57 schreef Beach het volgende:
gewoon water drinken
ik maak me niet druk daarom je krijgt toch wel alles binnen via de chemtrailsquote:Op zaterdag 26 september 2015 14:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Alsof daar geen toevoegingen inzitten van BigPharma om het volk onder de duim te houden.
Ja vandaar dat ik het dus wel eens zou willen testenquote:Op zaterdag 26 september 2015 14:52 schreef VMSDKR het volgende:
Zero en Light zijn bijna precies hetzelfde drankje, met uitzondering van wat toevoegingen. Zero is op de markt gebracht omdat Light teveel gezien werd als vrouwendrankje en Coca Cola ook de doelgroep: mannen wilde bereiken met dat spul.
Pepsi Maxsterracequote:Op zaterdag 26 september 2015 14:55 schreef VMSDKR het volgende:
Oh ja, het is allebei niet te zuipen.
En die groene ook niet.
Vanilla
Cherry
lol !!!!!!!!!!!!!! geestig henkquote:Op zaterdag 26 september 2015 14:59 schreef fathank het volgende:
Bovendien verdrink je veel sneller in water. Ik ken niemand die in Cola is verdronken
Oh nee. Het is meer dat ik het iedere keer bedenk maar het dan weer vergeetquote:Op zaterdag 26 september 2015 15:11 schreef VMSDKR het volgende:
Wat houdt je tegen dan? Die 65 cent die je per blikje moet betalen om het te kunnen testen?
Lol, doet me ergens aan denken. Kwam laatst een gast tegen in de stad met een naambordje Henk. Was van Kerk in Actie ofzo. Weet je wat die lul me vroeg?quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol !!!!!!!!!!!!!! geestig henk
Of je aan de anabolen zit?quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Lol, doet me ergens aan denken. Kwam laatst een gast tegen in de stad met een naambordje Henk. Was van Kerk in Actie ofzo. Weet je wat die lul me vroeg?
Mag ik je vragen als jij een bijbel wilt?quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Lol, doet me ergens aan denken. Kwam laatst een gast tegen in de stad met een naambordje Henk. Was van Kerk in Actie ofzo. Weet je wat die lul me vroeg?
Lol van die werkgevers die daadwerkelijk rondjes radler gevenquote:Op zaterdag 26 september 2015 15:21 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon normale cola drinken. Je drinkt toch ook geen alcoholvrij bier
Het begon met dat standaard gelul.quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mag ik je vragen als jij een bijbel wilt?
Mag ik je vragen als je drugs hebt?
Mag ik je vragen als je al een schotel hebt?
ben jij illuminatiquote:Op zaterdag 26 september 2015 14:52 schreef VMSDKR het volgende:
Zero en Light zijn bijna precies hetzelfde drankje, met uitzondering van wat toevoegingen. Zero is op de markt gebracht omdat Light teveel gezien werd als vrouwendrankje en Coca Cola ook de doelgroep: mannen wilde bereiken met dat spul.
Geestig hoe dergelijke gesprekken kunnen verlopen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:31 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Het begon met dat standaard gelul.
"Heb je wat over voor Kerk in Actie"?
Dus ik zeg: "Nee, bedankt."
Toen kwam er vanalles over of ik Jezus al in mijn hart had gesloten als mijn enige redder en heiland.
Dus ik zeg wederom: "Nee, sorry".
Zegt 'ie ineens:
Maar wist je dat lapjeskatten vrijwel altijd vrouwtjes zijn?
Dat wist ik dan weer wel.
quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:57 schreef Beach het volgende:
gewoon water drinken
ok manquote:Op zaterdag 26 september 2015 18:56 schreef Ethanolic het volgende:
boeie vriend ik wist niet dat je angel bent geworden
Wat de ??quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:22 schreef Sapstengel het volgende:
http://www.rt.com/news/316568-germany-nurse-eviction-refugees/![]()
![]()
Het was leuk zolang het duurde maar vaarwel Europa.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Faeroer op 26-09-2015 19:18:08 ]
Celda 211 (2009) - IMDbquote:
net goed, zal haar leren om dochter te zijn van nazisquote:Op zaterdag 26 september 2015 18:22 schreef Sapstengel het volgende:
http://www.rt.com/news/316568-germany-nurse-eviction-refugees/![]()
![]()
Het was leuk zolang het duurde maar vaarwel Europa.
welke vriend?quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:26 schreef no1uknow het volgende:
interessante docu over rusland en oligarchen gekeken
op 7:05 wordt hij nog beterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |