quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:49 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_kijkje_in_azc.html
lol
hallo PVDAquote:Op zaterdag 26 september 2015 13:13 schreef seto het volgende:
zijn allemaal hoogopgeleide goede mensen die hier startups komen opzetten ok
Open anders een apart powerlifttopicquote:
quote:Op zaterdag 26 september 2015 13:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Open anders een apart powerlifttopic
echt sick, blijkbaar is die dude competitive eater en heel z'n kanaal staat vol met dit soort onzin. Echt belachelijk hoe hij die shit naar binnen schrokt, nog geen 4 happen en zo'n Big Mac is weg.quote:
Jouw squat is zeker maar 8x 70kgquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil nog steeds een keer een test doen als ik dat iemand hoor roepen.. Vraag me af jn hoeverre je echt verschil proeft of dat het goede marketing is.quote:Op zaterdag 26 september 2015 13:42 schreef fathank het volgende:
Cola light is niet te zuipen. Cola zero is wel lekkerder dan regular
smaak zelf merk je niet veel van. Cola light krijge je droge bek van. Regular en zero schelen niet zoveel. Pepsi is echt tering zoet.quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:34 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds een keer een test doen als ik dat iemand hoor roepen.. Vraag me af jn hoeverre je echt verschil proeft of dat het goede marketing is.
Er wordt een andere blend van zoetstoffen gebruikt, zit wel degelijk verschil.quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:34 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds een keer een test doen als ik dat iemand hoor roepen.. Vraag me af jn hoeverre je echt verschil proeft of dat het goede marketing is.
Heey Mr Brighteyesquote:Op zaterdag 26 september 2015 14:42 schreef stinkie het volgende:
En ik bedoel tering hier niet als ziekte dus pls geen ban
Alsof daar geen toevoegingen inzitten van BigPharma om het volk onder de duim te houden.quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:57 schreef Beach het volgende:
gewoon water drinken
je gaat je lichaam toch niet vrijwillig volstoppen met kankerverwekkers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |