Die vrouw die achter hem staat op de eerste foto zit volgens mij ook aan de roids. Check die zieke armen.quote:Op zondag 27 september 2015 18:03 schreef Sapstengel het volgende:
Whaha die bruiloft van hem wat een clown
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idd zieke bicepsen wel, misschien zelfs synthol.quote:Op zondag 27 september 2015 19:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Die vrouw die achter hem staat op de eerste foto zit volgens mij ook aan de roids. Check die zieke armen.
Mwahahaquote:Op zondag 27 september 2015 18:03 schreef Sapstengel het volgende:
Whaha die bruiloft van hem wat een clown
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 september 2015 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)mood-s-changing.html
De sharia is real
Quote anders even het Britse equivalent van racistisch toiletpapierquote:Op zondag 27 september 2015 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)mood-s-changing.html
De sharia is real
Jij zou juist extra bang moeten zijn als afvallige.quote:Op zondag 27 september 2015 20:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Quote anders even het Britse equivalent van racistisch toiletpapier.
De daily mail.
Als ik mongoliserend dom was en zou geloven wat de daily mail schrijft wel jaquote:Op zondag 27 september 2015 20:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij zou juist extra bang moeten zijn als afvallige.
Aww, kijk hem eens stoer en gevat doen. Mag dat wel, van je vriendin?quote:Op zondag 27 september 2015 21:17 schreef Klokov het volgende:
Snap het ook wel natuurlijk, wie wil jou nou verkrachten.
Hoezo denk jij dat? Ik geef hier alleen maar aan dat jij je misschien niet heel goed in de situatie kan verplaatsen dat verkrachting een reeel risico is.quote:Op zondag 27 september 2015 21:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Die zin zegt het tegenovergestelde van wat je bedoelt, denk ik.
De comeback waar we allemaal op zaten te wachtenquote:Op zondag 27 september 2015 21:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Aww, kijk hem eens stoer en gevat doen. Mag dat wel, van je vriendin?
quote:Op zondag 27 september 2015 21:19 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hoezo denk jij dat? Ik geef hier alleen maar aan dat jij je misschien niet heel goed in de situatie kan verplaatsen dat verkrachting een reeel risico is.
Lees je post nog eens.quote:Op zondag 27 september 2015 21:16 schreef Klokov het volgende:
Jij gelooft niet dat je daar als vrouw niet moet oppassen?
quote:Op zondag 27 september 2015 21:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[..]
Lees je post nog eens.
Ik TR niet. Je gaat je vanzelf weer als een hondsdolle gedragen, het is gewoon wachten tot het zover is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |