Je werkt als barman toch in 1 of andere hipstertent?quote:Op maandag 28 september 2015 21:57 schreef no1uknow het volgende:
[..]
vriend ik studeer sociologie waar ga ik die bruidsschat vandaan halen
Sander ik moet hierom best wel lachen, heb gelijk ook even trainingsvideo van RayK gekeken..moest nog harder lachen.quote:Op maandag 28 september 2015 21:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
kom eerst maar eens hier op m'n bed liggen voordat je zulke uitspraken bezigt mevrouwtje
wut?quote:Op maandag 28 september 2015 21:59 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je werkt als barman toch in 1 of andere hipstertent?
jij mag ook wel ff op m'n bedje komen liggen, zal ik je ff poepie laten ruikenquote:Op maandag 28 september 2015 21:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
Sander ik moet hierom best wel lachen, heb gelijk ook even trainingsvideo van RayK gekeken..moest nog harder lachen.
srs?quote:Op maandag 28 september 2015 22:00 schreef no1uknow het volgende:
[..]
dat staat wel op m'n bucketlist
ik heb geen bucketlistquote:
Srs, onderschat hem nietquote:Op maandag 28 september 2015 21:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
Sander ik moet hierom best wel lachen, heb gelijk ook even trainingsvideo van RayK gekeken..moest nog harder lachen.
Mwahahquote:
zegt de naam Kees jou ietsquote:Op maandag 28 september 2015 22:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mwahah
In m'n gym traint een dude die best wel op Sander lijkt, best wel awkward, helemaal omdat Sander en ik niet eens 2 km van elkaar wonen.
wow je kon niet erger mis zittenquote:Op maandag 28 september 2015 22:20 schreef no1uknow het volgende:
er liep zondagmorgen wel zo'n dude rond in de gym in tanktop, expres witte sokken boven z'n ingetogen sneakers, bos krullen en een beetje popi-jopie doen, past eigenlijk best bij het beeld dat ik van je heb
surequote:Op maandag 28 september 2015 22:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wow je kon niet erger mis zitten
ik train altijd shirtloos, heb geen krullen (), ik praat met helemaal niemand tijdens het trainen en heb een dikke koptelefoon op
maar goed
je bedoelt met als achternaam Guyt?quote:Op maandag 28 september 2015 22:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ken twee guytjes die Kees heten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |