Als jij zegt dat je het destijds jammer vond dat ze zo lang op zich lieten wachten, dan uit je al kritiek voor je er begonnen bent. Niet iedereen kan daar tegen.quote:Op maandag 28 september 2015 19:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat je bedoeld?
Weiss is de enige fokker die ik datequote:Op maandag 28 september 2015 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb je niet genoeg aan Fok en US?
Ohh, ok. Ik had begrepen dat je nog van stage wilde switchen. Als ik het goed begrijp heb je dus op de een of andere manier ook een afstudeerstage weten te regelen bij het bedrijf waar je nu stage loopt. Echter wil je nu naar het bedrijf wat je eerder voor ogen had maar je afstudeerstage is in principe al geregeld, correct?quote:Op maandag 28 september 2015 19:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het gaat om een afstudeerstage vanaf februari, niet ter vervanging van mijn huidige meewerkstage.
op site staat dat ze binnen 3 weken zouden reagerenquote:Op maandag 28 september 2015 19:47 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als jij zegt dat je het destijds jammer vond dat ze zo lang op zich lieten wachten, dan uit je al kritiek voor je er begonnen bent. Niet iedereen kan daar tegen.
Welke Marokkanen? Ik ben juist even weg uit Rotterdamquote:Op maandag 28 september 2015 19:41 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hey Messy, hoe is het in Spaans Marokko?
nee neequote:Op maandag 28 september 2015 19:48 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ohh, ok. Ik had begrepen dat je nog van stage wilde switchen. Als ik het goed begrijp heb je dus op de een of andere manier ook een afstudeerstage weten te regelen bij het bedrijf waar je nu stage loopt. Echter wil je nu naar het bedrijf wat je eerder voor ogen had maar je afstudeerstage is in principe al geregeld, correct?
Wat is dan het probleem om een afstudeerstage bij een ander bedrijf te regelen? Volgens mij volg ik je niet helemaal.quote:Op maandag 28 september 2015 20:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee nee
ik doe nu een meewerkstage, dit afmaken en vanaf februari moet ik ergens anders een afstudeerstage doen
en de deadline voor het geregeld hebben van een afstudeerstage is in december
Weissman is ook Marrokaan toch? Dat eiland waar jullie zitten ligt vlakbij Marokko als ik het mij goed herinner. Dacht misschien even terug naar zijn roots.quote:Op maandag 28 september 2015 20:06 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Welke Marokkanen? Ik ben juist even weg uit Rotterdam
Bij dat bedrijf waar ik mijn afstudeerstage wil doen daar ik had een tijdje terug al gesolliciteerd voor een meewerkstage maar ze kwamen pas met een reactie nadat ik mijn huidige meewerkstage al had geregeld.quote:Op maandag 28 september 2015 20:07 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat is dan het probleem om een afstudeerstage bij een ander bedrijf te regelen? Volgens mij volg ik je niet helemaal.
weissman is turk uit izmirquote:Op maandag 28 september 2015 20:08 schreef Klokov het volgende:
[..]
Weissman is ook Marrokaan toch? Dat eiland waar jullie zitten ligt vlakbij Marokko als ik het mij goed herinner. Dacht misschien even terug naar zijn roots.
Geen probleem toch? Zij waren (te) laat met hun reactie. Die snappen ook wel dat je niet al je eieren in 1 mandje flikkerd.quote:Op maandag 28 september 2015 20:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Bij dat bedrijf waar ik mijn afstudeerstage wil doen daar ik had een tijdje terug al gesolliciteerd voor een meewerkstage maar ze kwamen pas met een reactie nadat ik mijn huidige meewerkstage al had geregeld.
Maar nu wil ik dus bij dat andere bedrijf weer solliciteren, maar dit keer voor een afstudeerstage.
Jonguh wat kan jij schelden!quote:Op maandag 28 september 2015 20:08 schreef Klokov het volgende:
[..]
Weissman is ook Marrokaan toch? Dat eiland waar jullie zitten ligt vlakbij Marokko als ik het mij goed herinner. Dacht misschien even terug naar zijn roots.
Turk dus, snap eerlijk gezegd nog steeds de grote afgunst tussen de twee landen nietquote:Op maandag 28 september 2015 20:10 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Jonguh wat kan jij schelden!Hey Crip
ja is ook geen probleemquote:Op maandag 28 september 2015 20:10 schreef Klokov het volgende:
[..]
Geen probleem toch? Zij waren (te) laat met hun reactie. Die snappen ook wel dat je niet al je eieren in 1 mandje flikkerd.
Eindbaas, schaakmeesterquote:
Deze had ik eigenlijk van de oude seto verwacht, is wel goed.quote:Op maandag 28 september 2015 17:12 schreef stinkie het volgende:
bel je ex, die weet wel hoe ze iets uit huis krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |