SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
kwai is die vriendingquote:Op woensdag 16 september 2015 21:32 schreef Fera het volgende:
R&P / Hoe overtuig je iemand van 55 kg die vindt dat ze dik is?
Ik vind dit zo sneu.
Met die lengte heb je dan zelfs ondergewicht volgens mij.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ach, had genoeg vetjes toen ik 55 kilo woog. Maar ik ben ook een dwerg.
55 bij 1,75 is prima voor vrouw hoorquote:Op woensdag 16 september 2015 21:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Met die lengte heb je dan zelfs ondergewicht volgens mij.Dus het is gewoon ongezond om nog meer af te vallen.
Ach, als je wel gezond eet hoeft het niet eens echt ongezond te zijn om ondergewicht te hebben. JR is ook nog steeds in leven toch.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Met die lengte heb je dan zelfs ondergewicht volgens mij.Dus het is gewoon ongezond om nog meer af te vallen.
Eén kilo minder en het is ondergewicht. Zat er niet ver naast dus.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:36 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
55 bij 1,75 is prima voor vrouw hoor
Is wel zo'n beetje ideaalbeeld ja.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:36 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
55 bij 1,75 is prima voor vrouw hoor
Ja, maar is dan toch sneu als je denkt dat je TE DIK bent? Dat vind ik wel ver gaan, sorry hoor.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, als je wel gezond eet hoeft het niet eens echt ongezond te zijn om ondergewicht te hebben. JR is ook nog steeds in leven toch.
zeker voedingscentrumnormenquote:Op woensdag 16 september 2015 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Eén kilo minder en het is ondergewicht. Zat er niet ver naast dus.
Bijna alle vrouwen vinden zichzelf te dikquote:Op woensdag 16 september 2015 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar is dan toch sneu als je denkt dat je TE DIK bent? Dat vind ik wel ver gaan, sorry hoor.
O.a. Maar denk jij dat iemand met dat gewicht, bij die lengte nog meer moet afvallen?quote:Op woensdag 16 september 2015 21:37 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
zeker voedingscentrumnormen
nee ik zeg toch is prima. Verder is het gewoon normaal op die leeftijd dit te denken. Trekt wel bijquote:Op woensdag 16 september 2015 21:38 schreef Fera het volgende:
[..]
O.a. Maar denk jij dat iemand met dat gewicht, bij die lengte nog meer moet afvallen?Je gaat toch niet zeggen dat zoiets dik is?
En ze is 16. Nog in de groei eigenlijk.
Dat hoop ik dan maar voor haar. In ieder geval goed van TS dat hij bezorgd om haar is.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:39 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
nee ik zeg toch is prima. Verder is het gewoon normaal op die leeftijd dit te denken. Trekt wel bij
Zal er in het vervolg rekening mee houdenquote:Op woensdag 16 september 2015 21:37 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik lijd als jij me emogift
Helft van alle Nederlanders toch?quote:Op woensdag 16 september 2015 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
Ohja wacht, de helft van alle vrouwen is ook gewoon te dik
Op een gegeven moment kun je wel zo dun zijn dat je je curves ook verliest hoor.quote:
45% van de vrouwen, 52% van de mannen van wat ik me herinner. Weet alleen niet meer waar ik deze gelezen had.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helft van alle Nederlanders toch?
dan zie je hipbones enzoquote:Op woensdag 16 september 2015 21:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Op een gegeven moment kun je wel zo dun zijn dat je je curves ook verliest hoor.
Hebben ze het dan over overgewicht of echt over obesitas?quote:Op woensdag 16 september 2015 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
45% van de vrouwen, 52% van de mannen van wat ik me herinner. Weet alleen niet meer waar ik deze gelezen had.
Leuk als dat je ding is. Heb liever dat iemand gezond en tevreden is.quote:
Nee overgewicht, maar dat betekent toch 'te dik'?quote:Op woensdag 16 september 2015 21:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Hebben ze het dan over overgewicht of echt over obesitas?
alsof iemand die zichtbare hipbones heeft niet gezond en tevreden isquote:Op woensdag 16 september 2015 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Leuk als dat je ding is. Heb liever dat iemand gezond en tevreden is.
O, gelukkig. Anders zou het wel heel erg zijn. Hopelijk hoor ik binnenkort niet meer bij die groep. Tot nu toe gaat het goed.quote:
Niet dat iemand dan meteen ongezond isquote:Op woensdag 16 september 2015 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Leuk als dat je ding is. Heb liever dat iemand gezond en tevreden is.
Ja, klopt. Maar daar zitten dus ook mensen bij met bij wijze van spreke één kilootje te veel. Dat is dan nog niet zo erg.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee overgewicht, maar dat betekent toch 'te dik'?
Dat zeg ik ook niet. Zullen er vast wel bij zitten die dat al sneller hebben, maar als je afvalt puur om alleen die dingen zichtbaar te krijgen vind ik dat wel zorgelijk.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:42 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
alsof iemand die zichtbare hipbones heeft niet gezond en tevreden is
waaromquote:Op woensdag 16 september 2015 21:45 schreef Fera het volgende:
Maar goed, leuker nieuws: vandaag mijn achterneefje vastgehouden.
Pasgeboren zijn.quote:
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:48 schreef Amarantha het volgende:
Met mijn moeder ging het allemaal wel prima, die mag morgen naar huis. Dinsdag operatie, moet ze dus terugkomen.
Dan had ik dat wel anders verwoord. En er geenquote:Op woensdag 16 september 2015 21:48 schreef Tjacka het volgende:
oh ik dacht vast houden
als in de cel
haha
Mijn moeder wou weer eens niks horen over het stoppen met roken. Toen heb ik met tranen in mijn ogen gezegd dat ik van de week heb gehuild omdat ik al zolang bang ben dat zij vroeg dood gaat.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig maar.Hopelijk gaat dat ook allemaal goed.
Hopelijk. Maar er zijn toch altijd eigenwijze mensen bij helaas.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn moeder wou weer eens niks horen over het stoppen met roken. Toen heb ik met tranen in mijn ogen gezegd dat ik van de week heb gehuild omdat ik al zolang bang ben dat zij vroeg dood gaat.
Volgens mij kwam die wel aan.
Ik zei eerst ja je moet nu dingen gaan laten he? Om erger te voorkomen. 'Boeiend' zei ze toen. Dus toen heb ik haar maar duidelijk gemaakt dat ik niet zeur maar dat ik gewoon verdomd veel van haar hou en haar nog 30 jaar bij mij wil hebben. En daarna dus nog gezegd wat hierboven al staat.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Hopelijk. Maar er zijn toch altijd eigenwijze mensen bij helaas.
Wel opmerkelijk dat ze haar eigen gezondheid blijkbaar niet zo belangrijk vindtquote:Op woensdag 16 september 2015 21:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zei eerst ja je moet nu dingen gaan laten he? Om erger te voorkomen. 'Boeiend' zei ze toen. Dus toen heb ik haar maar duidelijk gemaakt dat ik niet zeur maar dat ik gewoon verdomd veel van haar hou en haar nog 30 jaar bij mij wil hebben. En daarna dus nog gezegd wat hierboven al staat.
Ah fijn om te horen dat ze bijna naar huis mag!quote:Op woensdag 16 september 2015 21:48 schreef Amarantha het volgende:
Met mijn moeder ging het allemaal wel prima, die mag morgen naar huis. Dinsdag operatie, moet ze dus terugkomen.
Verslavingen zijn hardnekkig. Anders zou iedereen wel gewoon stoppen.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wel opmerkelijk dat ze haar eigen gezondheid blijkbaar niet zo belangrijk vindt
Ze vind altijd dat ik zeur als ik erover begin. En het boeit haar niet nee. Durf best te zeggen dat ze het niet erg vindt om vroeg dood te gaan.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
misschien geniet ze gewoon liever van haar sigaretjequote:Op woensdag 16 september 2015 21:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar ze zegt niet dat ze het moeilijk vindt om te stoppen ofzo, maar echt 'boeiend'quote:Op woensdag 16 september 2015 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Verslavingen zijn hardnekkig. Anders zou iedereen wel gewoon stoppen.
Sommige mensen vinden een plezierig, kort leven belangrijker dan een verantwoord, lang leven. En ja, sommige scharen dan dat roken onder plezier.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar ze zegt niet dat ze het moeilijk vindt om te stoppen ofzo, maar echt 'boeiend'
Ik heb weer 500gr kwark gegeten vandaag, maar nu zin in een late snackquote:Op woensdag 16 september 2015 21:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Groene pringles.
Nee pax, eet je yoghurt op
Ja, dat eigenlijk.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:57 schreef Hadtjememaar het volgende:
Snap het wel dood ga je toch wel. Je kan alles wat je leuk vind laten en morgen op een zebrapad geschept worden
Hmm ja ik heb wel makkelijk praten natuurlijkquote:Op woensdag 16 september 2015 21:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden een plezierig, kort leven belangrijker dan een verantwoord, lang leven. En ja, sommige scharen dan dat roken onder plezier.
Hoeveel rookt ze dan?quote:Op woensdag 16 september 2015 21:59 schreef Amarantha het volgende:
Als ik zoveel zou roken dan zou ik iedere dag een portie beroerd zijnRook soms op zaterdagavond wel eens teveel, bah.
Zo'n 50 gram pakje is makkelijk in 2 dagen op volgens mij. Ze rookt zo 3 shaggies in 20 minuten tijd.quote:
Dat niet per se, maar iedereen heeft zijn prioriteiten natuurlijk anders. Maar ik hoop wel dat de zorgen van haar dochter nog meer prioriteit heeft. Zoiets zou mijn hart wel breken denk ik.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm ja ik heb wel makkelijk praten natuurlijk
Oh wow... gewoon continu min of meer?quote:Op woensdag 16 september 2015 22:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo'n 50 gram pakje is makkelijk in 2 dagen op volgens mij. Ze rookt zo 3 shaggies in 20 minuten tijd.
Nee hoor.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:57 schreef Amarantha het volgende:
En ja het voelt wel hypocriet om over het roken te hebben maar als ik zo er aan toe was dan had ik alles in de prullenbak gegooid. Wtf dat doe je toch? Ze is ook al een onderbeen kwijt mensen door het roken, had voorkomen kunnen worden maar ze wou niet stoppen.
Mijn moeder is ook gestopt toen ze zwanger werd van de eerstequote:Op woensdag 16 september 2015 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat niet per se, maar iedereen heeft zijn prioriteiten natuurlijk anders. Maar ik hoop wel dat de zorgen van haar dochter nog meer prioriteit heeft. Zoiets zou mijn hart wel breken denk ik.
Maar goed, ik heb me voorgenomen om niet meer te roken zodra ik kinderen heb. Sowieso niet tijdens zwangerschap natuurlijk, maar eigenlijk zonde om daarna weer te beginnen eigenlijk.
Damn, dat is wel veel. En ook nog zonder filter dus.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo'n 50 gram pakje is makkelijk in 2 dagen op volgens mij. Ze rookt zo 3 shaggies in 20 minuten tijd.
Dat was wel beetje de bedoeling eigenlijk jaquote:Op woensdag 16 september 2015 22:00 schreef Fera het volgende:
Zoiets zou mijn hart wel breken denk ik.
Onzin. Zijn heus wel genoeg mensen die na zo'n gebeurtenis ermee kappen.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor.
Rokers blijven altijd roken. Makkelijk commentaar leveren nu je nog jong bent
Ik durf echt te zeggen van mijzelf dat ik zou stoppen.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor.
Rokers blijven altijd roken. Makkelijk commentaar leveren nu je nog jong bent
Niks mis meequote:Op woensdag 16 september 2015 22:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat was wel beetje de bedoeling eigenlijk jaKlinkt hard maar ik hoopte echt dat ik haar eens flink op haar hart wist te trappen in de hoop dat ze eens wakker wordt en beseft dat ik er nog ben en dat ik ooit nog wel kinderen krijg die ook graag oma willen leren kennen.
Aan de andere kant is het wel haar leven natuurlijk. Altijd lastig zoiets.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat was wel beetje de bedoeling eigenlijk jaKlinkt hard maar ik hoopte echt dat ik haar eens flink op haar hart wist te trappen in de hoop dat ze eens wakker wordt en beseft dat ik er nog ben en dat ik ooit nog wel kinderen krijg die ook graag oma willen leren kennen.
Waarom stop je nu niet dan als je de gevolgen weet?quote:Op woensdag 16 september 2015 22:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik durf echt te zeggen van mijzelf dat ik zou stoppen.
Ik ken een verslaafdenbrein te goed.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Onzin. Zijn heus wel genoeg mensen die na zo'n gebeurtenis ermee kappen.
Je hebt deels wel gelijk, maar dan nog. Voor veel mensen is het toch een 'wake up call'. Ik heb het ook meegemaakt in mijn omgeving.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ken een verslaafdenbrein te goed.
Een kleine minderheid.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt deels wel gelijk, maar dan nog. Voor veel mensen is het toch een 'wake up call'. Ik heb het ook meegemaakt in mijn omgeving.
Goede vraag wel jaquote:Op woensdag 16 september 2015 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom stop je nu niet dan als je de gevolgen weet?
fijn voor je lieverdquote:Op woensdag 16 september 2015 21:48 schreef Amarantha het volgende:
Makkelijk antwoord op het moment dat je hele lichaam niet om nicotine schreeuwt natuurlijk.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Goede vraag wel jaKan ik je geen antwoord opgeven, maar als ik zwanger ben stop ik uiteraard wel en dan blijf ik er ook vanaf na die tijd. Daarna weer beginnen is wel dom.
Die ken ik ook wel ja. Vriendin van mijn moeder die een paar keer met verschillende klachten (vooral aan het hart) in het ziekenhuis heeft gelegen, maar nog steeds rookt als een ketter onder het mom van 'je leeft maar één keer'.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een kleine minderheid.
De meeste verslaafden gaan die dingen namelijk bagetalliseren.
Dat klopt ja. En als dat zo is dan flikker ik het meteen weg.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Makkelijk antwoord op het moment dat je hele lichaam niet om nicotine schreeuwt natuurlijk.
Je kan ook volgend jaar longkanker krijgen door het roken
Je weet het nu al, dom dat je niet stopt.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat klopt ja. En als dat zo is dan flikker ik het meteen weg.
Hoe weet je dat? Waarom flikker je het niet nu weg?quote:Op woensdag 16 september 2015 22:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat klopt ja. En als dat zo is dan flikker ik het meteen weg.
Pure onzin natuurlijk dat je dan opeens wel kan stoppen.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Waarom flikker je het niet nu weg?
Ok Inso. Als ik iets krijg door het roken dan ga ik hardcore door. Nu tevreden?quote:Op woensdag 16 september 2015 22:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pure onzin natuurlijk dat je dan opeens wel kan stoppen.
Uiteraard. Maar het is altijd 'morgen'quote:Op woensdag 16 september 2015 22:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pure onzin natuurlijk dat je dan opeens wel kan stoppen.
Waarom stop je niet als je de risicos kent?quote:Op woensdag 16 september 2015 22:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ok Inso. Als ik iets krijg door het roken dan ga ik hardcore door. Nu tevreden?
Zoals ik al zei kan ik je geen nuttig antwoord opgeven.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom stop je niet als je de risicos kent?
Dan zou ik maar niet te veel oordelen over anderen.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zoals ik al zei kan ik je geen nuttig antwoord opgeven.
En later stoppen natuurlijk.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:07 schreef Fera het volgende:
Ik rook eigenlijk pas echt twee jaar, met bijna een jaar ertussen dat ik niet gerookt heb. Ben dus eigenlijk ook nog niet echt bang voor de gevolgen. Waarschijnlijk onterecht, maar toch.Beetje ongezond plezier mag wel in je jonge jaren, vind ik.
quote:Op woensdag 16 september 2015 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan zou ik maar niet te veel oordelen over anderen.
Ok Inso.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
En vooral niet claimen dat je natuurlijk later wel stopt.
En wat als je samen stopt met je moeder?quote:Op woensdag 16 september 2015 22:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zoals ik al zei kan ik je geen nuttig antwoord opgeven.
Zoals ik al zei, sowieso als ik zwanger word. En na die negen maanden is het wel zonde om weer te beginnen.quote:
Ben toen pas begonnen.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik stop ook als ik 21 ben jongens!!!
Mensen die na hun 21e nog roken, zonde.
Gaat echt niet werken. Niet omdat ik niet wil of wat dan ook maar om het feit dat ik haar maar 2 uur per week zie.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:09 schreef Fera het volgende:
[..]
En wat als je samen stopt met je moeder?Kun je elkaar ook steun geven misschien. Maar dan moet je het beiden natuurlijk echt willen, anders werkt zoiets niet.
Ik vind het erg lekker als ik wat gedronken heb. Anders vind ik het maar saai omdat ik alleen maar rookte in joints.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:09 schreef Opsonisatie het volgende:
3 x gerookt in totaal. Vond het maar matig. Alleen de black devil chocoladesmaak was wel lekkur.
Je hoeft ook niet 24/7 elkaar erop te controleren. Gewoon tegelijk stoppen afzonderlijk van elkaar.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gaat echt niet werken. Niet omdat ik niet wil of wat dan ook maar om het feit dat ik haar maar 2 uur per week zie.
Dit doet mij allemaal echt geen fuck hoor...quote:Op woensdag 16 september 2015 22:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar als de longkanker me volgend jaar pakt stop ik hoor.
Nee tuurlijk niet.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit doet mij allemaal echt geen fuck hoor...
Eerst was het zoiets van: "O, ik raak toch niet verslaafd".quote:
Klopt, heb ik ook gezegd over mijzelf hier ergens bovenaan in het topic.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet.
Hypocrietje.
Hypocrietenquote:Op woensdag 16 september 2015 22:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt, heb ik ook gezegd over mijzelf hier ergens bovenaan in het topic.
Vertrouwen hebben in elkaar. Je moet geen politieagent willen spelen. Ik zei ook steunen, niet controleren. Dus als je het even moeilijk hebt dat je begrip en herkenning bij elkaar vindt en elkaar kan motiveren om niet weer te beginnen.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gaat echt niet werken. Niet omdat ik niet wil of wat dan ook maar om het feit dat ik haar maar 2 uur per week zie.
digibeetquote:Op woensdag 16 september 2015 22:14 schreef Tjacka het volgende:
ik krijg een foto niet op juiste formaat voor fobo
ik ben een apaat
Waarom ben je daardoor een apaat?quote:Op woensdag 16 september 2015 22:14 schreef Tjacka het volgende:
ik ben een apaat
Stuur linkje maar in DM.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:14 schreef Tjacka het volgende:
ik ben een apaat
Iedereen raakt bijna verslaafd aan rokenquote:Op woensdag 16 september 2015 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Eerst was het zoiets van: "O, ik raak toch niet verslaafd".Toch wel dus. Toen begin 2014 gestopt en dat bijna een heel jaar volgehouden. Wel nog blijven blowen af en toe, daardoor ook eigenlijk weer begonnen.
alsjeblieftquote:Op woensdag 16 september 2015 22:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oooh fobo, sorry luister ook muziek dus beetje afgeleid.
wiequote:Op woensdag 16 september 2015 22:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat heb jij met catkillah gedaan
Weet ik. Ik was arrogant om te denken van niet, omdat andere middelen me niet zoveel doen. Blowen is leuk bijvoorbeeld, maar kan ook goed langere tijd zonder. Sterker nog, soms ben ik er wel even klaar mee.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iedereen raakt bijna verslaafd aan roken
Ik wist al vrij snel dat ik verslaafd was. Vooral toen ik het de eerste keer al lekker vondquote:Op woensdag 16 september 2015 22:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet ik. Ik was arrogant om te denken van niet, omdat andere middelen me niet zoveel doen. Blowen is leuk bijvoorbeeld, maar kan ook goed langere tijd zonder. Sterker nog, soms ben ik er wel even klaar mee.
blowen kinderdrugs tochquote:Op woensdag 16 september 2015 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wist al vrij snel dat ik verslaafd was. Vooral toen ik het de eerste keer al lekker vond
het ging dan ook over roken.quote:
Eerste keer sigaret vond ik wel vies. Maar had een keer een sigaartje gerookt op een feestje. Dat vond ik wel lekker.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wist al vrij snel dat ik verslaafd was. Vooral toen ik het de eerste keer al lekker vond
ohquote:Op woensdag 16 september 2015 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
het ging dan ook over roken.
Blowen vind ik bijzonder weinig verslavend.
Zolderkamerautistquote:Op woensdag 16 september 2015 22:24 schreef Tjacka het volgende:
ik ben vanaf zes uur al op mijn kamer
Smerige verslaving. Vooral omdat de effecten niet echt gelijk merkbaar zijn in tegenstelling tot drank.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:27 schreef Elan het volgende:
[..]
oh
ja kom daar ook niet echt goed vanaf ondanks alle stoppogingen
Kloptquote:Op woensdag 16 september 2015 22:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Smerige verslaving. Vooral omdat de effecten niet echt gelijk merkbaar zijn in tegenstelling tot drank.
Wat het eigenlijk alleen maar verslavender maakt.
gewoon stoppen johquote:Op woensdag 16 september 2015 22:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt
Je kon er vroeger mee naar de huisarts nu moet je zelf maar iets bedenken of zo
Binnenkort kun je ze dislikenquote:Op woensdag 16 september 2015 22:29 schreef Fera het volgende:
Leuk als mensen een relatie hebben, maar nu worden die vele foto's en relatiestatussen toch wel een beetje vervelend.
Ik en Kaneel hebben geen facebookofficiele relatie en geen enkele gezamenlijke foto. :$quote:Op woensdag 16 september 2015 22:29 schreef Fera het volgende:
Leuk als mensen een relatie hebben, maar nu worden die vele foto's en relatiestatussen toch wel een beetje vervelend.
Dom ook van de overheid.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt
Je kon er vroeger mee naar de huisarts nu moet je zelf maar iets bedenken of zo
Eens. Is september relatiemaand ofzo. Vandaag ook al gehoord dat een vriendin zwanger is.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:29 schreef Fera het volgende:
homoquote:Op woensdag 16 september 2015 22:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik snap niks van voetbal
Ik heb ooit geprobeerd mn status in Weduwenaar te veranderen toen ik 16 was.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik en Kaneel hebben geen facebookofficiele relatie en geen enkele gezamenlijke foto. :$
Is dat beter of erger?
is moeilijk man vooral met een biertje op is het fucking goed.quote:
Moet je helemaal zelf weten.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik en Kaneel hebben geen facebookofficiele relatie en geen enkele gezamenlijke foto. :$
Is dat beter of erger?
Trouw met mijquote:Op woensdag 16 september 2015 22:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik snap niks van voetbal
Of als je je verveeld. Of als je een fucking chill moment hebtquote:Op woensdag 16 september 2015 22:31 schreef Elan het volgende:
[..]
is moeilijk man vooral met een biertje op is het fucking goed.
of als je boos bent probeer dan maar niet te roken man man
Er valt niet heel veel te snappenquote:Op woensdag 16 september 2015 22:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik snap niks van voetbal
quote:Op woensdag 16 september 2015 22:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb ooit geprobeerd mn status in Weduwenaar te veranderen toen ik 16 was.
Was vies dronken
Meer steeds van dezelfde personen.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Eens. Is september relatiemaand ofzo. Vandaag ook al gehoord dat een vriendin zwanger is.
oh vandaar dat ik niet kan hosselen, meisjes hebben een gaydarquote:
je bent mijn droomvrouwquote:Op woensdag 16 september 2015 22:31 schreef Kauai het volgende:
[..]
Er valt niet heel veel te snappen
wowquote:Op woensdag 16 september 2015 22:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Trouw met mijal die voetbalgesprekken zijn zo niet te volgen
2 accounts?quote:Op woensdag 16 september 2015 22:33 schreef Elan het volgende:
Morta hoezo post jij eigenlijk met 2 accounts
ik zou dat echt verschrikkelijk vindenquote:
Slomequote:Op woensdag 16 september 2015 22:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wow
heftig dit
Eerst een keer daten okay?
nu uit je het gewoon hier tegen mijquote:Op woensdag 16 september 2015 22:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Vroeger schreef ik mijn boosheid altijd af in mijn dagboek. Ik las het gister even terug en oh my god. Allemaal haatneigingen richting persoon A en dan alles wegstrepen en erbij schrijven "maar toch vind ik A lief"
Puberteit.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Vroeger schreef ik mijn boosheid altijd af in mijn dagboek. Ik las het gister even terug en oh my god. Allemaal haatneigingen richting persoon A en dan alles wegstrepen en erbij schrijven "maar toch vind ik A lief"
is toch heerlijk als je met je partner over voetbal kan babbelenquote:Op woensdag 16 september 2015 22:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik zou dat echt verschrikkelijk vinden
kom je thuis van een wedstrijdje ajax
gaat je vriendin zeggen dat ze misschien beter 4-4-2 hadden kunnen spelen
en er meer druk moest worden gezet op de linksbuiten
Snap dat probleem ook niet zo eigenlijk.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
is toch heerlijk als je met je partner over voetbal kan babbelen
niet mijn dingquote:Op woensdag 16 september 2015 22:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
is toch heerlijk als je met je partner over voetbal kan babbelen
Voorbeeld?quote:Op woensdag 16 september 2015 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
Ik schreef altijd van die wereldvreemde dingen in dagboek. Toen ik 13 was, was ik best links
Waarom niet? Toch leuk als je over dezelfde interesse kan praten?quote:
hou opquote:Op woensdag 16 september 2015 22:37 schreef Elan het volgende:
[..]
xcachet wist dan ook niets van voetbal af
wie is ddie cachetquote:Op woensdag 16 september 2015 22:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Toch altijd nachtmerriequote:Op woensdag 16 september 2015 22:37 schreef Fera het volgende:
Enige dagboek wat ik heb is een dromendagboek. Want sommige dromen zijn te grappig om te willen vergeten.
Klote. Ik niet gelukkig. Wel freaky, maar geen nachtmerries.quote:
wiequote:Op woensdag 16 september 2015 22:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Elke nacht wel nachtmerrie helaasquote:Op woensdag 16 september 2015 22:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Klote. Ik niet gelukkig. Wel freaky, maar geen nachtmerries.
voetbal is mijn dingquote:Op woensdag 16 september 2015 22:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom niet? Toch leuk als je over dezelfde interesse kan praten?
ik weet niet of ik wel klaar ben voor iets dat zo serieus is meteenquote:
Maar wat als ze je passie wel begrijpt en die deelt? Daar is toch niets mis mee? Of ben je bang dat iemand anders een andere mening heeft dan jij?quote:Op woensdag 16 september 2015 22:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
voetbal is mijn ding
ik word al boos als ik met mijn vrienden die in mijn ogen niks van mijn passie begrijpen over voetbal praat
laat staan als dat met mijn chick zou zijn
over alle andere interesses is het wel fijn ja
Misschien is het tijd om los te komen van de navelstreng.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:39 schreef Paxcon het volgende:
Ik droomde deze week dat ik fittie had met mn moeder en ik het contact had verbroken
was echt raar
Communistje.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dacht dat de wereld beter zou zijn als iedereen evenveel centjes zou krijgen.
Ik heb nooit echt een linkse periode gehad.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dacht dat de wereld beter zou zijn als iedereen evenveel centjes zou krijgen.
homo's zijn vaak moederskindje hequote:Op woensdag 16 september 2015 22:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien is het tijd om los te komen van de navelstreng.
Ach, ik was er ook van overtuigd dat ik nooit iets met lichamelijk contact te maken wilde hebben. En kijk nou eens wat daarvan terecht gekomen is.quote:
Geen idee ken buiten FOK! geen homo's eigenlijk.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:41 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
homo's zijn vaak moederskindje he
begrijpen is primaquote:Op woensdag 16 september 2015 22:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wat als ze je passie wel begrijpt en die deelt? Daar is toch niets mis mee? Of ben je bang dat iemand anders een andere mening heeft dan jij?
boks ouwequote:Op woensdag 16 september 2015 22:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen idee ken buiten FOK! geen homo's eigenlijk.
Valt het mee of valt het tegen, dat lichamelijk contact?quote:Op woensdag 16 september 2015 22:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, ik was er ook van overtuigd dat ik nooit iets met lichamelijk contact te maken wilde hebben. En kijk nou eens wat daarvan terecht gekomen is.
Natuurlijk. Maar als je beiden van voetbal houdt betekent dat niet dat je verder geen verschillende interesses kan hebben.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
begrijpen is prima
maar delen hoeft van mij niet zo
je moet ook gewoon dingen apart kunnen hebben
ken ze wel vaag van restaurants en mijn reservekapper is homo maar zou ze niet als vriend willen of zoquote:Op woensdag 16 september 2015 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
boks ouwe
alleen paar oppervlakkig
Dat lijkt me idd erg ongemakkelijkquote:Op woensdag 16 september 2015 22:43 schreef Elan het volgende:
[..]
ken ze wel vaag van restaurants en mijn reservekapper is homo maar zou ze niet als vriend willen of zo
Beide. Het is beter dan ik ervan had verwacht. Maar op mijn 18e had ik al minstens 7 jaar van niemand een omhelzing gehad, dus was erg wennen. :$quote:Op woensdag 16 september 2015 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Valt het mee of valt het tegen, dat lichamelijk contact?
Dat kan ik me voorstellen. Maar voelt het nu nog onwennig of wel prettig?quote:Op woensdag 16 september 2015 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beide. Het is beter dan ik ervan had verwacht. Maar op mijn 18e had ik al minstens 7 jaar van niemand een omhelzing gehad, dus was erg wennen. :$
quote:Op woensdag 16 september 2015 22:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien is het tijd om los te komen van de navelstreng.
Hoezo eigenlijk?quote:Op woensdag 16 september 2015 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me idd erg ongemakkelijk
ik zie dat gewoon niet voor mijquote:Op woensdag 16 september 2015 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar als je beiden van voetbal houdt betekent dat niet dat je verder geen verschillende interesses kan hebben.
Ligt eraan met wie. En wanneer. Het is erg variabel hoe aanrakerig ik kan zijn.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Maar voelt het nu nog onwennig of wel prettig?
Als je een interesse deelt betekent dat niet dat je elkaar moet vergezellen naar elke wedstrijd. Dat heet elkaar ruimte geven.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik zie dat gewoon niet voor mij
om elke wedstrijd uit en thuis met je chick naar Ajax te gaan
dat is hoe ik voetbal beleef en als iemand het dan iets minder of maar een beetje dat heeft irriteer ik mij daar mateloos aan ja
dan liever gewoon helemaal niet
wel kicken toch met je chick op vak 410 gaan staan kan ze mooi met haar tetten flashenquote:Op woensdag 16 september 2015 22:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is hoe ik voetbal beleef en als iemand het dan iets minder of maar een beetje dat heeft irriteer ik mij daar mateloos aan ja
Hmmm, ja. Zelfs ik heb dat soms nog.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ligt eraan met wie. En wanneer. Het is erg variabel hoe aanrakerig ik kan zijn.
En als ze af en toe mee wil maar je meestal gewoon met je vrienden kunt?quote:Op woensdag 16 september 2015 22:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat kan sowieso nietquote:Op woensdag 16 september 2015 22:47 schreef Fera het volgende:
En misschien is je chick wel voor Feyenoord.
dat kan dan dus niet omdat je allebei graag heen wiltquote:Op woensdag 16 september 2015 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je een interesse deelt betekent dat niet dat je elkaar moet vergezellen naar elke wedstrijd. Dat heet elkaar ruimte geven.
Met ex had ik wel eens dagen dat ik echt niet wilde dat hij aan me zat. :$quote:Op woensdag 16 september 2015 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm, ja. Zelfs ik heb dat soms nog.
quote:
2x per jaar is de maxquote:Op woensdag 16 september 2015 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En als ze af en toe mee wil maar je meestal gewoon met je vrienden kunt?
dat lijkt mij sterkquote:Op woensdag 16 september 2015 22:47 schreef Fera het volgende:
En misschien is je chick wel voor Feyenoord.
Hoezo? Zij kan toch ook met andere mensen gaan? Je hoeft niet aan elkaar vastgeplakt te zitten. Of je zegt: "Dit keer even niet, wil graag met m'n maten". Een redelijke chick begrijpt dat wel.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat kan dan dus niet omdat je allebei graag heen wilt
Kan wel vervelend zijn voor een partner, maar als dat gewoon is wie je bent dan ben je daardoor niet een matige vriendin.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met ex had ik wel eens dagen dat ik echt niet wilde dat hij aan me zat. :$
Ben best wel een matige vriendin geweest bij vlagen.
dan moet je die wel hebbenquote:Op woensdag 16 september 2015 22:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoezo? Zij kan toch ook met andere mensen gaan? Je hoeft niet aan elkaar vastgeplakt te zitten. Of je zegt: "Dit keer even niet, wil graag met m'n maten". Een redelijke chick begrijpt dat wel.
Maar nu heb ik het niet, dus weet niet of het 'is wie ik ben'.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan wel vervelend zijn voor een partner, maar als dat gewoon is wie je bent dan ben je daardoor niet een matige vriendin.
Zou er best mee samen kunnen leven als iemand voor de rivaal is.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een vriendin die jood was, zou toch niet kunnen
ik niet.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou er best mee samen kunnen leven als iemand voor de rivaal is.
Maten of een redelijke chick?quote:
ik echt nietquote:Op woensdag 16 september 2015 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou er best mee samen kunnen leven als iemand voor de rivaal is.
Toentertijd was het wel wie je bent.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar nu heb ik het niet, dus weet niet of het 'is wie ik ben'.
hee ze gaan nu opeens de andere kant opquote:Op woensdag 16 september 2015 22:49 schreef Paxcon het volgende:
naar voetbal met mensen die niks met voetbal hebben of er niks van weten lijkt me echt matig
Ik ben ook wel een makkelijk persoon denk ik. :$quote:
Ik ook maar een jood komt er niet in. Klaar.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een makkelijk persoon denk ik. :$
Wat bijvoorbeeld zou iemand dan wel een matige vriend/vriendin maken?quote:Op woensdag 16 september 2015 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Toentertijd was het wel wie je bent.
quote:Op woensdag 16 september 2015 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook maar een jood komt er niet in. Klaar.
ja pff moet je toch niet aan denkenquote:Op woensdag 16 september 2015 22:51 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
hee ze gaan nu opeens de andere kant op
ik jou nietquote:Op woensdag 16 september 2015 22:52 schreef Elan het volgende:
Tjacka zou ik wel als vriend willen hebben hoor jij niet Inso
Is toch juist mooi man met je ouwe naar stadionnetje toequote:Op woensdag 16 september 2015 22:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja pff moet je toch niet aan denken
ik hoor ook wel eens gesprekken om me heen in stadion van vader met klein kind, wat een kutvragen stellen die
Bedrog. Vrijheid ontnemen. Geen respect voor de ander hebben.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat bijvoorbeeld zou iemand dan wel een matige vriend/vriendin maken?
je herhaal het niet voor nietsquote:Op woensdag 16 september 2015 22:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Zei alleen wat knut altijd zei jij dat weet je zelf ook heus wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |