Je hoeft ook niet 24/7 elkaar erop te controleren. Gewoon tegelijk stoppen afzonderlijk van elkaar.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gaat echt niet werken. Niet omdat ik niet wil of wat dan ook maar om het feit dat ik haar maar 2 uur per week zie.
Dit doet mij allemaal echt geen fuck hoor...quote:Op woensdag 16 september 2015 22:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar als de longkanker me volgend jaar pakt stop ik hoor.
Nee tuurlijk niet.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit doet mij allemaal echt geen fuck hoor...
Eerst was het zoiets van: "O, ik raak toch niet verslaafd".quote:
Klopt, heb ik ook gezegd over mijzelf hier ergens bovenaan in het topic.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet.
Hypocrietje.
Hypocrietenquote:Op woensdag 16 september 2015 22:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt, heb ik ook gezegd over mijzelf hier ergens bovenaan in het topic.
Vertrouwen hebben in elkaar. Je moet geen politieagent willen spelen. Ik zei ook steunen, niet controleren. Dus als je het even moeilijk hebt dat je begrip en herkenning bij elkaar vindt en elkaar kan motiveren om niet weer te beginnen.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gaat echt niet werken. Niet omdat ik niet wil of wat dan ook maar om het feit dat ik haar maar 2 uur per week zie.
digibeetquote:Op woensdag 16 september 2015 22:14 schreef Tjacka het volgende:
ik krijg een foto niet op juiste formaat voor fobo
ik ben een apaat
Waarom ben je daardoor een apaat?quote:Op woensdag 16 september 2015 22:14 schreef Tjacka het volgende:
ik ben een apaat
Stuur linkje maar in DM.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:14 schreef Tjacka het volgende:
ik ben een apaat
Iedereen raakt bijna verslaafd aan rokenquote:Op woensdag 16 september 2015 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Eerst was het zoiets van: "O, ik raak toch niet verslaafd".Toch wel dus. Toen begin 2014 gestopt en dat bijna een heel jaar volgehouden. Wel nog blijven blowen af en toe, daardoor ook eigenlijk weer begonnen.
alsjeblieftquote:Op woensdag 16 september 2015 22:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oooh fobo, sorry luister ook muziek dus beetje afgeleid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |