Hoe weet je dat? Waarom flikker je het niet nu weg?quote:Op woensdag 16 september 2015 22:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat klopt ja. En als dat zo is dan flikker ik het meteen weg.
Pure onzin natuurlijk dat je dan opeens wel kan stoppen.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Waarom flikker je het niet nu weg?
Ok Inso. Als ik iets krijg door het roken dan ga ik hardcore door. Nu tevreden?quote:Op woensdag 16 september 2015 22:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pure onzin natuurlijk dat je dan opeens wel kan stoppen.
Uiteraard. Maar het is altijd 'morgen'quote:Op woensdag 16 september 2015 22:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pure onzin natuurlijk dat je dan opeens wel kan stoppen.
Waarom stop je niet als je de risicos kent?quote:Op woensdag 16 september 2015 22:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ok Inso. Als ik iets krijg door het roken dan ga ik hardcore door. Nu tevreden?
Zoals ik al zei kan ik je geen nuttig antwoord opgeven.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom stop je niet als je de risicos kent?
Dan zou ik maar niet te veel oordelen over anderen.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zoals ik al zei kan ik je geen nuttig antwoord opgeven.
En later stoppen natuurlijk.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:07 schreef Fera het volgende:
Ik rook eigenlijk pas echt twee jaar, met bijna een jaar ertussen dat ik niet gerookt heb. Ben dus eigenlijk ook nog niet echt bang voor de gevolgen. Waarschijnlijk onterecht, maar toch.Beetje ongezond plezier mag wel in je jonge jaren, vind ik.
quote:Op woensdag 16 september 2015 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan zou ik maar niet te veel oordelen over anderen.
Ok Inso.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
En vooral niet claimen dat je natuurlijk later wel stopt.
En wat als je samen stopt met je moeder?quote:Op woensdag 16 september 2015 22:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zoals ik al zei kan ik je geen nuttig antwoord opgeven.
Zoals ik al zei, sowieso als ik zwanger word. En na die negen maanden is het wel zonde om weer te beginnen.quote:
Ben toen pas begonnen.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik stop ook als ik 21 ben jongens!!!
Mensen die na hun 21e nog roken, zonde.
Gaat echt niet werken. Niet omdat ik niet wil of wat dan ook maar om het feit dat ik haar maar 2 uur per week zie.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:09 schreef Fera het volgende:
[..]
En wat als je samen stopt met je moeder?Kun je elkaar ook steun geven misschien. Maar dan moet je het beiden natuurlijk echt willen, anders werkt zoiets niet.
Ik vind het erg lekker als ik wat gedronken heb. Anders vind ik het maar saai omdat ik alleen maar rookte in joints.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:09 schreef Opsonisatie het volgende:
3 x gerookt in totaal. Vond het maar matig. Alleen de black devil chocoladesmaak was wel lekkur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |