wiequote:Op woensdag 16 september 2015 22:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat heb jij met catkillah gedaan
Weet ik. Ik was arrogant om te denken van niet, omdat andere middelen me niet zoveel doen. Blowen is leuk bijvoorbeeld, maar kan ook goed langere tijd zonder. Sterker nog, soms ben ik er wel even klaar mee.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iedereen raakt bijna verslaafd aan roken
Ik wist al vrij snel dat ik verslaafd was. Vooral toen ik het de eerste keer al lekker vondquote:Op woensdag 16 september 2015 22:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet ik. Ik was arrogant om te denken van niet, omdat andere middelen me niet zoveel doen. Blowen is leuk bijvoorbeeld, maar kan ook goed langere tijd zonder. Sterker nog, soms ben ik er wel even klaar mee.
blowen kinderdrugs tochquote:Op woensdag 16 september 2015 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wist al vrij snel dat ik verslaafd was. Vooral toen ik het de eerste keer al lekker vond
het ging dan ook over roken.quote:
Eerste keer sigaret vond ik wel vies. Maar had een keer een sigaartje gerookt op een feestje. Dat vond ik wel lekker.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wist al vrij snel dat ik verslaafd was. Vooral toen ik het de eerste keer al lekker vond
ohquote:Op woensdag 16 september 2015 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
het ging dan ook over roken.
Blowen vind ik bijzonder weinig verslavend.
Zolderkamerautistquote:Op woensdag 16 september 2015 22:24 schreef Tjacka het volgende:
ik ben vanaf zes uur al op mijn kamer
Smerige verslaving. Vooral omdat de effecten niet echt gelijk merkbaar zijn in tegenstelling tot drank.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:27 schreef Elan het volgende:
[..]
oh
ja kom daar ook niet echt goed vanaf ondanks alle stoppogingen
Kloptquote:Op woensdag 16 september 2015 22:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Smerige verslaving. Vooral omdat de effecten niet echt gelijk merkbaar zijn in tegenstelling tot drank.
Wat het eigenlijk alleen maar verslavender maakt.
gewoon stoppen johquote:Op woensdag 16 september 2015 22:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt
Je kon er vroeger mee naar de huisarts nu moet je zelf maar iets bedenken of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |