Gelukkig maar.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:48 schreef Amarantha het volgende:
Met mijn moeder ging het allemaal wel prima, die mag morgen naar huis. Dinsdag operatie, moet ze dus terugkomen.
Dan had ik dat wel anders verwoord. En er geenquote:Op woensdag 16 september 2015 21:48 schreef Tjacka het volgende:
oh ik dacht vast houden
als in de cel
haha
Mijn moeder wou weer eens niks horen over het stoppen met roken. Toen heb ik met tranen in mijn ogen gezegd dat ik van de week heb gehuild omdat ik al zolang bang ben dat zij vroeg dood gaat.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig maar.Hopelijk gaat dat ook allemaal goed.
Hopelijk. Maar er zijn toch altijd eigenwijze mensen bij helaas.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn moeder wou weer eens niks horen over het stoppen met roken. Toen heb ik met tranen in mijn ogen gezegd dat ik van de week heb gehuild omdat ik al zolang bang ben dat zij vroeg dood gaat.
Volgens mij kwam die wel aan.
Ik zei eerst ja je moet nu dingen gaan laten he? Om erger te voorkomen. 'Boeiend' zei ze toen. Dus toen heb ik haar maar duidelijk gemaakt dat ik niet zeur maar dat ik gewoon verdomd veel van haar hou en haar nog 30 jaar bij mij wil hebben. En daarna dus nog gezegd wat hierboven al staat.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Hopelijk. Maar er zijn toch altijd eigenwijze mensen bij helaas.
Wel opmerkelijk dat ze haar eigen gezondheid blijkbaar niet zo belangrijk vindtquote:Op woensdag 16 september 2015 21:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zei eerst ja je moet nu dingen gaan laten he? Om erger te voorkomen. 'Boeiend' zei ze toen. Dus toen heb ik haar maar duidelijk gemaakt dat ik niet zeur maar dat ik gewoon verdomd veel van haar hou en haar nog 30 jaar bij mij wil hebben. En daarna dus nog gezegd wat hierboven al staat.
Ah fijn om te horen dat ze bijna naar huis mag!quote:Op woensdag 16 september 2015 21:48 schreef Amarantha het volgende:
Met mijn moeder ging het allemaal wel prima, die mag morgen naar huis. Dinsdag operatie, moet ze dus terugkomen.
Verslavingen zijn hardnekkig. Anders zou iedereen wel gewoon stoppen.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wel opmerkelijk dat ze haar eigen gezondheid blijkbaar niet zo belangrijk vindt
Ze vind altijd dat ik zeur als ik erover begin. En het boeit haar niet nee. Durf best te zeggen dat ze het niet erg vindt om vroeg dood te gaan.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
misschien geniet ze gewoon liever van haar sigaretjequote:Op woensdag 16 september 2015 21:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar ze zegt niet dat ze het moeilijk vindt om te stoppen ofzo, maar echt 'boeiend'quote:Op woensdag 16 september 2015 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Verslavingen zijn hardnekkig. Anders zou iedereen wel gewoon stoppen.
Sommige mensen vinden een plezierig, kort leven belangrijker dan een verantwoord, lang leven. En ja, sommige scharen dan dat roken onder plezier.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar ze zegt niet dat ze het moeilijk vindt om te stoppen ofzo, maar echt 'boeiend'
Ik heb weer 500gr kwark gegeten vandaag, maar nu zin in een late snackquote:Op woensdag 16 september 2015 21:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Groene pringles.
Nee pax, eet je yoghurt op
Ja, dat eigenlijk.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:57 schreef Hadtjememaar het volgende:
Snap het wel dood ga je toch wel. Je kan alles wat je leuk vind laten en morgen op een zebrapad geschept worden
Hmm ja ik heb wel makkelijk praten natuurlijkquote:Op woensdag 16 september 2015 21:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden een plezierig, kort leven belangrijker dan een verantwoord, lang leven. En ja, sommige scharen dan dat roken onder plezier.
Hoeveel rookt ze dan?quote:Op woensdag 16 september 2015 21:59 schreef Amarantha het volgende:
Als ik zoveel zou roken dan zou ik iedere dag een portie beroerd zijnRook soms op zaterdagavond wel eens teveel, bah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |