Helft van alle Nederlanders toch?quote:Op woensdag 16 september 2015 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
Ohja wacht, de helft van alle vrouwen is ook gewoon te dik
Op een gegeven moment kun je wel zo dun zijn dat je je curves ook verliest hoor.quote:
45% van de vrouwen, 52% van de mannen van wat ik me herinner. Weet alleen niet meer waar ik deze gelezen had.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helft van alle Nederlanders toch?
dan zie je hipbones enzoquote:Op woensdag 16 september 2015 21:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Op een gegeven moment kun je wel zo dun zijn dat je je curves ook verliest hoor.
Hebben ze het dan over overgewicht of echt over obesitas?quote:Op woensdag 16 september 2015 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
45% van de vrouwen, 52% van de mannen van wat ik me herinner. Weet alleen niet meer waar ik deze gelezen had.
Leuk als dat je ding is. Heb liever dat iemand gezond en tevreden is.quote:
Nee overgewicht, maar dat betekent toch 'te dik'?quote:Op woensdag 16 september 2015 21:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Hebben ze het dan over overgewicht of echt over obesitas?
alsof iemand die zichtbare hipbones heeft niet gezond en tevreden isquote:Op woensdag 16 september 2015 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Leuk als dat je ding is. Heb liever dat iemand gezond en tevreden is.
O, gelukkig. Anders zou het wel heel erg zijn. Hopelijk hoor ik binnenkort niet meer bij die groep. Tot nu toe gaat het goed.quote:
Niet dat iemand dan meteen ongezond isquote:Op woensdag 16 september 2015 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Leuk als dat je ding is. Heb liever dat iemand gezond en tevreden is.
Ja, klopt. Maar daar zitten dus ook mensen bij met bij wijze van spreke één kilootje te veel. Dat is dan nog niet zo erg.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee overgewicht, maar dat betekent toch 'te dik'?
Dat zeg ik ook niet. Zullen er vast wel bij zitten die dat al sneller hebben, maar als je afvalt puur om alleen die dingen zichtbaar te krijgen vind ik dat wel zorgelijk.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:42 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
alsof iemand die zichtbare hipbones heeft niet gezond en tevreden is
waaromquote:Op woensdag 16 september 2015 21:45 schreef Fera het volgende:
Maar goed, leuker nieuws: vandaag mijn achterneefje vastgehouden.
Pasgeboren zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |