SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
kwai is die vriendingquote:Op woensdag 16 september 2015 21:32 schreef Fera het volgende:
R&P / Hoe overtuig je iemand van 55 kg die vindt dat ze dik is?
Ik vind dit zo sneu.
Met die lengte heb je dan zelfs ondergewicht volgens mij.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ach, had genoeg vetjes toen ik 55 kilo woog. Maar ik ben ook een dwerg.
55 bij 1,75 is prima voor vrouw hoorquote:Op woensdag 16 september 2015 21:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Met die lengte heb je dan zelfs ondergewicht volgens mij.Dus het is gewoon ongezond om nog meer af te vallen.
Ach, als je wel gezond eet hoeft het niet eens echt ongezond te zijn om ondergewicht te hebben. JR is ook nog steeds in leven toch.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Met die lengte heb je dan zelfs ondergewicht volgens mij.Dus het is gewoon ongezond om nog meer af te vallen.
Eén kilo minder en het is ondergewicht. Zat er niet ver naast dus.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:36 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
55 bij 1,75 is prima voor vrouw hoor
Is wel zo'n beetje ideaalbeeld ja.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:36 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
55 bij 1,75 is prima voor vrouw hoor
Ja, maar is dan toch sneu als je denkt dat je TE DIK bent? Dat vind ik wel ver gaan, sorry hoor.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, als je wel gezond eet hoeft het niet eens echt ongezond te zijn om ondergewicht te hebben. JR is ook nog steeds in leven toch.
zeker voedingscentrumnormenquote:Op woensdag 16 september 2015 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Eén kilo minder en het is ondergewicht. Zat er niet ver naast dus.
Bijna alle vrouwen vinden zichzelf te dikquote:Op woensdag 16 september 2015 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar is dan toch sneu als je denkt dat je TE DIK bent? Dat vind ik wel ver gaan, sorry hoor.
O.a. Maar denk jij dat iemand met dat gewicht, bij die lengte nog meer moet afvallen?quote:Op woensdag 16 september 2015 21:37 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
zeker voedingscentrumnormen
nee ik zeg toch is prima. Verder is het gewoon normaal op die leeftijd dit te denken. Trekt wel bijquote:Op woensdag 16 september 2015 21:38 schreef Fera het volgende:
[..]
O.a. Maar denk jij dat iemand met dat gewicht, bij die lengte nog meer moet afvallen?Je gaat toch niet zeggen dat zoiets dik is?
En ze is 16. Nog in de groei eigenlijk.
Dat hoop ik dan maar voor haar. In ieder geval goed van TS dat hij bezorgd om haar is.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:39 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
nee ik zeg toch is prima. Verder is het gewoon normaal op die leeftijd dit te denken. Trekt wel bij
Zal er in het vervolg rekening mee houdenquote:Op woensdag 16 september 2015 21:37 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik lijd als jij me emogift
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |