ik maak muntthee met honing voor jequote:
Drink al de hele dag theequote:Op woensdag 16 september 2015 21:19 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik maak muntthee met honing voor je
dit toont jouw zachtaardigheidquote:Op woensdag 16 september 2015 21:19 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik maak muntthee met honing voor je
ze heeft je kpd foto gezien?quote:Op woensdag 16 september 2015 21:19 schreef Tjacka het volgende:
kwai heeft een geheim van mij ontdekt
nu is ze bang voor mij
neequote:Op woensdag 16 september 2015 21:20 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ze heeft je kpd foto gezien?
goede foto was dat welquote:Op woensdag 16 september 2015 21:20 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ze heeft je kpd foto gezien?
drink ik het zelf wel opquote:Op woensdag 16 september 2015 21:20 schreef Kauai het volgende:
[..]
Drink al de hele dag thee
Wel lief
Wowquote:
Het heeft allemaal zijn voor- en nadelen, lithiumbatterijen produceren is ook nog niet zo'n groene business. Net als bijvoorbeeld het grondstoffen voor windmolendynamo's mijnen. Maar goed, allemaal uitdagingen voor de ingenieurs van de komende decennia. De manier om dat zoeken naar betere oplossingen te stimuleren is denk ik niet geld pompen in de vorm van subsidies voor al bestaande producten, maar in kennisontwikkeling.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:17 schreef Adames het volgende:
[..]
Centraal energie opwekken is op heel veel punten beter dan die decentrale kleine brandertjes die onder iedere motorkap ligt. Voor CO2 zal het nog niet eens zo heel veel uitmaken, maar vanwege fijnstof en andere gassen is het beter om het niet overal en nergens op te branden.
Ama.quote:
Dan ga je rokenquote:Op woensdag 16 september 2015 21:31 schreef Tjacka het volgende:
jongons ik heb trek in een sigaret
wat nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |