SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Opvallend weinigquote:Op woensdag 16 september 2015 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van hoeveel vrouwen heb jij al een buikjespic mogen ontvangen?
Misschien kunnen we onze collectie samenvoegen.quote:
Wat is er met haar?quote:Op woensdag 16 september 2015 14:55 schreef Kauai het volgende:
Ik maak me zorgen om een vriendin van me.
Pax en Mortaxx?quote:Op woensdag 16 september 2015 14:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien kunnen we onze collectie samenvoegen.
Er zijn er nog wel 2 die ik aan mijn collectie toe zou willen voegen namelijk.
Ik ook, het begint met een donut en voor je het weet heeft ze een drieling.quote:Op woensdag 16 september 2015 14:55 schreef Kauai het volgende:
Ik maak me zorgen om een vriendin van me.
quote:Op woensdag 16 september 2015 14:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook, het begint met een donut en voor je het weet heeft ze een drieling.
Die stellen ook weinig voorquote:Op woensdag 16 september 2015 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Bij mannen kijk ik slechts naar piemels.
100 keer mooier dan het vrouwelijk geslachtsdeelquote:Op woensdag 16 september 2015 15:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die stellen ook weinig voor
Piemels zijn nooit mooi trouwens
Waarom stellen ze niks voor?quote:Op woensdag 16 september 2015 15:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die stellen ook weinig voor
Piemels zijn nooit mooi trouwens
Ligt eraan of het zo'n flubberkut is natuurlijkquote:Op woensdag 16 september 2015 15:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
100 keer mooier dan het vrouwelijk geslachtsdeel
Ik openbaar geen details over Paxcon z'n geslachtsdeelquote:Op woensdag 16 september 2015 15:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom stellen ze niks voor?
Gelukkig hoeft naar de mijne nooit iemand te kijken.quote:Op woensdag 16 september 2015 15:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ligt eraan of het zo'n flubberkut is natuurlijk
Ik heb die van jou en Paxje nog nooit gezien, dus ik weet er niks van.quote:Op woensdag 16 september 2015 15:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik openbaar geen details over Paxcon z'n geslachtsdeelde beperkingen van de mijne ken je
Ik vind dat reuze meevallen, alhoewel ik in dm een fraaie uitzondering heb ontvangen ooit.quote:Op woensdag 16 september 2015 15:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
100 keer mooier dan het vrouwelijk geslachtsdeel
Die van Pax?quote:Op woensdag 16 september 2015 15:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind dat reuze meevallen, alhoewel ik in dm een fraaie uitzondering heb ontvangen ooit.
quote:Op woensdag 16 september 2015 15:25 schreef Tjacka het volgende:
ook ik blijf je altijd steunen kwaii
you shall not be moved
Omdat ze dik is?quote:Op woensdag 16 september 2015 15:25 schreef Tjacka het volgende:
ook ik blijf je altijd steunen kwaii
you shall not be moved
heb je hier bij voorbeeldenquote:Op woensdag 16 september 2015 15:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mort, heb je vleeslul of bloedlul?
vleesquote:Op woensdag 16 september 2015 15:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mort, heb je vleeslul of bloedlul?
Wel iets hoorquote:Op woensdag 16 september 2015 15:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat ze denken, 'oh, die wordt nog wel groter' en dat gebeurt dan niet?
Stiekem denk ik dat je de boel zit te flessen en dat je gewoon 20cm hebt.quote:
Nee echt niet was het maar zoquote:Op woensdag 16 september 2015 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stiekem denk ik dat je de boel zit te flessen en dat je gewoon 20cm hebt.
Bijna kopstootdingen. Zie hem smooth lachenquote:Op woensdag 16 september 2015 16:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat was mij niet heel erg opgevallen, misschien moet ik karina.gif maar weer eens gaan bekijken
racist omdat ik blank ben zekerquote:Op woensdag 16 september 2015 17:35 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja jij postte die foto toch![]()
Nee maar dacht nederlander
Jaquote:Op woensdag 16 september 2015 17:36 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
racist omdat ik blank ben zeker
Oh god, het moet niet gekker wordenquote:Op woensdag 16 september 2015 17:45 schreef Opsonisatie het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
Mortaxx' nieuwe eis na de bikini bridge etc
Ik vind die belly button challenge wel leuk. Helemaal gemist.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh god, het moet niet gekker worden
Die heb ik gemist. Ff uitproberenquote:Op woensdag 16 september 2015 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind die belly button challenge wel leuk. Helemaal gemist.
Hij lukt mij nietquote:Op woensdag 16 september 2015 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind die belly button challenge wel leuk. Helemaal gemist.
nee is gewoon een vetrol. Je moet hip bones zienquote:Op woensdag 16 september 2015 17:45 schreef Opsonisatie het volgende:
En?quote:Op woensdag 16 september 2015 18:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Die heb ik gemist. Ff uitproberen
Jammer dit. Ik weet niet of ik je nu nog zou doen.quote:
quote:Op woensdag 16 september 2015 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En?
[..]
Jammer dit. Ik weet niet of ik je nu nog zou doen.
heb ik vaker gezegd jammer hoorquote:
ja ik heb het wel eens gelezen over indostruggles maar ik dacht is trollquote:Op woensdag 16 september 2015 18:21 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
heb ik vaker gezegd jammer hoor
Wat nu weerquote:Op woensdag 16 september 2015 17:45 schreef Opsonisatie het volgende:
beetje onzin gewoon natural beauty zijnquote:
quote:Op woensdag 16 september 2015 18:21 schreef Hadtjememaar het volgende:
ik stootte net extreem hard mijn hoofd
Mijn pizzabuik en chocoladebenen, obese for lifequote:Op woensdag 16 september 2015 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En?
[..]
Jammer dit. Ik weet niet of ik je nu nog zou doen.
heb nummer van opso nietquote:Op woensdag 16 september 2015 18:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
kusje erop helpt altijd
zoek iemand uit je whatsapplijst
Goed zo hij is een viezerik.quote:
ik heb helemaal NIETS gemeen met die bishboiquote:Op woensdag 16 september 2015 19:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Volgens bronnen heeft hij dat van jou
Oeh agressief 💕quote:Op woensdag 16 september 2015 19:14 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik heb helemaal NIETS gemeen met die bishboi
Kijk uit anders is deze SC zo dicht.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een ongelooflijke downie lay-out zeg.
Danny verandert alleen maar de goede dingen, ipv de kapotte dingen te fixen
Ik vind het daadwerkelijk wel een verbetering.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een ongelooflijke downie lay-out zeg.
Danny verandert alleen maar de goede dingen, ipv de kapotte dingen te fixen
Gewoon boos omdat ik al je potentiële prooien waarschuw.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:14 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik heb helemaal NIETS gemeen met die bishboi
Ik vind die zwarte en grijze balken het echt heel druk maken.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het daadwerkelijk wel een verbetering.
Ik heb mijn achtergrond gewoon wat donkerder ingesteld, dan integreert het best prima.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind die zwarte en grijze balken het echt heel druk maken.
Vertel me meer. Al ben ik geen potentieel prooi maar mkayquote:Op woensdag 16 september 2015 19:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon boos omdat ik al je potentiële prooien waarschuw.
Wtfquote:Op woensdag 16 september 2015 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Slaapkamer van de gemiddelde FOK!ster:
[ afbeelding ]
Oh my godddquote:Op woensdag 16 september 2015 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 september 2015 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Gvd kaneelquote:Op woensdag 16 september 2015 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
wowquote:Op woensdag 16 september 2015 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Lijken wel ballonnen joh.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hangen wel een paar joekels van condooms tussen.
Dat muurtje wat ze aanstaard en dan onderste rij. Kleine leuters.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
altijd condoom volledig uitrollen voor je weggooit tochquote:Op woensdag 16 september 2015 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Daar hangen de Indo's.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat muurtje wat ze aanstaard en dan onderste rij. Kleine leuters.
Jaquote:Op woensdag 16 september 2015 19:55 schreef Hadtjememaar het volgende:
zien jullie die cht voor het eerst?
als het er eenmaal om heen zit is het best primaquote:Op woensdag 16 september 2015 19:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nog nooit 1 gebruikt zou het niet weten
Cht?quote:Op woensdag 16 september 2015 19:55 schreef Hadtjememaar het volgende:
zien jullie die cht voor het eerst?
Lkkr chickies spottnquote:Op woensdag 16 september 2015 20:02 schreef Tjacka het volgende:
zaterdag en zondag werken bij dam tot damloop
Eens.quote:
Gelukkig heb ik familie die wel nadenkt.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moest bij deze aan Inso denken:
[ afbeelding ]
Ook wanneer je in een relatie zit?quote:Op woensdag 16 september 2015 19:59 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben egoistische vrouw, ik laat de man voor anticonceptie zorgen.
Mwa weet ik niet eigenlijk.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:59 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben egoistische vrouw, ik laat de man voor anticonceptie zorgen.
Geen zin meer in pilquote:Op woensdag 16 september 2015 20:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook wanneer je in een relatie zit?
awh mini insootjesquote:Op woensdag 16 september 2015 20:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Als mijn vriendin geen zin meer zou hebben in pil dan maar gewoon zonder anticonceptie.
Doe je het dan altijd met condoom?quote:
Ja kan best, is veel minder vaak dan dat ik een pil zou moeten nemen.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Doe je het dan altijd met condoom?
Er moet dan eigenlijk een soort tijdelijk pil voor mannen komen.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja kan best, is veel minder vaak dan dat ik een pil zou moeten nemen.
Nou ja, voor mij niet echt want ik ben vrouw.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Er moet dan eigenlijk een soort tijdelijk pil voor mannen komen.
Seks met of zonder condoom maakt wel degelijk verschil wat Durex en anti aids ook zeggen.
Is huid op huis contact dan niet veel fijner dan een rubberen ding ertussen? Je voelt als vrouw dat verschil toch wel?quote:Op woensdag 16 september 2015 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, voor mij niet echt want ik ben vrouw.
Holy fuck. Ik loop allebei de dagenquote:Op woensdag 16 september 2015 20:02 schreef Tjacka het volgende:
zaterdag en zondag werken bij dam tot damloop
Ik weet niet, laatste keer zonder is best lang geleden. Maar kan me geen verschil in hoe het aanvoelt herinneren.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is huid op huis contact dan niet veel fijner dan een rubberen ding ertussen? Je voelt als vrouw dat verschil toch wel?
echtquote:Op woensdag 16 september 2015 20:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Holy fuck. Ik loop allebei de dagen![]()
Ga je dan in van die sexy renkleding lopen?quote:Op woensdag 16 september 2015 20:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Holy fuck. Ik loop allebei de dagen![]()
Ik heb gewoon een muntplant, en drink alleen muntthee als mijn plant weer een takje kan missen.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:14 schreef Hadtjememaar het volgende:
wow heb munt gekocht, 1,29 voor hoeveelheid waar je net 3 mokken mee kan zetten
Misschien kunnen de andere dames hier meer over vertellen.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, laatste keer zonder is best lang geleden. Maar kan me geen verschil in hoe het aanvoelt herinneren.
Voor allebei de dagen heb ik een shirtje dat niet van mij is.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je dan in van die sexy renkleding lopen?
Ja serieusquote:
Sexy.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:15 schreef Tjacka het volgende:
ik moet helpen bij het douchen flippiee
quote:Op woensdag 16 september 2015 20:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor allebei de dagen heb ik een shirtje dat niet van mij is.of nou ja. De zondag voor mijn 'sponsor' en de zaterdagavond de fluorescerende shirt
![]()
Mijn broekje is wel sexy.
[..]
Ja serieusde 8 en de 16 dus.
Ik moet zaterdagavond helpen met afbouwen denk ik. Dus dan heb ik weinig kans om je te zien. Ik moet tassen aannemen van de deelnemers dus de kans is best groot.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor allebei de dagen heb ik een shirtje dat niet van mij is.of nou ja. De zondag voor mijn 'sponsor' en de zaterdagavond de fluorescerende shirt
![]()
[..]
Ja serieusde 8 en de 16 dus.
Dat mag ik niet missen natuurlijk.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
![]()
Hoe vaak is dat en waar koop je diequote:Op woensdag 16 september 2015 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een muntplant, en drink alleen muntthee als mijn plant weer een takje kan missen.
Ligt eraan hoe goed je je plant verzorgt, ze kunnen best groot worden. Bij de grotere supermarkt hebben ze ze vaak bij de groenten staan, en bij het tiuncentrum kun je ze ook kopen.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe vaak is dat en waar koop je die
moet je dan ook bij de turk halen.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:14 schreef Hadtjememaar het volgende:
wow heb munt gekocht, 1,29 voor hoeveelheid waar je net 3 mokken mee kan zetten
daar kom ik nietquote:Op woensdag 16 september 2015 20:23 schreef Adames het volgende:
[..]
moet je dan ook bij de turk halen.
natuurlijk niet je weet toch precies wat hij gaat zeggenquote:Op woensdag 16 september 2015 20:31 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja ik ga zo switchen naar voetbal
Wilders verrast weer eens niet
De linkse grachtengordelelite met ruggengraat van slagroomquote:Op woensdag 16 september 2015 20:32 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
natuurlijk niet je weet toch precies wat hij gaat zeggen
vergeleken met een slob ofzo wel topshowquote:Op woensdag 16 september 2015 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De linkse grachtengordelelite met ruggengraat van slagroom
Ja daarom, ik kijk het later wel terug ofzo als dat kanquote:Op woensdag 16 september 2015 20:32 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
natuurlijk niet je weet toch precies wat hij gaat zeggen
johquote:Op woensdag 16 september 2015 20:31 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja ik ga zo switchen naar voetbal
Wilders verrast weer eens niet
tegen wie?quote:Op woensdag 16 september 2015 20:36 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja daarom, ik kijk het later wel terug ofzo als dat kan
Beter Barca
Ik vond tame impala nooit zo interessant tot ik dat album hoordequote:Op woensdag 16 september 2015 20:36 schreef Adames het volgende:
[..]
joh
ik vind laatste album van tame impala - currents wel erg matig
oh. vandaar een uurtje of drie geluisterd, maar heb het idee dat ik dit al 10 keer eerder en beter heb gehoord.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:37 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik vond tame impala nooit zo interessant tot ik dat album hoorde
Nu vind ik het allemaal wel genot
Kan best hoor, ben opzich niet heel erg thuis in dat genre, dat psychedelischequote:Op woensdag 16 september 2015 20:38 schreef Adames het volgende:
[..]
oh. vandaar een uurtje of drie geluisterd, maar heb het idee dat ik dit al 10 keer eerder en beter heb gehoord.
sorry
Misschien is dat het, ik zie het niet eens meer echt als psychedelisch. Maar komt ook omdat ik al vies veel bands als Donovan, Ultimate Spinach, Pink Floyd en Nektar heb geluisterd. Dan is een hippe variant hiervan 30 jaar later een beetje soft. Ultimate Spinach sowieso afgelopen week constant opgehad.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:39 schreef Kauai het volgende:
[..]
Kan best hoor, ben opzich niet heel erg thuis in dat genre, dat psychedelische
Met wat vind je het vergelijkbaar?
Groenlinksers voor paal zetten kan zelfs een kleuter met Down nog.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
Beetje groenlinksers bashen, hehehe.
Ah okee, van die bands ken ik alleen Pink Floyd. Kan ik ook van genietenquote:Op woensdag 16 september 2015 20:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Misschien is dat het, ik zie het niet eens meer echt als psychedelisch. Maar komt ook omdat ik al vies veel bands als Donovan, Ultimate Spinach, Pink Floyd en Nektar heb geluisterd. Dan is een hippe variant hiervan 30 jaar later een beetje soft. Ultimate Spinach sowieso afgelopen week constant opgehad.
Doet me een beetje denken aan wat meer bands wel hebben gemaakt afgelopen jaren, Passion Pit schiet me zo te binnen. Als is die iets meer poppy.
Ach, het maakt me niet zoveel uit uit wiens mond het komt.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Groenlinksers voor paal zetten kan zelfs een kleuter met Down nog.
die klaver man man manquote:Op woensdag 16 september 2015 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, het maakt me niet zoveel uit uit wiens mond het komt.
Ik vind het uitermate eng dat er nog steeds mensen op GL stemmen.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, het maakt me niet zoveel uit uit wiens mond het komt.
Dat klopt.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het uitermate eng dat er nog steeds mensen op GL stemmen.
Dan is er toch gewoon iets mis in je hoofd?
in deze sc zitten meerdere gl-stemmers hequote:
Lekker rijpquote:Op woensdag 16 september 2015 20:47 schreef Paxcon het volgende:
Ik haal altijd appels maar eet ze dan pas dagen later op
heb kiwi's gehaaldquote:Op woensdag 16 september 2015 20:47 schreef Paxcon het volgende:
Ik haal altijd appels maar eet ze dan pas dagen later op
Dit is een serieuze mentale afwijking, mag je niet mee spottenquote:Op woensdag 16 september 2015 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het uitermate eng dat er nog steeds mensen op GL stemmen.
Dan is er toch gewoon iets mis in je hoofd?
nope en denkt hij is intellectueelquote:Op woensdag 16 september 2015 20:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Die Klaver heeft niet eens een universitaire opleiding
Ik denk dat jij dan ook wel een baantje in de politiek kan overwegenquote:Op woensdag 16 september 2015 20:54 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
nope en denkt hij is intellectueel
wat ik ben er dol opquote:
welke partij?quote:Op woensdag 16 september 2015 20:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dan ook wel een baantje in de politiek kan overwegen
appels is ook wel matig jaquote:Op woensdag 16 september 2015 20:55 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
wat ik ben er dol op
appels is juist niets
Het liefst een partij waar je met veel one-liners wel in kan.quote:
PVV sta ik direct verkiesbaar die hebben alleen idioten verderquote:Op woensdag 16 september 2015 20:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het liefst een partij waar je met veel one-liners wel in kan.
Ik noem een SP. Een GL. Een d66. Een pvv
Appeltje eitje ja.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:57 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
PVV sta ik direct verkiesbaar die hebben alleen idioten verder
Nederlandse politiek volg ik nauwelijks, laat staan een debat.quote:
nou ook weer niet maar beter dan voetbal denk ikquote:Op woensdag 16 september 2015 20:59 schreef Kauai het volgende:
[..]
Is het het waard om terug te kijken
om 21:15 the undateables, echt leukquote:Op woensdag 16 september 2015 21:00 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
nou ook weer niet maar beter dan voetbal denk ik
jouw tv en film smaak is echt waardeloosquote:Op woensdag 16 september 2015 21:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
om 21:15 the undateables, echt leuk
hartstikke mooi programmaquote:Op woensdag 16 september 2015 21:02 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
jouw tv en film smaak is echt waardeloos
kut timing ditquote:Op woensdag 16 september 2015 21:00 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
nou ook weer niet maar beter dan voetbal denk ik
Oh godquote:Op woensdag 16 september 2015 21:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
om 21:15 the undateables, echt leuk
emaal fake heb je fylax zijn scoop gemistquote:Op woensdag 16 september 2015 21:04 schreef Paxcon het volgende:
Ik kijk nu 'extreem jaloers'
een gek wijf die heel achterdochtig is jegens haar vriend
ja heb ik gezienquote:Op woensdag 16 september 2015 21:04 schreef Hadtjememaar het volgende:
is all
[..]
emaal fake heb je fylax zijn scoop gemist
stilte is naarquote:Op woensdag 16 september 2015 21:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik lig lekker in bed zonder tv aan te hebben gezet. Heerlijke stilte
Wat subtielquote:Op woensdag 16 september 2015 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil wel naast je liggen voor wat geluid
plopgeluiden zekerquote:Op woensdag 16 september 2015 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil wel naast je liggen voor wat geluid
hear hearquote:Op woensdag 16 september 2015 21:05 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb een beetje een afschuw van de politici die pleiten voor 'groenere investeringen'. Ze lijken er zo weinig van te begrijpen. Lastenverzwaringen voor 'milieuonvriendelijke' bedrijven die als ze hier het hoofd niet boven water kunnen houden gewoon naar een ander land gaan om hun CO2 uit te stoten, en hun werkloze personeel hier achterlaten. Promoten van elektrische voertuigen terwijl de elektrische energie gewoon grijs wordt opgewekt en er geen haalbare alernatieven zijn binnen de komende 20 jaar. Dan ben je toch gewoon stom, als je daarin gelooft.
leedvermaak, heerlijkquote:Op woensdag 16 september 2015 21:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Van kibbelende mensen word je ook niet blij van
Blondiequote:Op woensdag 16 september 2015 21:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vandaag genoeg leedvermaak gehad hoor. Donut
Dat is zielig, die jongen bedoelde het goedquote:Op woensdag 16 september 2015 21:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vandaag genoeg leedvermaak gehad hoor. Donut
Stilte is een vriend die je nooit verraadtquote:
Ik heb toch niks gemeens gedaan?quote:Op woensdag 16 september 2015 21:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is zielig, die jongen bedoelde het goed
jij bent een blok pure haatquote:Op woensdag 16 september 2015 21:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb toch niks gemeens gedaan?
Je weet niet eens wat er gebeurd is so shut upquote:Op woensdag 16 september 2015 21:09 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
jij bent een blok pure haat
Mwah, dat is meer de doodquote:Op woensdag 16 september 2015 21:08 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Stilte is een vriend die je nooit verraadt
Jij beschouwt het als leedvermaakquote:Op woensdag 16 september 2015 21:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb toch niks gemeens gedaan?
Ik voelde mij vereerd heur, niets negatiefs.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij beschouwt het als leedvermaak
ik zou ontroerd zijn als iemand zoiets liefs zou doen
Doe maar niet, straks word ik nog verliefd op jequote:Op woensdag 16 september 2015 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik voelde mij vereerd heur, niets negatiefs.
Jij krijgt ook wel een donut van me hoor na al dat intensieve gestudeer in ub
quote:Op woensdag 16 september 2015 21:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe de fuck komt pax op zulke dichterlijke posts.
Glassex, maar elke maand komen mensjes dat doenquote:Op woensdag 16 september 2015 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe wassen jullie de ramen (met welke schoonmaakproducten)?
Stilte voor de geboorte, stilte na de dood, het leven is louter geluid tussen twee ondoorgrondelijke stiltes.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mwah, dat is meer de dood
Kijk je vrouw kan je verlaten, je vriend kan je verraden, maar de dood heeft nog nooit iemand vergeten of verlaten. Het is de minnaar die uiteindelijk het laatste bed met je deelt.
Ben ik zo mannelijkquote:Op woensdag 16 september 2015 21:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Doe maar niet, straks word ik nog verliefd op je
nog nooit gedaanquote:Op woensdag 16 september 2015 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
Hier ga ik eens even een tijdje goed over nadenkenquote:Op woensdag 16 september 2015 21:15 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Stilte voor de geboorte, stilte na de dood, het leven is louter geluid tussen twee ondoorgrondelijke stiltes.
Werkster :$quote:Op woensdag 16 september 2015 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
Centraal energie opwekken is op heel veel punten beter dan die decentrale kleine brandertjes die onder iedere motorkap ligt. Voor CO2 zal het nog niet eens zo heel veel uitmaken, maar vanwege fijnstof en andere gassen is het beter om het niet overal en nergens op te branden.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:05 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb een beetje een afschuw van de politici die pleiten voor 'groenere investeringen'. Ze lijken er zo weinig van te begrijpen. Lastenverzwaringen voor 'milieuonvriendelijke' bedrijven die als ze hier het hoofd niet boven water kunnen houden gewoon naar een ander land gaan om hun CO2 uit te stoten, en hun werkloze personeel hier achterlaten. Promoten van elektrische voertuigen terwijl de elektrische energie gewoon grijs wordt opgewekt en er geen haalbare alernatieven zijn binnen de komende 20 jaar. Dan ben je toch gewoon stom, als je daarin gelooft.
ik maak muntthee met honing voor jequote:
Drink al de hele dag theequote:Op woensdag 16 september 2015 21:19 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik maak muntthee met honing voor je
dit toont jouw zachtaardigheidquote:Op woensdag 16 september 2015 21:19 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik maak muntthee met honing voor je
ze heeft je kpd foto gezien?quote:Op woensdag 16 september 2015 21:19 schreef Tjacka het volgende:
kwai heeft een geheim van mij ontdekt
nu is ze bang voor mij
neequote:Op woensdag 16 september 2015 21:20 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ze heeft je kpd foto gezien?
goede foto was dat welquote:Op woensdag 16 september 2015 21:20 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ze heeft je kpd foto gezien?
drink ik het zelf wel opquote:Op woensdag 16 september 2015 21:20 schreef Kauai het volgende:
[..]
Drink al de hele dag thee
Wel lief
Wowquote:
Het heeft allemaal zijn voor- en nadelen, lithiumbatterijen produceren is ook nog niet zo'n groene business. Net als bijvoorbeeld het grondstoffen voor windmolendynamo's mijnen. Maar goed, allemaal uitdagingen voor de ingenieurs van de komende decennia. De manier om dat zoeken naar betere oplossingen te stimuleren is denk ik niet geld pompen in de vorm van subsidies voor al bestaande producten, maar in kennisontwikkeling.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:17 schreef Adames het volgende:
[..]
Centraal energie opwekken is op heel veel punten beter dan die decentrale kleine brandertjes die onder iedere motorkap ligt. Voor CO2 zal het nog niet eens zo heel veel uitmaken, maar vanwege fijnstof en andere gassen is het beter om het niet overal en nergens op te branden.
Ama.quote:
Dan ga je rokenquote:Op woensdag 16 september 2015 21:31 schreef Tjacka het volgende:
jongons ik heb trek in een sigaret
wat nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |