SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Die RvdLaak ofzo zei voor de start van de competiie dat Kuyt de beste speler van de eredivisie wasquote:Op woensdag 16 september 2015 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Vooral niet naar voetballende kwaliteiten kijken verder.
Goed bezig Feyenoord.
Elia heeft nu iemand een tik gegeven tijdens Jong Feyenoordquote:Op woensdag 16 september 2015 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die RvdLaak ofzo zei voor de start van de competiie dat Kuyt de beste speler van de eredivisie was
Ja wat een sukkel echt waarquote:Op woensdag 16 september 2015 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Elia heeft nu iemand een tik gegeven tijdens Jong Feyenoord
En dan nog kiest die Gio voor Jan Arie ipv Botteghinquote:Op woensdag 16 september 2015 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, dit team is echt zo beroerd.
Enige lichtpuntjes in de defensie.
Oh dat wel. Twente, AZ en Vitesse is ook dramaquote:
Ik geloof er niets van. Zie bij iedere middenmoter meer voetbal dan bij dit Feyenoord.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat wel. Twente, AZ en Vitesse is ook drama
Groningen gaat aan cumbek werkenquote:Op woensdag 16 september 2015 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat wel. Twente, AZ en Vitesse is ook drama
PSV normaal gesproken.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:48 schreef Tjacka het volgende:
wie denken jullie dat kampioen gaat worden
Willem IIquote:Op woensdag 16 september 2015 00:48 schreef Tjacka het volgende:
Hm ja, maar ik geloof dan opzich wel weer dat dat er in kan komenquote:Op woensdag 16 september 2015 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van. Zie bij iedere middenmoter meer voetbal dan bij dit Feyenoord.
PSV weer met grote voorsprongquote:Op woensdag 16 september 2015 00:48 schreef Tjacka het volgende:
Heb je de spelers niet voor.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja, maar ik geloof dan opzich wel weer dat dat er in kan komen
jammer welquote:
Vind Kazim beter.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:51 schreef Tjacka het volgende:
kazim is niet veel slechter dan kramer nee
Alleen al om de stoorzender die hij is in een groep moet hij movenquote:Op woensdag 16 september 2015 00:51 schreef Tjacka het volgende:
kazim is niet veel slechter dan kramer nee
Ja, spelers lijken echt een hekel te hebben aan Kazim.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen al om de stoorzender die hij is in een groep moet hij moven
Immers, Kramer allemaal van die racistjesquote:Op woensdag 16 september 2015 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, spelers lijken echt een hekel te hebben aan Kazim.
kramer doet alleen stoer op internetquote:Op woensdag 16 september 2015 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen al om de stoorzender die hij is in een groep moet hij moven
Komt nog wel als hij die fratsen uit blijft halen. Dat Vilhena hem als een grote broer ziet zegt natuurlijk niksquote:Op woensdag 16 september 2015 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, spelers lijken echt een hekel te hebben aan Kazim.
Dat is vooral gelul van de "kenners"quote:Op woensdag 16 september 2015 00:54 schreef Fok-it het volgende:
Komt nog wel als hij die fratsen uit blijft halen.
Ik heb nog nooit een speler gezien die het slecht met Kazim kon vinden op het veld.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:56 schreef Tjacka het volgende:
volgens mij is kazim beste vrienden met elia en bilal toch
Denk jij dan dat hij zich professioneel blijft opstellen als hij wekenlang niet in de plannen voorkomt?quote:Op woensdag 16 september 2015 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is vooral gelul van de "kenners"
Dat doen zo veel spelers niet.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:56 schreef Fok-it het volgende:
Denk jij dan dat hij zich professioneel blijft opstellen als hij wekenlang niet in de plannen voorkomt?
zou jij blij zijn als je wekenlang onterecht op de bank zit?quote:Op woensdag 16 september 2015 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk jij dan dat hij zich professioneel blijft opstellen als hij wekenlang niet in de plannen voorkomt?
Zou niet weten waarom onterecht. Kramer maakt er normaal gesproken 10 meer in een seizoen dan Kazim. En Achachbar zal er ook meer maken gok ikquote:Op woensdag 16 september 2015 00:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zou jij blij zijn als je wekenlang onterecht op de bank zit?
Hij kopt die voorzetten er echt allemaal in van Bilal en Kuyt.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom onterecht. Kramer maakt er normaal gesproken 10 meer in een seizoen dan Kazim. En Achachbar zal er ook meer maken gok ik
vertel mij eens wat je aan kramer hebt dan op dit momentquote:Op woensdag 16 september 2015 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom onterecht. Kramer maakt er normaal gesproken 10 meer in een seizoen dan Kazim. En Achachbar zal er ook meer maken gok ik
En steekpassjes van Vejino en Karim.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij kopt die voorzetten er echt allemaal in van Bilal en Kuyt.
Die vallen ook nogal tegen.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:59 schreef Fok-it het volgende:
En steekpassjes van Vejino en Karim.
Stukje effectiviteit wat je niet hebt met Immers, Kazim, Toornstra en andere mindere godenquote:Op woensdag 16 september 2015 00:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vertel mij eens wat je aan kramer hebt dan op dit moment
Als er een goed elftal om heen staat heb je er wat aan.quote:Op woensdag 16 september 2015 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stukje effectiviteit wat je niet hebt met Immers, Kazim, Toornstra en andere mindere goden
alleen een probleem dat kramer geen kans gaat krijgen in een wedstrijdquote:Op woensdag 16 september 2015 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stukje effectiviteit wat je niet hebt met Immers, Kazim, Toornstra en andere mindere goden
Tuurlijk. Maar dan moet je wel je voeten laten spreken. En dat doet hij ook nietquote:Op woensdag 16 september 2015 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan mag je best een klootzak zijn op het veld.
Dat doet niemand bij Feyenoord.quote:Op woensdag 16 september 2015 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar dan moet je wel je voeten laten spreken. En dat doet hij ook niet
Waar komen de voorzetten vandaan?quote:Op woensdag 16 september 2015 01:04 schreef Fok-it het volgende:
Kramer was ook een arrogante lul toen hij bankte bij Ado, maar volgende wedstrijd basis en hij jaste ze er weer in. Zie hem dat bij Feyenoord ook wel doen
Eerste wedstrijd basis. Kom opquote:Op woensdag 16 september 2015 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat doet niemand bij Feyenoord.
Zeker Kramer niet, die kan namelijk niet voetballen.
Die zou een tor instinct moeten hebben wat ie vorige wedstrijd niet liet zien overigens.
Ik vind het gewoon een slechte voetballer. Maar 80% van de Feyenoord supporters is het met je eens dus hij zal wel een jaar voetballen en dan afvragen waarom we weer 3e-4e-5e zijn geworden.quote:Op woensdag 16 september 2015 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd basis. Kom opGa je hem daar meteen op afrekenen
Tor instinct is ook invallen en na 2 minuten scoren, wat hij voor PSV deed
Elia kan echt wel een aardige voorzet geven. spelers als Karsdorp ook.quote:Op woensdag 16 september 2015 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waar komen de voorzetten vandaan?
Elia slaat mensen in een wedstrijd. Die heeft de mentaliteit die Kazim mist.quote:Op woensdag 16 september 2015 01:05 schreef Fok-it het volgende:
Elia kan echt wel een aardige voorzet geven
En kuyt gaat niet gewisseld worden.quote:Op woensdag 16 september 2015 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elia kan echt wel een aardige voorzet geven. spelers als Karsdorp ook.
En Bilal is veel te gretig, maar ja. zijn voorzetten zijn niet om aan te gluren inderdaad, daar heb je helaasgelijk in
mis je schaken alquote:Op woensdag 16 september 2015 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En kuyt gaat niet gewisseld worden.
Dus dan heb je elke wedstrijd 1 of 2 mensen met voorzetten.
30 goals.
Kuyt moet dan ook naar 10. Als hij zo nodig in de basis moet blijven starten.quote:Op woensdag 16 september 2015 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En kuyt gaat niet gewisseld worden.
Dus dan heb je elke wedstrijd 1 of 2 mensen met voorzetten.
30 goals.
Schaken is serieus niet slechter dan de vleugels die opgesteld worden.quote:
Dat was serieus wel gewoon jammer dat hij moest passerenquote:
Non-voetballer op 10.quote:Op woensdag 16 september 2015 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kuyt moet dan ook naar 10. Als hij zo nodig in de basis moet blijven starten.
Beter dan Immers. Maar liever Vilhena op 10. Of die Gustafson als dat wat is. Maar ja. Wennen aan het Feyenoord-voetbalquote:
vermeer is de beste keeper van nederland hoorquote:Op woensdag 16 september 2015 01:08 schreef Sked het volgende:
enige optie die ik voor Kuyt zie in de basis is keeper
Oh dat denk ik ook wel ja.quote:Op woensdag 16 september 2015 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is typerend dat iedere speler dat moet zeggen.
Dat laat dus weten dat al die spelers Kuyt een walgelijke voetballer vinden.
Dat zorgt voor meer onrust in een team dan een Kazim hoor.quote:
Gio heeft ook de ballen niet hem te passerenquote:Op woensdag 16 september 2015 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Spelers gaan daar over praten met elkaar. Nee, dat is goed voor je kleedkamer.
De hele club niet. Zou natuurlijk gigantisch gezichtsverlies zijn als de verlosser gepasseerd wordt.quote:Op woensdag 16 september 2015 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gio heeft ook de ballen niet hem te passeren
Wie is eigenlijk reserve-aanvoerder?quote:Op woensdag 16 september 2015 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De hele club niet. Zou natuurlijk gigantisch gezichtsverlies zijn als de verlosser gepasseerd wordt.
Lexie kan niet voetballen genotquote:Op woensdag 16 september 2015 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie is eigenlijk reserve-aanvoerder?
Ik denk dat die 2 het dan wel weer met elkaar kunnen vindenquote:Op woensdag 16 september 2015 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lexie kan niet voetballen genot
dat weet ik wel zekerquote:Op woensdag 16 september 2015 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat die 2 het dan wel weer met elkaar kunnen vinden
Ik zou een aanvaller soiweso nooit aanvoerder makenquote:Op woensdag 16 september 2015 01:14 schreef Sked het volgende:
waarom iemand aanvoerder maken die al 200% moet geven om qua spel een 5.5 te halen
Altijd de beste voetballer. Positie is irrelevant.quote:Op woensdag 16 september 2015 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou een aanvaller soiweso nooit aanvoerder maken
Mja Clasie op die positie was wel perfect natuurlijkquote:Op woensdag 16 september 2015 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Altijd de beste voetballer. Positie is irrelevant.
Ik vind dat allemaal maar randzaken.quote:Op woensdag 16 september 2015 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja Clasie op die positie was wel perfect natuurlijk
Wat heeft dat lang geduurd zeg voor hij weg uit de basis gingquote:
Nelom is nooit de slechtste in het elftal geweest.quote:Op woensdag 16 september 2015 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat heeft dat lang geduurd zeg voor hij weg uit de basis ging
Nee maar als je hem kan vervangen mag je het wel meteen doen ookquote:Op woensdag 16 september 2015 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nelom is nooit de slechtste in het elftal geweest.
Moeilijke jongens denk ik serieus de reden.quote:Op woensdag 16 september 2015 01:18 schreef Tjacka het volgende:
ik vind het wel echt zonde van vihena
en misschien wel achahbar
Wat is dat gelul met een nieuw contract voor Vilhena danquote:Op woensdag 16 september 2015 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moeilijke jongens denk ik serieus de reden.
Geen idee wat de gedachtengang daar achter is.quote:Op woensdag 16 september 2015 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is dat gelul met een nieuw contract voor Vilhena dan
ik heb ook te weinig van hem gezien hoorquote:Op woensdag 16 september 2015 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Achahbar is verder ook gewoon te klein.
Achahbar kan ook heerlijk voetballen.quote:Op woensdag 16 september 2015 01:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb ook te weinig van hem gezien hoor
maar vihena wat kan die lekker ballen zeg
bij achahbar toch ook laatstquote:Op woensdag 16 september 2015 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is dat gelul met een nieuw contract voor Vilhena dan
zou voor het ´ajax-systeem´ een prima spits zijnquote:Op woensdag 16 september 2015 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Achahbar kan ook heerlijk voetballen.
Maar als spits ben je met <1,70 simpelweg te klein.
Verleden jaar na PSV jaquote:
Vilhena zou serieus al 3 jaar basis staan bij Ajax.quote:Op woensdag 16 september 2015 01:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zou voor het ´ajax-systeem´ een prima spits zijn
Zou hij moeten concurreren met Klaassenquote:
Vilhena liep stappen voor op Klaassen in de jeugd.quote:Op woensdag 16 september 2015 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou hij moeten concurreren met Klaassen
Vihena lijkt mij wel zo boos dat hij dat misschien ooit nog wel eens gaat doen.quote:Op woensdag 16 september 2015 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Bij Ajax waarderen ze voetballende spelers wat meer dus Klaassen zal nu wel verder zijn.
Geef hem ongelijk.quote:Op woensdag 16 september 2015 01:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vihena lijkt mij wel zo boos dat hij dat misschien ooit nog wel eens gaat doen.
Blijft je cluppie he. Maar jammer van het wanbeleid al decenniaquote:
Is overal zoquote:Op woensdag 16 september 2015 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Blijft je cluppie he. Maar jammer van het wanbeleid al decennia
Niemand zegt ook dat het leuk is om Feyenoorder te zijnquote:
Dat valt wel mee als je nog wel eens kampioen wordt. Zeker als je vanuit de jaren 70 gaat kijken naar nuquote:
dat heb ik al jaren eigenlijkquote:Op woensdag 16 september 2015 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder vind ik het spelletje ansich ook niet zo heel leuk meer. Ik begin meer een rens te worden die de dingen eromheen interessanter vind
Ik wil naar the old firmquote:Op woensdag 16 september 2015 01:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat heb ik al jaren eigenlijk
kijk geen bpl of primera divesion puur omdat het mij geen reet kan schelen
Wotquote:Op woensdag 16 september 2015 01:32 schreef Fok-it het volgende:
Jezus, ik volg zo`n bet groep op FB
Zo`n gast had 30 euro op Depay en Neymar scoren en Ronaldo 3x.
Alleen Neymar nog voor 3k koekoekx
Vince the Stanleybet prince. Is ook behoorlijk actief.quote:
ff lid wordenquote:Op woensdag 16 september 2015 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vince the Stanleybet prince. Is ook behoorlijk actief.
Zitten alleen wel gasten op die alleen maar gewonnen bets laten zienEn dan hoe vies veel gewonnen ze hebben
Als ik bij paps en mams ben ga ik naar legia.quote:Op woensdag 16 september 2015 01:36 schreef Tjacka het volgende:
ik ga dit jaar sowieso partizan - rode ster
dat is mijn droom
Die van Paxje is veel beter dan de banaan die ik gisteren ontving.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hebben ze een betere penis dan Paxje?
is legia - poznan ook goede sfeerquote:Op woensdag 16 september 2015 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik bij paps en mams ben ga ik naar legia.
Jaquote:Op woensdag 16 september 2015 01:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
is legia - poznan ook goede sfeer
Wanneer ga je Boekarest?quote:Op woensdag 16 september 2015 01:38 schreef Tjacka het volgende:
ik wist laatst niet eens dat ze in heel joegoland dezelfde taal praten
Met vrienden gewoon of?quote:
Oh dat is wel baasquote:
Hij is zeker kapperquote:Op woensdag 16 september 2015 01:53 schreef Fok-it het volgende:
Mijn broertje denkt dat Frank de Boer nog voetbalt
quote:
geschiedenis studenten moet je wantrouwenquote:Op woensdag 16 september 2015 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]__
Hij studeert geschiedenis op uni
Hagenezen ookquote:Op woensdag 16 september 2015 01:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
geschiedenis studenten moet je wantrouwen
nopequote:Op woensdag 16 september 2015 02:00 schreef Fok-it het volgende:
Weet je al wat je met je leven aan wilt Mortie?
Juist wel. ANders ben je straks 80 en heb je nog hetzelfde probleem.quote:Op woensdag 16 september 2015 02:04 schreef Mortaxx het volgende:
Beter ook om geen plannen te hebben. Komt nooit iets van terecht
Dan is het leven wel voorbij hoorquote:Op woensdag 16 september 2015 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Juist wel. ANders ben je straks 80 en heb je nog hetzelfde probleem.
Nja op je 30ste of 40ste wil je ook niet met de vraag zittenquote:Op woensdag 16 september 2015 02:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan is het leven wel voorbij hoor
Mortie misschien wel.quote:Op woensdag 16 september 2015 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja op je 30ste of 40ste wil je ook niet met de vraag zitten
Moet wel zeggen dat als dit weer niet lukt en ik heb over 2 jaar nog geen relatie dat de club van 27 nog niet eens zo gek klinktquote:
Waarom?quote:Op woensdag 16 september 2015 02:13 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga vandaag ontslag nemen op mijn werk.
Waarom?quote:Op woensdag 16 september 2015 02:13 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga vandaag ontslag nemen op mijn werk.
quote:Op woensdag 16 september 2015 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat als dit weer niet lukt en ik heb over 2 jaar nog geen relatie dat de club van 27 nog niet eens zo gek klinkt
krijgen van relatie moet echt niet je doel zijnquote:Op woensdag 16 september 2015 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat als dit weer niet lukt en ik heb over 2 jaar nog geen relatie dat de club van 27 nog niet eens zo gek klinkt
'quote:Op woensdag 16 september 2015 02:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
krijgen van relatie moet echt niet je doel zijn
Doe niet zo malquote:Op woensdag 16 september 2015 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:
Ik maak me druk om zaken waar geen enkele directe collega zich druk om maakt. Het gebrek aan betrokkenheid en welwillendheid frustreert mij enorm. Veel directe collega's lijken vooral te denken 'komt morgen/vanavond wel' en/of 'niet mijn probleem'.quote:
Ben al 23 jaar single. Houdt dit in dat ik een depressie in het vooruitzicht heb?quote:Op woensdag 16 september 2015 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
'
Zou niet weten waarom niet.
Het ontbreken van liefde in je leven voor langere tijd kan je wel gaan opbreken
Maar ja, gooi je niet een hoop zekerheid met je baan weg dan? Of vind je het wel best omdat je toch gaat reizen straks?quote:Op woensdag 16 september 2015 02:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe niet zo mal. en met dit doel je op je huidige beveiligingsopleiding toch? Ivm de afwijzing voor je stage?
[..]
[..]
Ik maak me druk om zaken waar geen enkele directe collega zich druk om maakt. Het gebrek aan betrokkenheid en welwillendheid frustreert mij enorm. Veel directe collega's lijken vooral te denken 'komt morgen/vanavond wel' en/of 'niet mijn probleem'.
Ja gewoon met m`n studie inderdaad ja. Kan niet door blijven gaan.quote:Op woensdag 16 september 2015 02:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe niet zo mal. en met dit doel je op je huidige beveiligingsopleiding toch? Ivm de afwijzing voor je stage?
[..]
[..]
Ik maak me druk om zaken waar geen enkele directe collega zich druk om maakt. Het gebrek aan betrokkenheid en welwillendheid frustreert mij enorm. Veel directe collega's lijken vooral te denken 'komt morgen/vanavond wel' en/of 'niet mijn probleem'.
Nou ja is niet iets waar je zelf direct invloed op hebtquote:Op woensdag 16 september 2015 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
'
Zou niet weten waarom niet.
Het ontbreken van liefde in je leven voor langere tijd kan je wel gaan opbreken
komt wel na einde studie en Aziëquote:Op woensdag 16 september 2015 02:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben al 23 jaar single. Houdt dit in dat ik een depressie in het vooruitzicht heb?
Geen idee. Ik ben ook niet depressief geworden omdat ik liefde miste. Sterker nog. Toen mijn depressie begon zat ik in een relatiequote:Op woensdag 16 september 2015 02:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben al 23 jaar single. Houdt dit in dat ik een depressie in het vooruitzicht heb?
Vind het wel best. Het is inderdaad een enorme zekerheid mijn huidige baan. Zeker gezien mijn vaste contract en gewoon vast aantal uren. Maar ik vind het deels best vanwege het reizen en deels om bovengenoemde reden. Ik kan dit soort 'gezeik' moeilijk loslaten terwijl een ander het niet eens uitmaakt. En daar ben ik klaar mee. Zou liever gemotiveerde mensen hebbenquote:Op woensdag 16 september 2015 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ja, gooi je niet een hoop zekerheid met je baan weg dan? Of vind je het wel best omdat je toch gaat reizen straks?
Snap ikquote:Op woensdag 16 september 2015 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja gewoon met m`n studie inderdaad ja. Kan niet door blijven gaan.
Ja studie is nu klaar. We zullen zien.quote:Op woensdag 16 september 2015 02:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
komt wel na einde studie en Azië
Best lastig lijkt me dat. Net een vicieuze cirkel.quote:Op woensdag 16 september 2015 02:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben ook niet depressief geworden omdat ik liefde miste. Sterker nog. Toen mijn depressie begon zat ik in een relatieMaar het is wel het puntje voor mij waardoor m`n depressie met mate steeds terugkomt en niet minder wordr
Voel je niet verplicht oid hoorquote:Op woensdag 16 september 2015 02:27 schreef Fok-it het volgende:
Wel lief je aanbod FlipsValt zeker te overwegen
Als je gewoon de basis goed hebt, hoef je alleen nieuwe dingen er aan toe te voegen. En afgeronde zaken aan te gevenquote:Op woensdag 16 september 2015 02:28 schreef Mortaxx het volgende:
Cv is echt kut om te maken. Ik moet hem nog steeds omzetten naar competentie Cv of hoe je dat ook noemt
quote:Op woensdag 16 september 2015 02:32 schreef Fylax het volgende:
Ben jij dit fokkie
SEX / vraagje: hoe regel ik dit?:P
Ik kijk geen pornoquote:
Erg modern he?quote:
quote:Op woensdag 16 september 2015 03:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Midden in de nacht wakker worden
Dromen over Rutherford B Hayes en rechten van negers in het zuiden
quote:Op woensdag 16 september 2015 03:12 schreef Lokasenna het volgende:
Ik dacht dat het al ochtend was, is het nog maar 3 uur.
Kan niet meer door mijn neus ademen van de verkoudheid en niet rechtop zitten in bed omdat het plafond te laag is.
Ja ik slaap in zo'n hoogslaper. :$quote:
Niet lekker neequote:Op woensdag 16 september 2015 03:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik slaap in zo'n hoogslaper. :$
Maar als je verkouden bent tot op het niet kunnen ademen punt is het niet optimaal.
Je doet het voor je plezier en vermaak toch? :$quote:Op woensdag 16 september 2015 03:19 schreef Faxie het volgende:
Festivalschema's samestellen zuigt![]()
Soort werving en selectie
Ja dat wel, maar het zijn er zoveel, en ik vind zo'n 70% goed te pruimen. Maarja je kan er maar 10 meekrijgen op een dag ofzo, dus ik kan er zeker 20 laten vallenquote:Op woensdag 16 september 2015 03:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je doet het voor je plezier en vermaak toch? :$
Ik krijg ook geen adem. Boks.quote:Op woensdag 16 september 2015 03:12 schreef Lokasenna het volgende:
Ik dacht dat het al ochtend was, is het nog maar 3 uur.
Kan niet meer door mijn neus ademen van de verkoudheid en niet rechtop zitten in bed omdat het plafond te laag is.
Heb jij mij deze verkoudheid aangesmeerd?quote:Op woensdag 16 september 2015 03:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik krijg ook geen adem. Boks.
Hehehehequote:Op woensdag 16 september 2015 03:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb jij mij deze verkoudheid aangesmeerd?
Struggles hoor. Maar wel een beetje luxeprobleem omdat je het toch allemaal wel tof vindt.quote:Op woensdag 16 september 2015 03:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar het zijn er zoveel, en ik vind zo'n 70% goed te pruimen. Maarja je kan er maar 10 meekrijgen op een dag ofzo, dus ik kan er zeker 20 laten vallen
Even geteld.... 35 stuks voor de vrijdagquote:Op woensdag 16 september 2015 03:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Struggles hoor. Maar wel een beetje luxeprobleem omdat je het toch allemaal wel tof vindt.
Ik denk het. Sorry.quote:Op woensdag 16 september 2015 03:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb jij mij deze verkoudheid aangesmeerd?
Schrale troost. Ik ga weer proberen te slapen, anders hou ik het niet tot 7 uur vol morgen.quote:Op woensdag 16 september 2015 03:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk het. Sorry.
Maar het is beter dan herpes toch.
That's my line.quote:
Nee, totaal nietquote:Op woensdag 16 september 2015 12:26 schreef Amarantha het volgende:
Iedereen een dag later gewend aan de nieuwe lay-out?
De een heeft nou eenmaal meer last van autisme dan de anderquote:Op woensdag 16 september 2015 12:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik wel eigenlijkGisteravond al wel eigenlijk.
quote:Op woensdag 16 september 2015 12:28 schreef Sked het volgende:
[..]
De een heeft nou eenmaal meer last van autisme dan de ander
jaquote:Op woensdag 16 september 2015 12:26 schreef Amarantha het volgende:
Iedereen een dag later gewend aan de nieuwe lay-out?
Oei, ik zat gisteren wel een beetje aan de tequila maar ik heb me ingehoudenquote:Op woensdag 16 september 2015 12:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben helemaal nuchter tot mijn grote spijt
Tequila? Studentenfeestje?quote:Op woensdag 16 september 2015 12:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oei, ik zat gisteren wel een beetje aan de tequila maar ik heb me ingehouden
Ben wel nogal verkouden helaas
Als er iets op moet hou ik mij aanbevolenquote:Op woensdag 16 september 2015 12:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga met mijn verjaardag tequila en vodka op tafel zetten. Komt het hopelijk nog een keer op.
Johannes houdt van tequilaquote:Op woensdag 16 september 2015 12:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga met mijn verjaardag tequila en vodka op tafel zetten. Komt het hopelijk nog een keer op.
goede muziekquote:Op woensdag 16 september 2015 12:34 schreef Amarantha het volgende:
Mijn meeste gedraaide album is volgens Last.fm de Into the Wild album van Eddie VedderZou best wel kunnen kloppen ja,
Elke dag in Groningen is een studentenfeestjequote:Op woensdag 16 september 2015 12:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Tequila? Studentenfeestje?
En dat vind ik erg vervelend voor je, beterschap!
Die gay bar?quote:Op woensdag 16 september 2015 12:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Elke dag in Groningen is een studentenfeestje
Maar het was wel in een studentenkroeg ja.
Eentje waar opso graag komt.
Ik zit weer te genietenquote:Op woensdag 16 september 2015 13:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lekker algemene beschouwingen kijken
waar voor dan wel?quote:Op woensdag 16 september 2015 13:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
we moeten niet bang zijn voor robots
Klopt. Stop islamisering nuquote:Op woensdag 16 september 2015 14:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
we worden bedreigd door de moslims
Wanneer is je dag voorbij?quote:Op woensdag 16 september 2015 14:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Nu al geen zin meer in deze dag mensen en mobiel nog maar 18%.
dat wordt wel lastig met 18%quote:Op woensdag 16 september 2015 14:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nog 3 uur les en dan 2 uur reizen.
Matig, slecht.
grapje ben al vanaf 9 uur bezigquote:Op woensdag 16 september 2015 14:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn (werk)dag duurt nog 3u. Mis dus de algemene beschouwingen en alles. Rip
ik zou je graag even pakkenquote:Op woensdag 16 september 2015 14:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Had je mij daar even te pakken.
Ik ben aan het kijken, maar er lijken toch geen boeiende veranderingen doorgevoerd te gaan worden. Minder sappig dan afgelopen jaren. En erger me kapot aan die Klaver.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lekker algemene beschouwingen kijken
Uit een pakje?quote:Op woensdag 16 september 2015 14:27 schreef Lokasenna het volgende:
Net gado gado gemaakt. Vind dat ik mezelf werkelijk heb overtroffen.
Kan mij ook niet meer boeien. Vroeger welquote:Op woensdag 16 september 2015 14:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben aan het kijken, maar er lijken toch geen boeiende veranderingen doorgevoerd te gaan worden. Minder sappig dan afgelopen jaren. En erger me kapot aan die Klaver.
Pics!quote:Op woensdag 16 september 2015 14:27 schreef Lokasenna het volgende:
Net gado gado gemaakt. Vind dat ik mezelf werkelijk heb overtroffen.
Heb boontjes, gebakken met knoflook en gember en een scheutje wokolie, daarna pindasausje gemaakt en de boontjes daar nog even doorheen geroerd samen met gekookte eitjes, en opgegeten met bordje zilvervliesrijst.quote:
Dat moet haast wel natuurkunde of scheikunde zijn.quote:Op woensdag 16 september 2015 14:35 schreef Kauai het volgende:
Ziek naar huis gegaan
Lessen die ik mis zijn het toch niet waard
mi gado wat lekkerquote:Op woensdag 16 september 2015 14:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb boontjes, gebakken met knoflook en gember en een scheutje wokolie, daarna pindasausje gemaakt en de boontjes daar nog even doorheen geroerd samen met gekookte eitjes, en opgegeten met bordje zilvervliesrijst.
Was goed genoeg gelukt om jou ook eens voor te schotelen.
awhquote:Op woensdag 16 september 2015 14:35 schreef Kauai het volgende:
Ziek naar huis gegaan
Lessen die ik mis zijn het toch niet waard
Wij zijn twee handen op de buik waar we pics van willenquote:Op woensdag 16 september 2015 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht even: he, waarom is mijn post niet groen.
quote:
Eigenlijk allebei jaquote:Op woensdag 16 september 2015 14:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat moet haast wel natuurkunde of scheikunde zijn.
Van hoeveel vrouwen heb jij al een buikjespic mogen ontvangen?quote:Op woensdag 16 september 2015 14:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij zijn twee handen op de buik waar we pics van willen
Dit klinkt wel lewd.quote:Op woensdag 16 september 2015 14:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij zijn twee handen op de buik waar we pics van willen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |