Nee, totaal nietquote:Op woensdag 16 september 2015 12:26 schreef Amarantha het volgende:
Iedereen een dag later gewend aan de nieuwe lay-out?
De een heeft nou eenmaal meer last van autisme dan de anderquote:Op woensdag 16 september 2015 12:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik wel eigenlijkGisteravond al wel eigenlijk.
quote:Op woensdag 16 september 2015 12:28 schreef Sked het volgende:
[..]
De een heeft nou eenmaal meer last van autisme dan de ander
jaquote:Op woensdag 16 september 2015 12:26 schreef Amarantha het volgende:
Iedereen een dag later gewend aan de nieuwe lay-out?
Oei, ik zat gisteren wel een beetje aan de tequila maar ik heb me ingehoudenquote:Op woensdag 16 september 2015 12:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben helemaal nuchter tot mijn grote spijt
Tequila? Studentenfeestje?quote:Op woensdag 16 september 2015 12:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oei, ik zat gisteren wel een beetje aan de tequila maar ik heb me ingehouden
Ben wel nogal verkouden helaas
Als er iets op moet hou ik mij aanbevolenquote:Op woensdag 16 september 2015 12:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga met mijn verjaardag tequila en vodka op tafel zetten. Komt het hopelijk nog een keer op.
Johannes houdt van tequilaquote:Op woensdag 16 september 2015 12:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga met mijn verjaardag tequila en vodka op tafel zetten. Komt het hopelijk nog een keer op.
goede muziekquote:Op woensdag 16 september 2015 12:34 schreef Amarantha het volgende:
Mijn meeste gedraaide album is volgens Last.fm de Into the Wild album van Eddie VedderZou best wel kunnen kloppen ja,
Elke dag in Groningen is een studentenfeestjequote:Op woensdag 16 september 2015 12:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Tequila? Studentenfeestje?
En dat vind ik erg vervelend voor je, beterschap!
Die gay bar?quote:Op woensdag 16 september 2015 12:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Elke dag in Groningen is een studentenfeestje
Maar het was wel in een studentenkroeg ja.
Eentje waar opso graag komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |