ja en straks horen jullie neven en nichten van KLB GYM ook al dat hier het geluk isquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iemand van de KLB SC begon hier te posten en de rest van ons zijn gewoon meelopers
Wat een onzin zeg... het is maar een topicquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:32 schreef Tjacka het volgende:
Jullie kunnen toch ook een SC zoeken die dichterbij jullie staat? En niet gelijk gelukzoeken?
Hebben ze een betere penis dan Paxje?quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik nog maar twee, teleurstellend hoor.
[..]
Toto vindt dit ook
Ewa ja is FOK! toch, we zijn allemaal autiquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het is net de KLB SC van 2014 die ook geen nieuwe users wilden hebben. Schattig wel dat ze zo defensief zijn over een topicje.
Net klb'ers.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het is net de KLB SC van 2014 die ook geen nieuwe users wilden hebben. Schattig wel dat ze zo defensief zijn over een topicje.
Noem dan namen lulquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iemand van de KLB SC begon hier te posten en de rest van ons zijn gewoon meelopers
Jij waait met alle winden mee man, in de nacht kom je weer in KLB posten. Het is je leeftijd zullen we maar zeggen.quote:
leukquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:33 schreef Toto69 het volgende:
maar goed veel te druk hier, ga even gta spelen en dan straks CL-genot
Ik ben de slowslet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij waait met alle winden mee man, in de nacht kom je weer in KLB posten. Het is je leeftijd zullen we maar zeggen.
Dan neem ik mijn woorden terug.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Pas nou op johannes zijn hond heeft kanker gehad
Ofzo
Ik ben zo niet. Komt omdat ik geen kut heb.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
mijn moeder ookquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Pas nou op johannes zijn hond heeft kanker gehad
Ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |