Weer iemand zijn grap jatten?quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:31 schreef Fylax het volgende:
kut slowchatzoekers
terug naar je eigen slowchat
eigen users eerst
Merk het ja.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Fieleks is in een erg originele bui
De antifa maatjes van hem zijn in Dover het ziekenhuis in geslagen.quote:
Ik nog maar twee, teleurstellend hoor.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb nog geen nudies ontvangen van de nieuwe mensen hier. Schandalig.
quote:
Het is net de KLB SC van 2014 die ook geen nieuwe users wilden hebben. Schattig wel dat ze zo defensief zijn over een topicje.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lijkt eerder op Gym dit ja. We zijn niet eens welkom.
Ik voel mij vereerdquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:32 schreef Crip het volgende:
Zonder grapjes ben ik wel erg lief. Ik weet al dat Amarantha een hele aardige user is, voor de rest ken ik niemand.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:32 schreef Tjacka het volgende:
Jullie kunnen toch ook een SC zoeken die dichterbij jullie staat? En niet gelijk gelukzoeken?
auwquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De antifa maatjes van hem zijn in Dover het ziekenhuis in geslagen.
Mooi man.
iemand van de KLB SC begon hier te posten en de rest van ons zijn gewoon meelopersquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:32 schreef Tjacka het volgende:
Jullie kunnen toch ook een SC zoeken die dichterbij jullie staat? En niet gelijk gelukzoeken?
ja en straks horen jullie neven en nichten van KLB GYM ook al dat hier het geluk isquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iemand van de KLB SC begon hier te posten en de rest van ons zijn gewoon meelopers
Wat een onzin zeg... het is maar een topicquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:32 schreef Tjacka het volgende:
Hebben ze een betere penis dan Paxje?quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik nog maar twee, teleurstellend hoor.
[..]
Toto vindt dit ook
Ewa ja is FOK! toch, we zijn allemaal autiquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het is net de KLB SC van 2014 die ook geen nieuwe users wilden hebben. Schattig wel dat ze zo defensief zijn over een topicje.
Net klb'ers.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het is net de KLB SC van 2014 die ook geen nieuwe users wilden hebben. Schattig wel dat ze zo defensief zijn over een topicje.
Noem dan namen lulquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iemand van de KLB SC begon hier te posten en de rest van ons zijn gewoon meelopers
Jij waait met alle winden mee man, in de nacht kom je weer in KLB posten. Het is je leeftijd zullen we maar zeggen.quote:
leukquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:33 schreef Toto69 het volgende:
maar goed veel te druk hier, ga even gta spelen en dan straks CL-genot
Ik ben de slowslet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij waait met alle winden mee man, in de nacht kom je weer in KLB posten. Het is je leeftijd zullen we maar zeggen.
Dan neem ik mijn woorden terug.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Pas nou op johannes zijn hond heeft kanker gehad
Ofzo
Ik ben zo niet. Komt omdat ik geen kut heb.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
mijn moeder ookquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Pas nou op johannes zijn hond heeft kanker gehad
Ofzo
Rustig maar hoorquote:
3 weken ban daarvoor jaquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:36 schreef Elan het volgende:
Vroeger kreeg je in VBL een ban als je ging lopen kloten in andere slowchats vreemd dat men die lijn niet doorvoert voor deze aidskliek uit KLB
hoe heet de doos van lokje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoe heet de doos van lokje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blablablabla
Boehoehoeheoequote:Op dinsdag 15 september 2015 19:36 schreef Elan het volgende:
Vroeger kreeg je in VBL een ban als je ging lopen kloten in andere slowchats vreemd dat men die lijn niet doorvoert voor deze aidskliek uit KLB
Maar vaste users uit deze reeks zijn de enige die lopen te schelden en mad lopen te doen. ;squote:Op dinsdag 15 september 2015 19:36 schreef Elan het volgende:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:31 schreef Fylax het volgende:
kut slowchatzoekers
terug naar je eigen slowchat
eigen users eerst
quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoe heet de doos van lokje?HeheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
En dit topic is open en jullie afvalputje is dicht.quote:
Definieer kloten dan. Ik zie mensen die posten waar jullie bovenop duiken omdat ze hier niet horenquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:36 schreef Elan het volgende:
quote:
Zijn jullie nog steeds geraakt dat Chloro jullie heeft weggepest ofzo.quote:
Soms zit het heel diep blijkbaar.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:36 schreef Elan het volgende:
En nu is dit het afvalputjequote:Op dinsdag 15 september 2015 19:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dit topic is open en jullie afvalputje is dicht.
Wat een fijne SC waar mensen worden weggepest.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:37 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie nog steeds geraakt dat Chloro jullie heeft weggepest ofzo.
Jullie konden gwn blijven posten hoor
Is overgenomen van GRTDquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat een fijne SC waar mensen worden weggepest.
gebeurde in grtd vroeger nooitquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je bent aardig op weg.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Blijf kontjes likken schatquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:37 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg alleen dat kankeren een gewoon werkwoord is, waar heb je het overquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:37 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Je vroeg net nog of ik wilde opkk is het niet?quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
they took our jobs!quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:38 schreef kanovinnie het volgende:
Komt de KLB sc hier rellen? Nee toch?
Jawel.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:38 schreef kanovinnie het volgende:
Hun eigen honk is dicht dus tja.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:38 schreef kanovinnie het volgende:
Crewbash trquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:37 schreef Tjacka het volgende:
wel zielig voor kano dit
hij moet het oplossen terwijl de klb mods impotent zijn
Ze kon niets beters bedenken. Arme meidquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:38 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat kankeren een gewoon werkwoord is, waar heb je het over
Wij zijn gewoon heel gezellig aan het meeposten, alleen komt de harde kern van GRTD met opkankeren etc.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:38 schreef kanovinnie het volgende:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel.
Volgens de FOK! jurispredentie (te lezen in mijn notes) zou dit toch minstens 3 weken f5'en opleveren.
Allang gezien joh.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon heel gezellig aan het meeposten, alleen komt de harde kern van GRTD met opkankeren etc.
Wat ben jij nu hier aan het doen dan? Hypocriet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moslim slachterofferrol is ook op FOK! aanwezigquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon heel gezellig aan het meeposten, alleen komt de harde kern van GRTD met opkankeren etc.
Nog steeds een beetje gefrustreerd?quote:
Nee. 4 KLBérs wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |