SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Nice foon ouwe.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Xiaomi Redmi Note 2
heb hem in de presale bij gearbest gehaald
de TT engel heeft me geredquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:16 schreef Crip het volgende:
[..]
bespaart je IP ban die herman gaat krijgen
ja dat magquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Wordt hier ook gekaapt????
Zat te twijfelen tussen die en de S3. Hmmquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Nice foon ouwe.
Best wel sicke specs wel he
ik zou je partijleidster doenquote:
ja was ook zo goedkoopquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Nice foon ouwe.
Best wel sicke specs wel he
hoezo te technischquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:18 schreef Toto69 het volgende:
Ik gok dat IfImJamesDean nu nooit meer op fok komt, te technisch dit allemaal
Zou mooi zijn, kunnen alle witte harnassen weer de kast inquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:18 schreef Toto69 het volgende:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:18 schreef Toto69 het volgende:
Ik ook, waarom denk je dat ik lid ben?quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik zou je partijleidster doen
sinds wanneer doe jij de keuring ;squote:Op dinsdag 15 september 2015 19:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lijst niet volledig ingevuld. Afgekeurd.
nou dat meisje weet nog niet eens hoe ze de goede trein moet nemenquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:19 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo te technisch
wij hoeven toch niks te doen
wat een domboquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nou dat meisje weet nog niet eens hoe ze de goede trein moet nemen
Wel ja joh, maak me hier ook even zwart, met je pannekoek hoofdquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
WCH is oud en kaal, dus die leest dat niet zo snel
Prekeuring voor jullie tochquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:19 schreef supersof het volgende:
[..]
sinds wanneer doe jij de keuring ;s
hahaquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wel ja joh, maak me hier ook even zwart, met je pannekoek hoofd
relatie met een ex-mod héquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:19 schreef supersof het volgende:
[..]
wat danquote:
Zal ik het doen of jij?quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:19 schreef supersof het volgende:
[..]
wij kennen elkaar al allemaalquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:20 schreef Crip het volgende:
zullen we anders even kringgesprek doen dan maken we rondje stellen we onszelf voor enzo
quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
relatie met een ex-mod hé
dan stijgt de faam naar haar hoofd
En niet zomaar een ex-mod maar een hele goeiequote:Op dinsdag 15 september 2015 19:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
relatie met een ex-mod hé
dan stijgt de faam naar haar hoofd
doe jij het maar beste johannesquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zal ik het doen of jij?
Oké Jufquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:20 schreef Crip het volgende:
zullen we anders even kringgesprek doen dan maken we rondje stellen we onszelf voor enzo
Nog een reden om naar Tilburg te gaan voor pax en mij: de overheerlijke cuisinequote:Op dinsdag 15 september 2015 19:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
aardappeltjes, doperwtjes en runderhamburgertjesmet wat kruiden
dat is nog een understatementquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En niet zomaar een ex-mod maar een hele goeie
Goeie, ik ben nieuw op FOK!, 17 jaar en een mooi meisjequote:Op dinsdag 15 september 2015 19:20 schreef Crip het volgende:
Oh lekker hoor. ik zie in de winkel alleen maar runderhamburgersquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
aardappeltjes, doperwtjes en runderhamburgertjesmet wat kruiden
Ik vind de meeste wel geschikt behalve die ongeschiktenquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:21 schreef supersof het volgende:
[..]
doe jij het maar beste johannes
Hebben ze daar een MacDonalds?quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog een reden om naar Tilburg te gaan voor pax en mij: de overheerlijke cuisine
quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog een reden om naar Tilburg te gaan voor pax en mij: de overheerlijke cuisine
Oh my god.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En niet zomaar een ex-mod maar een hele goeie
Xiaomi Redmi 2 heeft volgens een review die ik net zag problemen met batterij. Iets met 53% drainage in idle-toestand of zo.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zat te twijfelen tussen die en de S3. Hmm
Nou ja ik bedoelde meer dat het iig geen diepvrieshamburgers waren..quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh lekker hoor. ik zie in de winkel alleen maar runderhamburgers
jaquote:
Ja iemand anders zei dus tegen mij dat de S3 zich al heeft kunnen bewijzen, had die gene wel een goed punt.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Xiaomi Redmi 2 heeft volgens een review die ik net zag problemen met batterij. Iets met 53% drainage in idle-toestand of zo.
oh lolquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou ja ik bedoelde meer dat het iig geen diepvrieshamburgers waren..![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ja
maar de bovenverdieping is nooit open
dit klinkt als een goede stadquote:
Nou vertel wie ben jij, en ik wil ook dat we allemaal naar elkaar luisteren.quote:
Ben je swsquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Goeie, ik ben nieuw op FOK!, 17 jaar en een mooi meisje
en geen oude kale vent van 40 met vrouw en kind, WAT ZE OOK ZEGGEN
dit leek me wel lekkerder, en is ook zoquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:22 schreef supersof het volgende:
[..]
oh lol
waarom niet die uit de koeling dan
We willen je echte naam, Martinquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Naam:je ziet mn username toch dom varken
Leeftijd:2 jaar
Religie::')
Burgerlijke staat: ongehuwd
Hoogst genoten opleiding:ik heb er niet van genoten
Woonplaats/province:je moeder
Voetbalclub: AJAX
Favoriete eten:patat met pindasaus
Favoriete drankje:slootwater
Favoriete film:filmsgrease
Voorkeur muziekgenre:blues
Lievelingsdier:je moeder
Lievelingskleur:je moeder
Politieke voorkeur:donald trump
afgekeurdquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wow, wist niet dat ik gekloond wasquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
dat is een andere dan de redmi note 2 he maatquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Xiaomi Redmi 2 heeft volgens een review die ik net zag problemen met batterij. Iets met 53% drainage in idle-toestand of zo.
ja dus wanneer komen jullie?quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
dit klinkt als een goede stad
fyliequote:
Huh welke heb jij dan? xDquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is een andere dan de redmi note 2 he maat
Hey opso lang niet gezienquote:
Voor de klb'ers. Sof is de pittige tante van hier dus ik zou maar oppassen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
huhquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is een andere dan de redmi note 2 he maat
oke henkquote:
nou doe ff normaalquote:
wat?quote:
Je mag mij wel keuren hoor Johannes.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zal ik het doen of jij?
quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Voor de klb'ers. Sof is de pittige tante van hier dus ik zou maar oppassen.Oké, een soort supergirl dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de xiaomi redmi 2 is een andere telefoon dan de xiaomi redmi note 2quote:
Grap is al gemaakt door Johannes.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:24 schreef Fylax het volgende:
de mensen uit klb sc zijn asielzoekers hier
Dat ben ik. Zijn naam weet ik maar als ik die zeg gaat hij mij tr gevenquote:
quote:
ja kloptquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:23 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan dit allemaal door nieuwe lay-out echt niet meer volgen hoor.
Ik geef jou een 10quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je mag mij wel keuren hoor Johannes.
Doe even aardig tegen sofjequote:Op dinsdag 15 september 2015 19:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
oke henk
[..]
nou doe ff normaal
[..]
wat?
Hey let op je taalgebruik, jij mag nu een princessen tekening in gaan kleuren. Dat gedrag gaat niet door de beugel. Tegen wie denk jij dat je het hebtquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Religie:
het is alleen geen grapquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Grap is al gemaakt door Johannes.
ik zit gewoon op mobielquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:25 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
ja klopt
omdat het scherm kleiner is
en opeens veel mensen
mss wel terechtquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:24 schreef Tjacka het volgende:
holy shit
de klb-sc mensen haten mij in feedback
Ik geef jou een 10 met een griffel welke ik graag persoonlijk kom overhandigenquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je mag mij wel keuren hoor Johannes.
Ik zie nog maar 1 berichtje per keer. Eerst waren dat er sowieso 2 of 3 volgens mij.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:25 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
ja klopt
omdat het scherm kleiner is
en opeens veel mensen
echt he wat een sof dat wijfquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe even aardig tegen sofje
Hij probeert 'm uit te melkenquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Grap is al gemaakt door Johannes.
Sof is een schatquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
echt he wat een sof dat wijf
Dat van die 53% batterydrainage in idle ging over die note 2quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
de xiaomi redmi 2 is een andere telefoon dan de xiaomi redmi note 2
de redmi 2 heeft veel problemen met batterij
ik neem de redmi note 2
Ik heb helemaal geen ov meerquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
johannes ook ? miss op een vrijdag dan
wow shitquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Hey let op je taalgebruik, jij mag nu een princessen tekening in gaan kleuren. Dat gedrag gaat niet door de beugel. Tegen wie denk jij dat je het hebt.
brabantgodquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:26 schreef Der_Mann het volgende:
Naam: Der "Hermann" Mann
Leeftijd: 20
Religie: Frassology
Burgerlijke staat: Maagd
Hoogst genoten opleiding: Basisschool was wel het leukst
Woonplaats/provincie: Brabant heuy
Voetbalclub: New York Knicks
Favoriete eten: Mexicano
Favoriete drankje: Knoflooksaus
Favoriete serie: Breaking Bad, kijk geen films
Voorkeur muziekgenre: Taylor Swift
Lievelingsdier: Hond
Lievelingskleur: Groen
Politieke voorkeur: weet ik veel man ik volg die poep niet
ik zie er net tweequote:Op dinsdag 15 september 2015 19:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zie nog maar 1 berichtje per keer. Eerst waren dat er sowieso 2 of 3 volgens mij.
quote:
Wow. Jullie hebben mijn dag gemaaktquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geef jou een 10 met een griffel welke ik graag persoonlijk kom overhandigen
johannes doe deze sc ook dichtquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen ov meer
Maar ik heb nog wel een dagkaart
Inso en ik vinden dit een zeer teleurstellend antwoordquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:26 schreef Der_Mann het volgende:
Ja ik zag er net ook twee haha, maar jou berichtje zag ik maar 1.quote:
Aangenaamquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:26 schreef Der_Mann het volgende:
knoflooksausquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:26 schreef Der_Mann het volgende:
afgekeurdquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:26 schreef Der_Mann het volgende:
quote:
quote:
ahh poepies tochquote:
Ja echt he.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:27 schreef Elan het volgende:
pfff word helemaal overprikkeld door deze lay-out en de drukte
dat een blauwe dit zegt maakt me wel een beetje ongemakkelijkquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Inso en ik vinden dit een zeer teleurstellend antwoord
bij lange na nietquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:27 schreef Kauai het volgende:
Zou dit het snelste topic ooit worden van grtd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik blijf graag professioneelquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
johannes doe deze sc ook dicht
kunnen we lachen
quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:28 schreef Amarantha het volgende:
Ik mag Sof echt niet.ik ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
wat boeit dat nou weer?quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat een blauwe dit zegt maakt me wel een beetje ongemakkelijk
Ik mag Sof echt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Ik mag Sof echt niet.trutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
nee hoorquote:
heb vroeger een trauma opgelopen met blauwe verf, ik vertrouw nog steeds niks met die kleurquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
wat boeit dat nou weer?
is dat niet die gozer die altijd rechtse amerikaanse politici napraat?quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Inso en ik vinden dit een zeer teleurstellend antwoord
quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:29 schreef Elan het volgende:
die kk klb-honden maken dit topic kapot
TRquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:29 schreef Elan het volgende:
Inso.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Eigen forumvolk eerst.
Dood aan de linkse KLB kliek.
Post gerapporteerd. Het k-woord mag niet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:29 schreef Elan het volgende:
Insoquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Eigen forumvolk eerst.
shots firedquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:29 schreef Elan het volgende:
ok oprottenquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:30 schreef Crip het volgende:
Naam: Crip the G makaveli the great.
Religie: ISIS
Burgerlijke staat: uitgehuwelijkt aan mijn neef in Marokko.
Hoogst genoten opleiding: Aanrecht toen mn moeder mij brood leerde maken.
Woonplaats/provincie: Limburg G
Voetbalclub: Ballen is haram
Favoriete eten: geen varken
Favoriete drankje: bloed van een vers geofferd schaap
Favoriete serie: Breaking Bad.
Voorkeur muziekgenre: Bomb's and Roses
Lievelingsdier: Geit
Lievelingskleur: Zwart
Politieke voorkeur: Linkse luller.
Dit topic kan inderdaad wel wat NSB'ers gebruikenquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Post gerapporteerd. Het k-woord mag niet.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Eigen forumvolk eerst.
goeie seriequote:Op dinsdag 15 september 2015 19:30 schreef Crip het volgende:
Afgekeurd.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:30 schreef Crip het volgende:
Dacht dat het niet erger kon maar ik had het mis.quote:
Morgen ja.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:30 schreef supersof het volgende:
doe maar rustig
straks zijn ze weer weg
quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Eigen forumvolk eerst.
madquote:
hahahahahhaahh limburgquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:30 schreef Crip het volgende:
Settersquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind hondjes lief dus niet mee schelden graag
Lijkt eerder op Gym dit jaquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dacht dat het niet erger kon maar ik had het mis.
hebben ze nu al mn picca zonder hoofddoek gestuurdquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb nog geen nudies ontvangen van de nieuwe mensen hier. Schandalig.
Grijp je kansquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Liever niet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
misschien blijven we hier wel voor altijd als we het naar ons zin hebben
Weer iemand zijn grap jatten?quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:31 schreef Fylax het volgende:
kut slowchatzoekers
terug naar je eigen slowchat
eigen users eerst
Merk het ja.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Fieleks is in een erg originele bui
De antifa maatjes van hem zijn in Dover het ziekenhuis in geslagen.quote:
Ik nog maar twee, teleurstellend hoor.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:
Het is net de KLB SC van 2014 die ook geen nieuwe users wilden hebben. Schattig wel dat ze zo defensief zijn over een topicje.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lijkt eerder op Gym dit ja. We zijn niet eens welkom.
Ik voel mij vereerdquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:32 schreef Crip het volgende:
Zonder grapjes ben ik wel erg lief. Ik weet al dat Amarantha een hele aardige user is, voor de rest ken ik niemand.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:32 schreef Tjacka het volgende:
Jullie kunnen toch ook een SC zoeken die dichterbij jullie staat? En niet gelijk gelukzoeken?
auwquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De antifa maatjes van hem zijn in Dover het ziekenhuis in geslagen.
Mooi man.
iemand van de KLB SC begon hier te posten en de rest van ons zijn gewoon meelopersquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:32 schreef Tjacka het volgende:
Jullie kunnen toch ook een SC zoeken die dichterbij jullie staat? En niet gelijk gelukzoeken?
ja en straks horen jullie neven en nichten van KLB GYM ook al dat hier het geluk isquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iemand van de KLB SC begon hier te posten en de rest van ons zijn gewoon meelopers
Wat een onzin zeg... het is maar een topicquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:32 schreef Tjacka het volgende:
Hebben ze een betere penis dan Paxje?quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik nog maar twee, teleurstellend hoor.
[..]
Toto vindt dit ook
Ewa ja is FOK! toch, we zijn allemaal autiquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het is net de KLB SC van 2014 die ook geen nieuwe users wilden hebben. Schattig wel dat ze zo defensief zijn over een topicje.
Net klb'ers.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het is net de KLB SC van 2014 die ook geen nieuwe users wilden hebben. Schattig wel dat ze zo defensief zijn over een topicje.
Noem dan namen lulquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iemand van de KLB SC begon hier te posten en de rest van ons zijn gewoon meelopers
Jij waait met alle winden mee man, in de nacht kom je weer in KLB posten. Het is je leeftijd zullen we maar zeggen.quote:
leukquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:33 schreef Toto69 het volgende:
maar goed veel te druk hier, ga even gta spelen en dan straks CL-genot
Ik ben de slowslet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij waait met alle winden mee man, in de nacht kom je weer in KLB posten. Het is je leeftijd zullen we maar zeggen.
Dan neem ik mijn woorden terug.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Pas nou op johannes zijn hond heeft kanker gehad
Ofzo
Ik ben zo niet. Komt omdat ik geen kut heb.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
mijn moeder ookquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Pas nou op johannes zijn hond heeft kanker gehad
Ofzo
Rustig maar hoorquote:
3 weken ban daarvoor jaquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:36 schreef Elan het volgende:
Vroeger kreeg je in VBL een ban als je ging lopen kloten in andere slowchats vreemd dat men die lijn niet doorvoert voor deze aidskliek uit KLB
hoe heet de doos van lokje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoe heet de doos van lokje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blablablabla
Boehoehoeheoequote:Op dinsdag 15 september 2015 19:36 schreef Elan het volgende:
Vroeger kreeg je in VBL een ban als je ging lopen kloten in andere slowchats vreemd dat men die lijn niet doorvoert voor deze aidskliek uit KLB
Maar vaste users uit deze reeks zijn de enige die lopen te schelden en mad lopen te doen. ;squote:Op dinsdag 15 september 2015 19:36 schreef Elan het volgende:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:31 schreef Fylax het volgende:
kut slowchatzoekers
terug naar je eigen slowchat
eigen users eerst
quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoe heet de doos van lokje?HeheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
En dit topic is open en jullie afvalputje is dicht.quote:
Definieer kloten dan. Ik zie mensen die posten waar jullie bovenop duiken omdat ze hier niet horenquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:36 schreef Elan het volgende:
quote:
Zijn jullie nog steeds geraakt dat Chloro jullie heeft weggepest ofzo.quote:
Soms zit het heel diep blijkbaar.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:36 schreef Elan het volgende:
En nu is dit het afvalputjequote:Op dinsdag 15 september 2015 19:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dit topic is open en jullie afvalputje is dicht.
Wat een fijne SC waar mensen worden weggepest.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:37 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie nog steeds geraakt dat Chloro jullie heeft weggepest ofzo.
Jullie konden gwn blijven posten hoor
Is overgenomen van GRTDquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat een fijne SC waar mensen worden weggepest.
gebeurde in grtd vroeger nooitquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je bent aardig op weg.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Blijf kontjes likken schatquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:37 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg alleen dat kankeren een gewoon werkwoord is, waar heb je het overquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:37 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Je vroeg net nog of ik wilde opkk is het niet?quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
they took our jobs!quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:38 schreef kanovinnie het volgende:
Komt de KLB sc hier rellen? Nee toch?
Jawel.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:38 schreef kanovinnie het volgende:
Hun eigen honk is dicht dus tja.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:38 schreef kanovinnie het volgende:
Crewbash trquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:37 schreef Tjacka het volgende:
wel zielig voor kano dit
hij moet het oplossen terwijl de klb mods impotent zijn
Ze kon niets beters bedenken. Arme meidquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:38 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat kankeren een gewoon werkwoord is, waar heb je het over
Wij zijn gewoon heel gezellig aan het meeposten, alleen komt de harde kern van GRTD met opkankeren etc.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:38 schreef kanovinnie het volgende:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel.
Volgens de FOK! jurispredentie (te lezen in mijn notes) zou dit toch minstens 3 weken f5'en opleveren.
Allang gezien joh.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon heel gezellig aan het meeposten, alleen komt de harde kern van GRTD met opkankeren etc.
Wat ben jij nu hier aan het doen dan? Hypocriet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moslim slachterofferrol is ook op FOK! aanwezigquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon heel gezellig aan het meeposten, alleen komt de harde kern van GRTD met opkankeren etc.
Nog steeds een beetje gefrustreerd?quote:
Nee. 4 KLBérs wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |