Huh welke heb jij dan? xDquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is een andere dan de redmi note 2 he maat
Hey opso lang niet gezienquote:
Voor de klb'ers. Sof is de pittige tante van hier dus ik zou maar oppassen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
huhquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is een andere dan de redmi note 2 he maat
oke henkquote:
nou doe ff normaalquote:
wat?quote:
Je mag mij wel keuren hoor Johannes.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zal ik het doen of jij?
quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Voor de klb'ers. Sof is de pittige tante van hier dus ik zou maar oppassen.Oké, een soort supergirl dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de xiaomi redmi 2 is een andere telefoon dan de xiaomi redmi note 2quote:
Grap is al gemaakt door Johannes.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:24 schreef Fylax het volgende:
de mensen uit klb sc zijn asielzoekers hier
Dat ben ik. Zijn naam weet ik maar als ik die zeg gaat hij mij tr gevenquote:
quote:
ja kloptquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:23 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan dit allemaal door nieuwe lay-out echt niet meer volgen hoor.
Ik geef jou een 10quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je mag mij wel keuren hoor Johannes.
Doe even aardig tegen sofjequote:Op dinsdag 15 september 2015 19:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
oke henk
[..]
nou doe ff normaal
[..]
wat?
Hey let op je taalgebruik, jij mag nu een princessen tekening in gaan kleuren. Dat gedrag gaat niet door de beugel. Tegen wie denk jij dat je het hebtquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Naam:je ziet mn username toch dom varken
Leeftijd:2 jaar
Religie:
Burgerlijke staat: ongehuwd
Hoogst genoten opleiding:ik heb er niet van genoten
Woonplaats/province:je moeder
Voetbalclub: AJAX
Favoriete eten:patat met pindasaus
Favoriete drankje:slootwater
Favoriete film:filmsgrease
Voorkeur muziekgenre:blues
Lievelingsdier:je moeder
Lievelingskleur:je moeder
Politieke voorkeur:donald trump
het is alleen geen grapquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Grap is al gemaakt door Johannes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |