quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:42 schreef BlueMage het volgende:
Ik vond veel veranderingen op FOK! in het verleden die de boel overzichtelijker maakten helemaal prima maar dit is gewoon weer 'n zooitje en als je d'r wat van zegt mag je drie maanden vakantie houden, minimaal.
ik vind het wel makkelijk en mooi, leuk gedaan daanny! Topper!quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:42 schreef BlueMage het volgende:
Ik vond veel veranderingen op FOK! in het verleden die de boel overzichtelijker maakten helemaal prima maar dit is gewoon weer 'n zooitje en als je d'r wat van zegt mag je drie maanden vakantie houden, minimaal.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind het wel makkelijk en mooi, leuk gedaan daanny! Topper!
quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind het wel makkelijk en mooi, leuk gedaan daanny! Topper!
idd jammer dat sommige users in de nieuwe layout mee zijn gegaanquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ben op een paar puntjes na tevreden met de nieuwe layout
kom met betere lyrics danquote:
raar, ik heb een grijze achtergrondquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:45 schreef Neverknown het volgende:
WTF IS DIT VOOR EEN AIDS LAYOUT?
IK HEB EEN ZWARTE ACHTERGROND?
aids en zwartquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:45 schreef Neverknown het volgende:
dit riekt naar racismequote:Op dinsdag 15 september 2015 17:45 schreef Neverknown het volgende:
haha, terechtquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:46 schreef deadprez het volgende:
Wtf ik krijg text only niet mer uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |