Weer iemand zijn grap jatten?quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:31 schreef Fylax het volgende:
kut slowchatzoekers
terug naar je eigen slowchat
eigen users eerst
Merk het ja.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Fieleks is in een erg originele bui
De antifa maatjes van hem zijn in Dover het ziekenhuis in geslagen.quote:
Ik nog maar twee, teleurstellend hoor.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb nog geen nudies ontvangen van de nieuwe mensen hier. Schandalig.
quote:
Het is net de KLB SC van 2014 die ook geen nieuwe users wilden hebben. Schattig wel dat ze zo defensief zijn over een topicje.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lijkt eerder op Gym dit ja. We zijn niet eens welkom.
Ik voel mij vereerdquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:32 schreef Crip het volgende:
Zonder grapjes ben ik wel erg lief. Ik weet al dat Amarantha een hele aardige user is, voor de rest ken ik niemand.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:32 schreef Tjacka het volgende:
Jullie kunnen toch ook een SC zoeken die dichterbij jullie staat? En niet gelijk gelukzoeken?
auwquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De antifa maatjes van hem zijn in Dover het ziekenhuis in geslagen.
Mooi man.
iemand van de KLB SC begon hier te posten en de rest van ons zijn gewoon meelopersquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:32 schreef Tjacka het volgende:
Jullie kunnen toch ook een SC zoeken die dichterbij jullie staat? En niet gelijk gelukzoeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |