ik zit gewoon op mobielquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:25 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
ja klopt
omdat het scherm kleiner is
en opeens veel mensen
mss wel terechtquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:24 schreef Tjacka het volgende:
holy shit
de klb-sc mensen haten mij in feedback
Ik geef jou een 10 met een griffel welke ik graag persoonlijk kom overhandigenquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je mag mij wel keuren hoor Johannes.
Ik zie nog maar 1 berichtje per keer. Eerst waren dat er sowieso 2 of 3 volgens mij.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:25 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
ja klopt
omdat het scherm kleiner is
en opeens veel mensen
echt he wat een sof dat wijfquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe even aardig tegen sofje
Hij probeert 'm uit te melkenquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Grap is al gemaakt door Johannes.
Sof is een schatquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
echt he wat een sof dat wijf
Dat van die 53% batterydrainage in idle ging over die note 2quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
de xiaomi redmi 2 is een andere telefoon dan de xiaomi redmi note 2
de redmi 2 heeft veel problemen met batterij
ik neem de redmi note 2
Ik heb helemaal geen ov meerquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
johannes ook ? miss op een vrijdag dan
wow shitquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Hey let op je taalgebruik, jij mag nu een princessen tekening in gaan kleuren. Dat gedrag gaat niet door de beugel. Tegen wie denk jij dat je het hebt.
brabantgodquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:26 schreef Der_Mann het volgende:
Naam: Der "Hermann" Mann
Leeftijd: 20
Religie: Frassology
Burgerlijke staat: Maagd
Hoogst genoten opleiding: Basisschool was wel het leukst
Woonplaats/provincie: Brabant heuy
Voetbalclub: New York Knicks
Favoriete eten: Mexicano
Favoriete drankje: Knoflooksaus
Favoriete serie: Breaking Bad, kijk geen films
Voorkeur muziekgenre: Taylor Swift
Lievelingsdier: Hond
Lievelingskleur: Groen
Politieke voorkeur: weet ik veel man ik volg die poep niet
ik zie er net tweequote:Op dinsdag 15 september 2015 19:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zie nog maar 1 berichtje per keer. Eerst waren dat er sowieso 2 of 3 volgens mij.
quote:
Wow. Jullie hebben mijn dag gemaaktquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geef jou een 10 met een griffel welke ik graag persoonlijk kom overhandigen
johannes doe deze sc ook dichtquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen ov meer
Maar ik heb nog wel een dagkaart
Inso en ik vinden dit een zeer teleurstellend antwoordquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:26 schreef Der_Mann het volgende:
Politieke voorkeur: weet ik veel man ik volg die poep niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |