Wat is dat gelul met een nieuw contract voor Vilhena danquote:Op woensdag 16 september 2015 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moeilijke jongens denk ik serieus de reden.
Geen idee wat de gedachtengang daar achter is.quote:Op woensdag 16 september 2015 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is dat gelul met een nieuw contract voor Vilhena dan
ik heb ook te weinig van hem gezien hoorquote:Op woensdag 16 september 2015 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Achahbar is verder ook gewoon te klein.
Achahbar kan ook heerlijk voetballen.quote:Op woensdag 16 september 2015 01:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb ook te weinig van hem gezien hoor
maar vihena wat kan die lekker ballen zeg
bij achahbar toch ook laatstquote:Op woensdag 16 september 2015 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is dat gelul met een nieuw contract voor Vilhena dan
zou voor het ´ajax-systeem´ een prima spits zijnquote:Op woensdag 16 september 2015 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Achahbar kan ook heerlijk voetballen.
Maar als spits ben je met <1,70 simpelweg te klein.
Verleden jaar na PSV jaquote:
Vilhena zou serieus al 3 jaar basis staan bij Ajax.quote:Op woensdag 16 september 2015 01:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zou voor het ´ajax-systeem´ een prima spits zijn
Zou hij moeten concurreren met Klaassenquote:
Vilhena liep stappen voor op Klaassen in de jeugd.quote:Op woensdag 16 september 2015 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou hij moeten concurreren met Klaassen
Vihena lijkt mij wel zo boos dat hij dat misschien ooit nog wel eens gaat doen.quote:Op woensdag 16 september 2015 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Bij Ajax waarderen ze voetballende spelers wat meer dus Klaassen zal nu wel verder zijn.
Geef hem ongelijk.quote:Op woensdag 16 september 2015 01:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vihena lijkt mij wel zo boos dat hij dat misschien ooit nog wel eens gaat doen.
Blijft je cluppie he. Maar jammer van het wanbeleid al decenniaquote:
Is overal zoquote:Op woensdag 16 september 2015 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Blijft je cluppie he. Maar jammer van het wanbeleid al decennia
Niemand zegt ook dat het leuk is om Feyenoorder te zijnquote:
Dat valt wel mee als je nog wel eens kampioen wordt. Zeker als je vanuit de jaren 70 gaat kijken naar nuquote:
dat heb ik al jaren eigenlijkquote:Op woensdag 16 september 2015 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder vind ik het spelletje ansich ook niet zo heel leuk meer. Ik begin meer een rens te worden die de dingen eromheen interessanter vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |