Oh dat denk ik ook wel ja.quote:Op woensdag 16 september 2015 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is typerend dat iedere speler dat moet zeggen.
Dat laat dus weten dat al die spelers Kuyt een walgelijke voetballer vinden.
Dat zorgt voor meer onrust in een team dan een Kazim hoor.quote:
Gio heeft ook de ballen niet hem te passerenquote:Op woensdag 16 september 2015 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Spelers gaan daar over praten met elkaar. Nee, dat is goed voor je kleedkamer.
De hele club niet. Zou natuurlijk gigantisch gezichtsverlies zijn als de verlosser gepasseerd wordt.quote:Op woensdag 16 september 2015 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gio heeft ook de ballen niet hem te passeren
Wie is eigenlijk reserve-aanvoerder?quote:Op woensdag 16 september 2015 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De hele club niet. Zou natuurlijk gigantisch gezichtsverlies zijn als de verlosser gepasseerd wordt.
Lexie kan niet voetballen genotquote:Op woensdag 16 september 2015 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie is eigenlijk reserve-aanvoerder?
Ik denk dat die 2 het dan wel weer met elkaar kunnen vindenquote:Op woensdag 16 september 2015 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lexie kan niet voetballen genot
dat weet ik wel zekerquote:Op woensdag 16 september 2015 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat die 2 het dan wel weer met elkaar kunnen vinden
Ik zou een aanvaller soiweso nooit aanvoerder makenquote:Op woensdag 16 september 2015 01:14 schreef Sked het volgende:
waarom iemand aanvoerder maken die al 200% moet geven om qua spel een 5.5 te halen
Altijd de beste voetballer. Positie is irrelevant.quote:Op woensdag 16 september 2015 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou een aanvaller soiweso nooit aanvoerder maken
Mja Clasie op die positie was wel perfect natuurlijkquote:Op woensdag 16 september 2015 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Altijd de beste voetballer. Positie is irrelevant.
Ik vind dat allemaal maar randzaken.quote:Op woensdag 16 september 2015 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja Clasie op die positie was wel perfect natuurlijk
Wat heeft dat lang geduurd zeg voor hij weg uit de basis gingquote:
Nelom is nooit de slechtste in het elftal geweest.quote:Op woensdag 16 september 2015 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat heeft dat lang geduurd zeg voor hij weg uit de basis ging
Nee maar als je hem kan vervangen mag je het wel meteen doen ookquote:Op woensdag 16 september 2015 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nelom is nooit de slechtste in het elftal geweest.
Moeilijke jongens denk ik serieus de reden.quote:Op woensdag 16 september 2015 01:18 schreef Tjacka het volgende:
ik vind het wel echt zonde van vihena
en misschien wel achahbar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |