Stukje effectiviteit wat je niet hebt met Immers, Kazim, Toornstra en andere mindere godenquote:Op woensdag 16 september 2015 00:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vertel mij eens wat je aan kramer hebt dan op dit moment
Als er een goed elftal om heen staat heb je er wat aan.quote:Op woensdag 16 september 2015 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stukje effectiviteit wat je niet hebt met Immers, Kazim, Toornstra en andere mindere goden
alleen een probleem dat kramer geen kans gaat krijgen in een wedstrijdquote:Op woensdag 16 september 2015 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stukje effectiviteit wat je niet hebt met Immers, Kazim, Toornstra en andere mindere goden
Tuurlijk. Maar dan moet je wel je voeten laten spreken. En dat doet hij ook nietquote:Op woensdag 16 september 2015 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan mag je best een klootzak zijn op het veld.
Dat doet niemand bij Feyenoord.quote:Op woensdag 16 september 2015 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar dan moet je wel je voeten laten spreken. En dat doet hij ook niet
Waar komen de voorzetten vandaan?quote:Op woensdag 16 september 2015 01:04 schreef Fok-it het volgende:
Kramer was ook een arrogante lul toen hij bankte bij Ado, maar volgende wedstrijd basis en hij jaste ze er weer in. Zie hem dat bij Feyenoord ook wel doen
Eerste wedstrijd basis. Kom opquote:Op woensdag 16 september 2015 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat doet niemand bij Feyenoord.
Zeker Kramer niet, die kan namelijk niet voetballen.
Die zou een tor instinct moeten hebben wat ie vorige wedstrijd niet liet zien overigens.
Ik vind het gewoon een slechte voetballer. Maar 80% van de Feyenoord supporters is het met je eens dus hij zal wel een jaar voetballen en dan afvragen waarom we weer 3e-4e-5e zijn geworden.quote:Op woensdag 16 september 2015 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd basis. Kom opGa je hem daar meteen op afrekenen
Tor instinct is ook invallen en na 2 minuten scoren, wat hij voor PSV deed
Elia kan echt wel een aardige voorzet geven. spelers als Karsdorp ook.quote:Op woensdag 16 september 2015 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waar komen de voorzetten vandaan?
Elia slaat mensen in een wedstrijd. Die heeft de mentaliteit die Kazim mist.quote:Op woensdag 16 september 2015 01:05 schreef Fok-it het volgende:
Elia kan echt wel een aardige voorzet geven
En kuyt gaat niet gewisseld worden.quote:Op woensdag 16 september 2015 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elia kan echt wel een aardige voorzet geven. spelers als Karsdorp ook.
En Bilal is veel te gretig, maar ja. zijn voorzetten zijn niet om aan te gluren inderdaad, daar heb je helaasgelijk in
mis je schaken alquote:Op woensdag 16 september 2015 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En kuyt gaat niet gewisseld worden.
Dus dan heb je elke wedstrijd 1 of 2 mensen met voorzetten.
30 goals.
Kuyt moet dan ook naar 10. Als hij zo nodig in de basis moet blijven starten.quote:Op woensdag 16 september 2015 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En kuyt gaat niet gewisseld worden.
Dus dan heb je elke wedstrijd 1 of 2 mensen met voorzetten.
30 goals.
Schaken is serieus niet slechter dan de vleugels die opgesteld worden.quote:
Dat was serieus wel gewoon jammer dat hij moest passerenquote:
Non-voetballer op 10.quote:Op woensdag 16 september 2015 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kuyt moet dan ook naar 10. Als hij zo nodig in de basis moet blijven starten.
Beter dan Immers. Maar liever Vilhena op 10. Of die Gustafson als dat wat is. Maar ja. Wennen aan het Feyenoord-voetbalquote:
vermeer is de beste keeper van nederland hoorquote:Op woensdag 16 september 2015 01:08 schreef Sked het volgende:
enige optie die ik voor Kuyt zie in de basis is keeper
Oh dat denk ik ook wel ja.quote:Op woensdag 16 september 2015 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is typerend dat iedere speler dat moet zeggen.
Dat laat dus weten dat al die spelers Kuyt een walgelijke voetballer vinden.
Dat zorgt voor meer onrust in een team dan een Kazim hoor.quote:
Gio heeft ook de ballen niet hem te passerenquote:Op woensdag 16 september 2015 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Spelers gaan daar over praten met elkaar. Nee, dat is goed voor je kleedkamer.
De hele club niet. Zou natuurlijk gigantisch gezichtsverlies zijn als de verlosser gepasseerd wordt.quote:Op woensdag 16 september 2015 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gio heeft ook de ballen niet hem te passeren
Wie is eigenlijk reserve-aanvoerder?quote:Op woensdag 16 september 2015 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De hele club niet. Zou natuurlijk gigantisch gezichtsverlies zijn als de verlosser gepasseerd wordt.
Lexie kan niet voetballen genotquote:Op woensdag 16 september 2015 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie is eigenlijk reserve-aanvoerder?
Ik denk dat die 2 het dan wel weer met elkaar kunnen vindenquote:Op woensdag 16 september 2015 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lexie kan niet voetballen genot
dat weet ik wel zekerquote:Op woensdag 16 september 2015 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat die 2 het dan wel weer met elkaar kunnen vinden
Ik zou een aanvaller soiweso nooit aanvoerder makenquote:Op woensdag 16 september 2015 01:14 schreef Sked het volgende:
waarom iemand aanvoerder maken die al 200% moet geven om qua spel een 5.5 te halen
Altijd de beste voetballer. Positie is irrelevant.quote:Op woensdag 16 september 2015 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou een aanvaller soiweso nooit aanvoerder maken
Mja Clasie op die positie was wel perfect natuurlijkquote:Op woensdag 16 september 2015 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Altijd de beste voetballer. Positie is irrelevant.
Ik vind dat allemaal maar randzaken.quote:Op woensdag 16 september 2015 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja Clasie op die positie was wel perfect natuurlijk
Wat heeft dat lang geduurd zeg voor hij weg uit de basis gingquote:
Nelom is nooit de slechtste in het elftal geweest.quote:Op woensdag 16 september 2015 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat heeft dat lang geduurd zeg voor hij weg uit de basis ging
Nee maar als je hem kan vervangen mag je het wel meteen doen ookquote:Op woensdag 16 september 2015 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nelom is nooit de slechtste in het elftal geweest.
Moeilijke jongens denk ik serieus de reden.quote:Op woensdag 16 september 2015 01:18 schreef Tjacka het volgende:
ik vind het wel echt zonde van vihena
en misschien wel achahbar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |