SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Die RvdLaak ofzo zei voor de start van de competiie dat Kuyt de beste speler van de eredivisie wasquote:Op woensdag 16 september 2015 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Vooral niet naar voetballende kwaliteiten kijken verder.
Goed bezig Feyenoord.
Elia heeft nu iemand een tik gegeven tijdens Jong Feyenoordquote:Op woensdag 16 september 2015 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die RvdLaak ofzo zei voor de start van de competiie dat Kuyt de beste speler van de eredivisie was
Ja wat een sukkel echt waarquote:Op woensdag 16 september 2015 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Elia heeft nu iemand een tik gegeven tijdens Jong Feyenoord
En dan nog kiest die Gio voor Jan Arie ipv Botteghinquote:Op woensdag 16 september 2015 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, dit team is echt zo beroerd.
Enige lichtpuntjes in de defensie.
Oh dat wel. Twente, AZ en Vitesse is ook dramaquote:
Ik geloof er niets van. Zie bij iedere middenmoter meer voetbal dan bij dit Feyenoord.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat wel. Twente, AZ en Vitesse is ook drama
Groningen gaat aan cumbek werkenquote:Op woensdag 16 september 2015 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat wel. Twente, AZ en Vitesse is ook drama
PSV normaal gesproken.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:48 schreef Tjacka het volgende:
wie denken jullie dat kampioen gaat worden
Willem IIquote:Op woensdag 16 september 2015 00:48 schreef Tjacka het volgende:
Hm ja, maar ik geloof dan opzich wel weer dat dat er in kan komenquote:Op woensdag 16 september 2015 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van. Zie bij iedere middenmoter meer voetbal dan bij dit Feyenoord.
PSV weer met grote voorsprongquote:Op woensdag 16 september 2015 00:48 schreef Tjacka het volgende:
Heb je de spelers niet voor.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja, maar ik geloof dan opzich wel weer dat dat er in kan komen
jammer welquote:
Vind Kazim beter.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:51 schreef Tjacka het volgende:
kazim is niet veel slechter dan kramer nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |