SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Die RvdLaak ofzo zei voor de start van de competiie dat Kuyt de beste speler van de eredivisie wasquote:Op woensdag 16 september 2015 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Vooral niet naar voetballende kwaliteiten kijken verder.
Goed bezig Feyenoord.
Elia heeft nu iemand een tik gegeven tijdens Jong Feyenoordquote:Op woensdag 16 september 2015 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die RvdLaak ofzo zei voor de start van de competiie dat Kuyt de beste speler van de eredivisie was
Ja wat een sukkel echt waarquote:Op woensdag 16 september 2015 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Elia heeft nu iemand een tik gegeven tijdens Jong Feyenoord
En dan nog kiest die Gio voor Jan Arie ipv Botteghinquote:Op woensdag 16 september 2015 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, dit team is echt zo beroerd.
Enige lichtpuntjes in de defensie.
Oh dat wel. Twente, AZ en Vitesse is ook dramaquote:
Ik geloof er niets van. Zie bij iedere middenmoter meer voetbal dan bij dit Feyenoord.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat wel. Twente, AZ en Vitesse is ook drama
Groningen gaat aan cumbek werkenquote:Op woensdag 16 september 2015 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat wel. Twente, AZ en Vitesse is ook drama
PSV normaal gesproken.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:48 schreef Tjacka het volgende:
wie denken jullie dat kampioen gaat worden
Willem IIquote:Op woensdag 16 september 2015 00:48 schreef Tjacka het volgende:
Hm ja, maar ik geloof dan opzich wel weer dat dat er in kan komenquote:Op woensdag 16 september 2015 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van. Zie bij iedere middenmoter meer voetbal dan bij dit Feyenoord.
PSV weer met grote voorsprongquote:Op woensdag 16 september 2015 00:48 schreef Tjacka het volgende:
Heb je de spelers niet voor.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja, maar ik geloof dan opzich wel weer dat dat er in kan komen
jammer welquote:
Vind Kazim beter.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:51 schreef Tjacka het volgende:
kazim is niet veel slechter dan kramer nee
Alleen al om de stoorzender die hij is in een groep moet hij movenquote:Op woensdag 16 september 2015 00:51 schreef Tjacka het volgende:
kazim is niet veel slechter dan kramer nee
Ja, spelers lijken echt een hekel te hebben aan Kazim.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen al om de stoorzender die hij is in een groep moet hij moven
Immers, Kramer allemaal van die racistjesquote:Op woensdag 16 september 2015 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, spelers lijken echt een hekel te hebben aan Kazim.
kramer doet alleen stoer op internetquote:Op woensdag 16 september 2015 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen al om de stoorzender die hij is in een groep moet hij moven
Komt nog wel als hij die fratsen uit blijft halen. Dat Vilhena hem als een grote broer ziet zegt natuurlijk niksquote:Op woensdag 16 september 2015 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, spelers lijken echt een hekel te hebben aan Kazim.
Dat is vooral gelul van de "kenners"quote:Op woensdag 16 september 2015 00:54 schreef Fok-it het volgende:
Komt nog wel als hij die fratsen uit blijft halen.
Ik heb nog nooit een speler gezien die het slecht met Kazim kon vinden op het veld.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:56 schreef Tjacka het volgende:
volgens mij is kazim beste vrienden met elia en bilal toch
Denk jij dan dat hij zich professioneel blijft opstellen als hij wekenlang niet in de plannen voorkomt?quote:Op woensdag 16 september 2015 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is vooral gelul van de "kenners"
Dat doen zo veel spelers niet.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:56 schreef Fok-it het volgende:
Denk jij dan dat hij zich professioneel blijft opstellen als hij wekenlang niet in de plannen voorkomt?
zou jij blij zijn als je wekenlang onterecht op de bank zit?quote:Op woensdag 16 september 2015 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk jij dan dat hij zich professioneel blijft opstellen als hij wekenlang niet in de plannen voorkomt?
Zou niet weten waarom onterecht. Kramer maakt er normaal gesproken 10 meer in een seizoen dan Kazim. En Achachbar zal er ook meer maken gok ikquote:Op woensdag 16 september 2015 00:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zou jij blij zijn als je wekenlang onterecht op de bank zit?
Hij kopt die voorzetten er echt allemaal in van Bilal en Kuyt.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom onterecht. Kramer maakt er normaal gesproken 10 meer in een seizoen dan Kazim. En Achachbar zal er ook meer maken gok ik
vertel mij eens wat je aan kramer hebt dan op dit momentquote:Op woensdag 16 september 2015 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom onterecht. Kramer maakt er normaal gesproken 10 meer in een seizoen dan Kazim. En Achachbar zal er ook meer maken gok ik
En steekpassjes van Vejino en Karim.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij kopt die voorzetten er echt allemaal in van Bilal en Kuyt.
Die vallen ook nogal tegen.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:59 schreef Fok-it het volgende:
En steekpassjes van Vejino en Karim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |