Een stuk meer dan de gemiddelde Feyenoorder op fokquote:Op woensdag 16 september 2015 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor? Ik ben helemaal niet objectief over Feyenoord.
Ik doe niet mee aan opportunisme als het spel niet om aan te gluren is. Dat klopt.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een stuk meer dan de gemiddelde Feyenoorder op fok
Nou ja. Als ze ook nog een penalty tegen hadden moeten krijgen zat het wel mee ja. Maar je ziet vaak genoeg dat clubs met 10 man tegen een tegenstander die niet veel klaar speelt alsnog een resultaat haalt.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar bij PSV objectief beweren dat ze geen geluk hadden is erg raar.
Die kans zal statistisch erg hoog liggen als er sprake is van ook nog eens individuele klasse verschil op veel fronten.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja. Als ze ook nog een penalty tegen hadden moeten krijgen zat het wel mee ja. Maar je ziet vaak genoeg dat clubs met 10 man tegen een tegenstander die niet veel klaar speelt alsnog een resultaat haalt.
niet als united een 1-0 voorsprong pakt vriendquote:Op woensdag 16 september 2015 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja. Als ze ook nog een penalty tegen hadden moeten krijgen zat het wel mee ja. Maar je ziet vaak genoeg dat clubs met 10 man tegen een tegenstander die niet veel klaar speelt alsnog een resultaat haalt.
Nee oke, point takenquote:Op woensdag 16 september 2015 00:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niet als united een 1-0 voorsprong pakt vriend
tegen cska uit ben je gewoon favoriet hoorquote:Op woensdag 16 september 2015 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder oprecht blij voor de mensen die dit oprecht leuk vinden.
Ik been veel blijer als er 3 overwinningen zijn donderdag.
De rest van de wedstrijden is PSV natuurlijk weer de underdog.
Wanneer moeten ze tegen cskaquote:Op woensdag 16 september 2015 00:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
tegen cska uit ben je gewoon favoriet hoor
die gasten zijn uit eenmaal beter dan thuis
Volgende wedstrijdquote:
Moet wel zeggen dat ik me een beetje schaam met die penals enzo over Feyenoord gesprokenquote:Op woensdag 16 september 2015 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder had ik bij Feyenoord ook wel toegegeven dat dit een diepe rood + penalty was.
Uhuquote:
Valt mee dan voor ze dat ze niet in de winter zittenquote:
Ik vooral om het spel waardoor je binnekort als het iets minder meezit er gewoon 3-4 achter elkaar kan verliezenquote:Op woensdag 16 september 2015 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik me een beetje schaam met die penals enzo over Feyenoord gesproken
Ik werd uitgelachen toen ik me beklaagde over die transfer toen ie binnen wasquote:
door Feyenoorders jaquote:Op woensdag 16 september 2015 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik werd uitgelachen toen ik me beklaagde over die transfer toen ie binnen was
ik een paar wedstrijden geleden ook nog door mijn vrienden van het fr12 forumquote:Op woensdag 16 september 2015 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik werd uitgelachen toen ik me beklaagde over die transfer toen ie binnen was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |