Ik ben aan het kijken, maar er lijken toch geen boeiende veranderingen doorgevoerd te gaan worden. Minder sappig dan afgelopen jaren. En erger me kapot aan die Klaver.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lekker algemene beschouwingen kijken
Uit een pakje?quote:Op woensdag 16 september 2015 14:27 schreef Lokasenna het volgende:
Net gado gado gemaakt. Vind dat ik mezelf werkelijk heb overtroffen.
Kan mij ook niet meer boeien. Vroeger welquote:Op woensdag 16 september 2015 14:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben aan het kijken, maar er lijken toch geen boeiende veranderingen doorgevoerd te gaan worden. Minder sappig dan afgelopen jaren. En erger me kapot aan die Klaver.
Pics!quote:Op woensdag 16 september 2015 14:27 schreef Lokasenna het volgende:
Net gado gado gemaakt. Vind dat ik mezelf werkelijk heb overtroffen.
Heb boontjes, gebakken met knoflook en gember en een scheutje wokolie, daarna pindasausje gemaakt en de boontjes daar nog even doorheen geroerd samen met gekookte eitjes, en opgegeten met bordje zilvervliesrijst.quote:
Dat moet haast wel natuurkunde of scheikunde zijn.quote:Op woensdag 16 september 2015 14:35 schreef Kauai het volgende:
Ziek naar huis gegaan
Lessen die ik mis zijn het toch niet waard
mi gado wat lekkerquote:Op woensdag 16 september 2015 14:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb boontjes, gebakken met knoflook en gember en een scheutje wokolie, daarna pindasausje gemaakt en de boontjes daar nog even doorheen geroerd samen met gekookte eitjes, en opgegeten met bordje zilvervliesrijst.
Was goed genoeg gelukt om jou ook eens voor te schotelen.
awhquote:Op woensdag 16 september 2015 14:35 schreef Kauai het volgende:
Ziek naar huis gegaan
Lessen die ik mis zijn het toch niet waard
Wij zijn twee handen op de buik waar we pics van willenquote:Op woensdag 16 september 2015 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht even: he, waarom is mijn post niet groen.
quote:
Eigenlijk allebei jaquote:Op woensdag 16 september 2015 14:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat moet haast wel natuurkunde of scheikunde zijn.
Van hoeveel vrouwen heb jij al een buikjespic mogen ontvangen?quote:Op woensdag 16 september 2015 14:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij zijn twee handen op de buik waar we pics van willen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |