Heb jij mij deze verkoudheid aangesmeerd?quote:Op woensdag 16 september 2015 03:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik krijg ook geen adem. Boks.
Hehehehequote:Op woensdag 16 september 2015 03:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb jij mij deze verkoudheid aangesmeerd?
Struggles hoor. Maar wel een beetje luxeprobleem omdat je het toch allemaal wel tof vindt.quote:Op woensdag 16 september 2015 03:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar het zijn er zoveel, en ik vind zo'n 70% goed te pruimen. Maarja je kan er maar 10 meekrijgen op een dag ofzo, dus ik kan er zeker 20 laten vallen
Even geteld.... 35 stuks voor de vrijdagquote:Op woensdag 16 september 2015 03:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Struggles hoor. Maar wel een beetje luxeprobleem omdat je het toch allemaal wel tof vindt.
Ik denk het. Sorry.quote:Op woensdag 16 september 2015 03:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb jij mij deze verkoudheid aangesmeerd?
Schrale troost. Ik ga weer proberen te slapen, anders hou ik het niet tot 7 uur vol morgen.quote:Op woensdag 16 september 2015 03:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk het. Sorry.
Maar het is beter dan herpes toch.
That's my line.quote:
Nee, totaal nietquote:Op woensdag 16 september 2015 12:26 schreef Amarantha het volgende:
Iedereen een dag later gewend aan de nieuwe lay-out?
De een heeft nou eenmaal meer last van autisme dan de anderquote:Op woensdag 16 september 2015 12:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik wel eigenlijkGisteravond al wel eigenlijk.
quote:Op woensdag 16 september 2015 12:28 schreef Sked het volgende:
[..]
De een heeft nou eenmaal meer last van autisme dan de ander
jaquote:Op woensdag 16 september 2015 12:26 schreef Amarantha het volgende:
Iedereen een dag later gewend aan de nieuwe lay-out?
Oei, ik zat gisteren wel een beetje aan de tequila maar ik heb me ingehoudenquote:Op woensdag 16 september 2015 12:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben helemaal nuchter tot mijn grote spijt
Tequila? Studentenfeestje?quote:Op woensdag 16 september 2015 12:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oei, ik zat gisteren wel een beetje aan de tequila maar ik heb me ingehouden
Ben wel nogal verkouden helaas
Als er iets op moet hou ik mij aanbevolenquote:Op woensdag 16 september 2015 12:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga met mijn verjaardag tequila en vodka op tafel zetten. Komt het hopelijk nog een keer op.
Johannes houdt van tequilaquote:Op woensdag 16 september 2015 12:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga met mijn verjaardag tequila en vodka op tafel zetten. Komt het hopelijk nog een keer op.
goede muziekquote:Op woensdag 16 september 2015 12:34 schreef Amarantha het volgende:
Mijn meeste gedraaide album is volgens Last.fm de Into the Wild album van Eddie VedderZou best wel kunnen kloppen ja,
Elke dag in Groningen is een studentenfeestjequote:Op woensdag 16 september 2015 12:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Tequila? Studentenfeestje?
En dat vind ik erg vervelend voor je, beterschap!
Die gay bar?quote:Op woensdag 16 september 2015 12:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Elke dag in Groningen is een studentenfeestje
Maar het was wel in een studentenkroeg ja.
Eentje waar opso graag komt.
Ik zit weer te genietenquote:Op woensdag 16 september 2015 13:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lekker algemene beschouwingen kijken
waar voor dan wel?quote:Op woensdag 16 september 2015 13:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
we moeten niet bang zijn voor robots
Klopt. Stop islamisering nuquote:Op woensdag 16 september 2015 14:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
we worden bedreigd door de moslims
Wanneer is je dag voorbij?quote:Op woensdag 16 september 2015 14:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Nu al geen zin meer in deze dag mensen en mobiel nog maar 18%.
dat wordt wel lastig met 18%quote:Op woensdag 16 september 2015 14:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nog 3 uur les en dan 2 uur reizen.
Matig, slecht.
grapje ben al vanaf 9 uur bezigquote:Op woensdag 16 september 2015 14:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn (werk)dag duurt nog 3u. Mis dus de algemene beschouwingen en alles. Rip
ik zou je graag even pakkenquote:Op woensdag 16 september 2015 14:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Had je mij daar even te pakken.
Ik ben aan het kijken, maar er lijken toch geen boeiende veranderingen doorgevoerd te gaan worden. Minder sappig dan afgelopen jaren. En erger me kapot aan die Klaver.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lekker algemene beschouwingen kijken
Uit een pakje?quote:Op woensdag 16 september 2015 14:27 schreef Lokasenna het volgende:
Net gado gado gemaakt. Vind dat ik mezelf werkelijk heb overtroffen.
Kan mij ook niet meer boeien. Vroeger welquote:Op woensdag 16 september 2015 14:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben aan het kijken, maar er lijken toch geen boeiende veranderingen doorgevoerd te gaan worden. Minder sappig dan afgelopen jaren. En erger me kapot aan die Klaver.
Pics!quote:Op woensdag 16 september 2015 14:27 schreef Lokasenna het volgende:
Net gado gado gemaakt. Vind dat ik mezelf werkelijk heb overtroffen.
Heb boontjes, gebakken met knoflook en gember en een scheutje wokolie, daarna pindasausje gemaakt en de boontjes daar nog even doorheen geroerd samen met gekookte eitjes, en opgegeten met bordje zilvervliesrijst.quote:
Dat moet haast wel natuurkunde of scheikunde zijn.quote:Op woensdag 16 september 2015 14:35 schreef Kauai het volgende:
Ziek naar huis gegaan
Lessen die ik mis zijn het toch niet waard
mi gado wat lekkerquote:Op woensdag 16 september 2015 14:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb boontjes, gebakken met knoflook en gember en een scheutje wokolie, daarna pindasausje gemaakt en de boontjes daar nog even doorheen geroerd samen met gekookte eitjes, en opgegeten met bordje zilvervliesrijst.
Was goed genoeg gelukt om jou ook eens voor te schotelen.
awhquote:Op woensdag 16 september 2015 14:35 schreef Kauai het volgende:
Ziek naar huis gegaan
Lessen die ik mis zijn het toch niet waard
Wij zijn twee handen op de buik waar we pics van willenquote:Op woensdag 16 september 2015 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht even: he, waarom is mijn post niet groen.
quote:
Eigenlijk allebei jaquote:Op woensdag 16 september 2015 14:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat moet haast wel natuurkunde of scheikunde zijn.
Van hoeveel vrouwen heb jij al een buikjespic mogen ontvangen?quote:Op woensdag 16 september 2015 14:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij zijn twee handen op de buik waar we pics van willen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |