Dat klopt.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het uitermate eng dat er nog steeds mensen op GL stemmen.
Dan is er toch gewoon iets mis in je hoofd?
in deze sc zitten meerdere gl-stemmers hequote:
Lekker rijpquote:Op woensdag 16 september 2015 20:47 schreef Paxcon het volgende:
Ik haal altijd appels maar eet ze dan pas dagen later op
heb kiwi's gehaaldquote:Op woensdag 16 september 2015 20:47 schreef Paxcon het volgende:
Ik haal altijd appels maar eet ze dan pas dagen later op
Dit is een serieuze mentale afwijking, mag je niet mee spottenquote:Op woensdag 16 september 2015 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het uitermate eng dat er nog steeds mensen op GL stemmen.
Dan is er toch gewoon iets mis in je hoofd?
nope en denkt hij is intellectueelquote:Op woensdag 16 september 2015 20:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Die Klaver heeft niet eens een universitaire opleiding
Ik denk dat jij dan ook wel een baantje in de politiek kan overwegenquote:Op woensdag 16 september 2015 20:54 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
nope en denkt hij is intellectueel
wat ik ben er dol opquote:
welke partij?quote:Op woensdag 16 september 2015 20:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dan ook wel een baantje in de politiek kan overwegen
appels is ook wel matig jaquote:Op woensdag 16 september 2015 20:55 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
wat ik ben er dol op
appels is juist niets
Het liefst een partij waar je met veel one-liners wel in kan.quote:
PVV sta ik direct verkiesbaar die hebben alleen idioten verderquote:Op woensdag 16 september 2015 20:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het liefst een partij waar je met veel one-liners wel in kan.
Ik noem een SP. Een GL. Een d66. Een pvv
Appeltje eitje ja.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:57 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
PVV sta ik direct verkiesbaar die hebben alleen idioten verder
Nederlandse politiek volg ik nauwelijks, laat staan een debat.quote:
nou ook weer niet maar beter dan voetbal denk ikquote:Op woensdag 16 september 2015 20:59 schreef Kauai het volgende:
[..]
Is het het waard om terug te kijken
om 21:15 the undateables, echt leukquote:Op woensdag 16 september 2015 21:00 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
nou ook weer niet maar beter dan voetbal denk ik
jouw tv en film smaak is echt waardeloosquote:Op woensdag 16 september 2015 21:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
om 21:15 the undateables, echt leuk
hartstikke mooi programmaquote:Op woensdag 16 september 2015 21:02 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
jouw tv en film smaak is echt waardeloos
kut timing ditquote:Op woensdag 16 september 2015 21:00 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
nou ook weer niet maar beter dan voetbal denk ik
Oh godquote:Op woensdag 16 september 2015 21:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
om 21:15 the undateables, echt leuk
emaal fake heb je fylax zijn scoop gemistquote:Op woensdag 16 september 2015 21:04 schreef Paxcon het volgende:
Ik kijk nu 'extreem jaloers'
een gek wijf die heel achterdochtig is jegens haar vriend
ja heb ik gezienquote:Op woensdag 16 september 2015 21:04 schreef Hadtjememaar het volgende:
is all
[..]
emaal fake heb je fylax zijn scoop gemist
stilte is naarquote:Op woensdag 16 september 2015 21:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik lig lekker in bed zonder tv aan te hebben gezet. Heerlijke stilte
Wat subtielquote:Op woensdag 16 september 2015 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil wel naast je liggen voor wat geluid
plopgeluiden zekerquote:Op woensdag 16 september 2015 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil wel naast je liggen voor wat geluid
hear hearquote:Op woensdag 16 september 2015 21:05 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb een beetje een afschuw van de politici die pleiten voor 'groenere investeringen'. Ze lijken er zo weinig van te begrijpen. Lastenverzwaringen voor 'milieuonvriendelijke' bedrijven die als ze hier het hoofd niet boven water kunnen houden gewoon naar een ander land gaan om hun CO2 uit te stoten, en hun werkloze personeel hier achterlaten. Promoten van elektrische voertuigen terwijl de elektrische energie gewoon grijs wordt opgewekt en er geen haalbare alernatieven zijn binnen de komende 20 jaar. Dan ben je toch gewoon stom, als je daarin gelooft.
leedvermaak, heerlijkquote:Op woensdag 16 september 2015 21:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Van kibbelende mensen word je ook niet blij van
Blondiequote:Op woensdag 16 september 2015 21:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vandaag genoeg leedvermaak gehad hoor. Donut
Dat is zielig, die jongen bedoelde het goedquote:Op woensdag 16 september 2015 21:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vandaag genoeg leedvermaak gehad hoor. Donut
Stilte is een vriend die je nooit verraadtquote:
Ik heb toch niks gemeens gedaan?quote:Op woensdag 16 september 2015 21:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is zielig, die jongen bedoelde het goed
jij bent een blok pure haatquote:Op woensdag 16 september 2015 21:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb toch niks gemeens gedaan?
Je weet niet eens wat er gebeurd is so shut upquote:Op woensdag 16 september 2015 21:09 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
jij bent een blok pure haat
Mwah, dat is meer de doodquote:Op woensdag 16 september 2015 21:08 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Stilte is een vriend die je nooit verraadt
Jij beschouwt het als leedvermaakquote:Op woensdag 16 september 2015 21:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb toch niks gemeens gedaan?
Ik voelde mij vereerd heur, niets negatiefs.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij beschouwt het als leedvermaak
ik zou ontroerd zijn als iemand zoiets liefs zou doen
Doe maar niet, straks word ik nog verliefd op jequote:Op woensdag 16 september 2015 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik voelde mij vereerd heur, niets negatiefs.
Jij krijgt ook wel een donut van me hoor na al dat intensieve gestudeer in ub
quote:Op woensdag 16 september 2015 21:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe de fuck komt pax op zulke dichterlijke posts.
Glassex, maar elke maand komen mensjes dat doenquote:Op woensdag 16 september 2015 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe wassen jullie de ramen (met welke schoonmaakproducten)?
Stilte voor de geboorte, stilte na de dood, het leven is louter geluid tussen twee ondoorgrondelijke stiltes.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mwah, dat is meer de dood
Kijk je vrouw kan je verlaten, je vriend kan je verraden, maar de dood heeft nog nooit iemand vergeten of verlaten. Het is de minnaar die uiteindelijk het laatste bed met je deelt.
Ben ik zo mannelijkquote:Op woensdag 16 september 2015 21:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Doe maar niet, straks word ik nog verliefd op je
nog nooit gedaanquote:Op woensdag 16 september 2015 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
Hier ga ik eens even een tijdje goed over nadenkenquote:Op woensdag 16 september 2015 21:15 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Stilte voor de geboorte, stilte na de dood, het leven is louter geluid tussen twee ondoorgrondelijke stiltes.
Werkster :$quote:Op woensdag 16 september 2015 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
Centraal energie opwekken is op heel veel punten beter dan die decentrale kleine brandertjes die onder iedere motorkap ligt. Voor CO2 zal het nog niet eens zo heel veel uitmaken, maar vanwege fijnstof en andere gassen is het beter om het niet overal en nergens op te branden.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:05 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb een beetje een afschuw van de politici die pleiten voor 'groenere investeringen'. Ze lijken er zo weinig van te begrijpen. Lastenverzwaringen voor 'milieuonvriendelijke' bedrijven die als ze hier het hoofd niet boven water kunnen houden gewoon naar een ander land gaan om hun CO2 uit te stoten, en hun werkloze personeel hier achterlaten. Promoten van elektrische voertuigen terwijl de elektrische energie gewoon grijs wordt opgewekt en er geen haalbare alernatieven zijn binnen de komende 20 jaar. Dan ben je toch gewoon stom, als je daarin gelooft.
ik maak muntthee met honing voor jequote:
Drink al de hele dag theequote:Op woensdag 16 september 2015 21:19 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik maak muntthee met honing voor je
dit toont jouw zachtaardigheidquote:Op woensdag 16 september 2015 21:19 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik maak muntthee met honing voor je
ze heeft je kpd foto gezien?quote:Op woensdag 16 september 2015 21:19 schreef Tjacka het volgende:
kwai heeft een geheim van mij ontdekt
nu is ze bang voor mij
neequote:Op woensdag 16 september 2015 21:20 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ze heeft je kpd foto gezien?
goede foto was dat welquote:Op woensdag 16 september 2015 21:20 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ze heeft je kpd foto gezien?
drink ik het zelf wel opquote:Op woensdag 16 september 2015 21:20 schreef Kauai het volgende:
[..]
Drink al de hele dag thee
Wel lief
Wowquote:
Het heeft allemaal zijn voor- en nadelen, lithiumbatterijen produceren is ook nog niet zo'n groene business. Net als bijvoorbeeld het grondstoffen voor windmolendynamo's mijnen. Maar goed, allemaal uitdagingen voor de ingenieurs van de komende decennia. De manier om dat zoeken naar betere oplossingen te stimuleren is denk ik niet geld pompen in de vorm van subsidies voor al bestaande producten, maar in kennisontwikkeling.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:17 schreef Adames het volgende:
[..]
Centraal energie opwekken is op heel veel punten beter dan die decentrale kleine brandertjes die onder iedere motorkap ligt. Voor CO2 zal het nog niet eens zo heel veel uitmaken, maar vanwege fijnstof en andere gassen is het beter om het niet overal en nergens op te branden.
Ama.quote:
Dan ga je rokenquote:Op woensdag 16 september 2015 21:31 schreef Tjacka het volgende:
jongons ik heb trek in een sigaret
wat nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |