De linkse grachtengordelelite met ruggengraat van slagroomquote:Op woensdag 16 september 2015 20:32 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
natuurlijk niet je weet toch precies wat hij gaat zeggen
vergeleken met een slob ofzo wel topshowquote:Op woensdag 16 september 2015 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De linkse grachtengordelelite met ruggengraat van slagroom
Ja daarom, ik kijk het later wel terug ofzo als dat kanquote:Op woensdag 16 september 2015 20:32 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
natuurlijk niet je weet toch precies wat hij gaat zeggen
johquote:Op woensdag 16 september 2015 20:31 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja ik ga zo switchen naar voetbal
Wilders verrast weer eens niet
tegen wie?quote:Op woensdag 16 september 2015 20:36 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja daarom, ik kijk het later wel terug ofzo als dat kan
Beter Barca
Ik vond tame impala nooit zo interessant tot ik dat album hoordequote:Op woensdag 16 september 2015 20:36 schreef Adames het volgende:
[..]
joh
ik vind laatste album van tame impala - currents wel erg matig
oh. vandaar een uurtje of drie geluisterd, maar heb het idee dat ik dit al 10 keer eerder en beter heb gehoord.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:37 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik vond tame impala nooit zo interessant tot ik dat album hoorde
Nu vind ik het allemaal wel genot
Kan best hoor, ben opzich niet heel erg thuis in dat genre, dat psychedelischequote:Op woensdag 16 september 2015 20:38 schreef Adames het volgende:
[..]
oh. vandaar een uurtje of drie geluisterd, maar heb het idee dat ik dit al 10 keer eerder en beter heb gehoord.
sorry
Misschien is dat het, ik zie het niet eens meer echt als psychedelisch. Maar komt ook omdat ik al vies veel bands als Donovan, Ultimate Spinach, Pink Floyd en Nektar heb geluisterd. Dan is een hippe variant hiervan 30 jaar later een beetje soft. Ultimate Spinach sowieso afgelopen week constant opgehad.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:39 schreef Kauai het volgende:
[..]
Kan best hoor, ben opzich niet heel erg thuis in dat genre, dat psychedelische
Met wat vind je het vergelijkbaar?
Groenlinksers voor paal zetten kan zelfs een kleuter met Down nog.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
Beetje groenlinksers bashen, hehehe.
Ah okee, van die bands ken ik alleen Pink Floyd. Kan ik ook van genietenquote:Op woensdag 16 september 2015 20:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Misschien is dat het, ik zie het niet eens meer echt als psychedelisch. Maar komt ook omdat ik al vies veel bands als Donovan, Ultimate Spinach, Pink Floyd en Nektar heb geluisterd. Dan is een hippe variant hiervan 30 jaar later een beetje soft. Ultimate Spinach sowieso afgelopen week constant opgehad.
Doet me een beetje denken aan wat meer bands wel hebben gemaakt afgelopen jaren, Passion Pit schiet me zo te binnen. Als is die iets meer poppy.
Ach, het maakt me niet zoveel uit uit wiens mond het komt.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Groenlinksers voor paal zetten kan zelfs een kleuter met Down nog.
die klaver man man manquote:Op woensdag 16 september 2015 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, het maakt me niet zoveel uit uit wiens mond het komt.
Ik vind het uitermate eng dat er nog steeds mensen op GL stemmen.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, het maakt me niet zoveel uit uit wiens mond het komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |