Dat klopt.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het uitermate eng dat er nog steeds mensen op GL stemmen.
Dan is er toch gewoon iets mis in je hoofd?
in deze sc zitten meerdere gl-stemmers hequote:
Lekker rijpquote:Op woensdag 16 september 2015 20:47 schreef Paxcon het volgende:
Ik haal altijd appels maar eet ze dan pas dagen later op
heb kiwi's gehaaldquote:Op woensdag 16 september 2015 20:47 schreef Paxcon het volgende:
Ik haal altijd appels maar eet ze dan pas dagen later op
Dit is een serieuze mentale afwijking, mag je niet mee spottenquote:Op woensdag 16 september 2015 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het uitermate eng dat er nog steeds mensen op GL stemmen.
Dan is er toch gewoon iets mis in je hoofd?
nope en denkt hij is intellectueelquote:Op woensdag 16 september 2015 20:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Die Klaver heeft niet eens een universitaire opleiding
Ik denk dat jij dan ook wel een baantje in de politiek kan overwegenquote:Op woensdag 16 september 2015 20:54 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
nope en denkt hij is intellectueel
wat ik ben er dol opquote:
welke partij?quote:Op woensdag 16 september 2015 20:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dan ook wel een baantje in de politiek kan overwegen
appels is ook wel matig jaquote:Op woensdag 16 september 2015 20:55 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
wat ik ben er dol op
appels is juist niets
Het liefst een partij waar je met veel one-liners wel in kan.quote:
PVV sta ik direct verkiesbaar die hebben alleen idioten verderquote:Op woensdag 16 september 2015 20:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het liefst een partij waar je met veel one-liners wel in kan.
Ik noem een SP. Een GL. Een d66. Een pvv
Appeltje eitje ja.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:57 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
PVV sta ik direct verkiesbaar die hebben alleen idioten verder
Nederlandse politiek volg ik nauwelijks, laat staan een debat.quote:
nou ook weer niet maar beter dan voetbal denk ikquote:Op woensdag 16 september 2015 20:59 schreef Kauai het volgende:
[..]
Is het het waard om terug te kijken
om 21:15 the undateables, echt leukquote:Op woensdag 16 september 2015 21:00 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
nou ook weer niet maar beter dan voetbal denk ik
jouw tv en film smaak is echt waardeloosquote:Op woensdag 16 september 2015 21:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
om 21:15 the undateables, echt leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |